חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תרומתו של בית השקעות להשקעה נבונה

מאת: אסףהשקעות22/02/20111076 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תרומתו של בית השקעות להשקעה נבונה

 

כמעט כל משקיע מתחיל בבורסה המנסה לגרוף רווחים בפעם הראשונה יווכח בעצמו כי השקעה בבורסה לא רק מצריכה ידע בתחום אלא אף מחייבת את המשקיע להיות עם אצבע על הדופק ולהתעדכן ברמה יום-יומית על חדשות הכלכלה בארץ ובעולם. מלבד זאת על המשקיע להתחיל לסקור באופן סדיר דוחות רבעוניים ושנתיים של אותה חברה בה הוא משקיע ורצוי להתעדכן בהמלצות אנליסטים ברמה לפחות שבועית. למי שאינו מעונין לקחת את הסיכון או שאין את הזמן או האנרגיה לבצע את כל הפעולות הנדרשות, ייתכן כי יוכל להסתייע בבית השקעות על מנת לבצע את הפעולות הנכונות בזמן הנכון.

החל מניהול תיקי השקעות של לקוח, דרך ניהול קרנות נאמנות וקופות גמל וכלה בחיתום ניירות ערך, בתי השקעות מהווים היום פתרון יעיל למשקיעים אשר רוצים שמישהו אחר מקצועי יותר ייטול את המושכות לידיו. אם ניכנס לעובי הקורה שימוש בבית השקעות כמתווך יכול להיות עסקה לא רעה בכלל אם עושים זאת נכון.

·         ראשית בתי ההשקעות הינם המעודכנים ביותר בדבר ניירות ערך ואין זה משנה אם מדובר במניות, אג"ח, תעודות סל אופציות וכדומה. לכל לקוח מצורף יועץ השקעות צמוד אשר בהתאם להעדפותיו של הלקוח קרי משך ההשקעה, רמת הסיכון ועוד יעביר את הנחיות הלקוח הלאה למנהל ההשקעות. מנהל ההשקעות מחליט בפועל על פעולות קנייה ומכירה של ניירות ערך בתיקו של לקוח, בהתאם להנחיות כלליות שקיבל מהלקוח. לאחר קבלת ההנחיות ממנהל ההשקעות הטריידר ייצג את בית ההשקעות מול הוברסה לניירות ערך ויבצע בפועל את הקניה. הואיל ומדובר בצוות שלם של לפחות שלושה אנשים הסיכוי להניב תשואות הוא גבוה יותר.

·         בכל בית השקעות ישנן אנליסטים שתפקידם לעקוב אחר פעילותן של חברות שבתחום התמקדותו,  ולנסות לחזות את עתידן הכלכלי, ובהתאם לכך להמליץ על היחס להשקעה בהן. המלצותיו מהוות בסיס לפעולתם של יועצי ההשקעות ומנהלי ההשקעות, ומובאות גם לידיעת הלקוחות. אותם אנליסטים אחראים לתת המלצות קניה מכירה החזק וכו בהתאם לידיעות פיננסיות בדבר אותו נייר ערך. האנליסט בעצם חוסך מן הלקוח להתעדכן ברמה יום-יומית.

·         בהשוואה לעמלות הבנקים המופרזות בתי ההשקעות גובים עמלות סבירות. כמובן שיש קשר ישיר בין היקף התיק. גם כאן , כמו בבנקים ניתן לנהל משא ומתן בהתאם לשווי התיק. לקוח עם תיק השקעות בשווי מיליון שקל ישכה כמובן לעמלה נמוכה מלקוח של 100 אלף שקל.

חשוב לציין כי אין לסמוך על בית ההשקעות בצורה עיוורת. על מנת למזער סיכונים רצוי לבחור באחד מבתי ההשקעות המובילים בארץ. כמו כן, יש לבדוק את "חשבון הנאמנות" היטב. חשוב לדעת היכן הכסף נמצא בכל שלב(באילו קרנות תעודות סל וכו הכסף מושקע). יש לוודא כי אנחנו מוגנים במצב של פשיטת רגל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162078 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

מאת: אסףתיירות ונופש - כללי30/05/161314 צפיות
בעבר, טיולים לספארי באפריקה היו מנת חלקם של משוגעים לדבר או בעלי יכולת כלכלית. לא רבים היו מוכנים לטוס אל היבשת השחורה ולבלות מספר ימים בחברתם של חיות. היו מי שנבהלו מעצם הטיסה לאפריקה, אחרים לא התרשמו מהמחשבה שהם יבלו מספר ימים בקרב חיות, ויהיו גם את אלה שחלמו על כך אך לא היתה להם אפשרות כלכלית או אחרת לעשות את זה.

מאת: אסףטיולים בחו"ל30/05/161126 צפיות
חולמים על שבועיים של טיול מהחלומות? רוצים לקחת חופש עם בן או בת הזוג ועם הילדים ולשכוח מכל הצרות ותלאות היום? זה הזמן להזמין מקום בטיול מאורגן לתאילנד, המקום שמשכיח את כל הצרות שלכם ועוזר לכם להירגע. לפחות לשבועיים.

מאת: אסףטיולים בחו"ל23/04/161315 צפיות
אחד ממוקדי המשיכה הגדולים ביותר בסין הוא חצי אי מקאו, המקום המכונה "לאס וגאס של המזרח הרחוק". כל טיול מאורגן לסין כולל ביקור של לילה אחד לפחות באי, וכפי שנראה מיד, יש מספיק סיבות טובות לכך.

מאת: אסףתיירות ונופש - כללי13/04/161304 צפיות
אין הרבה מדינות באירופה שמציעות שתי ערים מרכזיות ותיירותיות בדמות ברצלונה ומדריד, ומצד שני שתי ערים כל כך שונות מבחינה תיירותית, חברתית ופוליטית. כידוע מדריד היא בירת ספרד, עיר יפהפה ומרהיבה ביופייה אך עיר שנחשבת למעונבת ורשמית, בעוד ברצלונה, בירת חבל קטלוניה אשר מעוניינת להתנתק מספרד, נחשבת לעיר בילויים, פתוחה, רעננה, אשר מושכת אליה צעירים רבים מכל העולם הן בשביל לטייל והן בשביל להתגורר בעיר.

מאת: אסףתיירות ונופש - כללי13/04/16984 צפיות
מפלי איגואסו שוכנים לאורך 2.7 ק"מ של נהר האיגואסו, הם כוללים 275 מפילחם אשר גובהם מגיע למעלה מ-80 מטר והם מספקים למעל מ-6 מיליון קוב מים בשעה. מדובר במפלים שנמצאים בצומת הגבולות ברזיל, ארגנטינה ופרגוואי. המפלים נחשבים לאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו ולאחרונה הם נבחרו גם לאחד מפלאי הטבע שנעשו על ידי הטבע ולא על ידי אדם.

מאת: אסףתיירות ונופש - כללי13/04/16968 צפיות
סין מאתגרת בשל היותה תרבות עתיקה, בת אלפי שנים. היא מונה יותר ממיליארד בני אדם, כחמישית מאוכלוסייתה העולם. 56 המיעוטים שבה צובעים אותה בגוונים אנושיים מרתקים.אתריה, האטרקציות שלה, מסעדותיה, אורחות החיים בה, הטכנולוגיה המפותחת ותנופת פיתוח מואצת, אדירת ממדים, כל אלה הופכים אותה למבוקשת ונחשקת על ידי תיירים מערביים.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181568 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173056 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171706 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171772 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161751 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161599 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161469 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica