חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זהירות תופעות לוואי חיוביות

מאת: אסנת רוביןאימון אישי27/02/20111262 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זהירות תופעות לוואי חיוביות

מכירים את התחושה שעוד לא התחיל היום ונגמר השבוע,שאנו מגיעים מותשים לסופשבוע ומנסים להיזכר עם מי נפגשנו, את התחושה שבמהלך היום אנו ממוקדים אך בסוף היום אנו נוכחים כי לא הספקנו את שתכננו לבצע ושבפועל לא קידמנו את אשר רצינו?

אני מניחה שגם אתם הייתם רוצים קצת יותר זמן לעצמכם, לנהל זוגיות קצת יותר רומנטית ולהספיק ליהנות מהילדים. איך ניתן לחיות וליהנות? לשלב עבודה עם זמן לעצמינו? איך ניתן לייצר מספיק כסף למען משפחתנו מבלי לשכוח להיות שם עבורם. במיוחד לכבוד יום המשפחה וחג אהבה הכנתי לכם סעודה מלווה במתכון איך ניתן לעשות גם וגם מבלי לשכוח מהעיקר, שזה אתם.

הסעודה שהכנתי עבורכם,מורכבת משלוש מנות:

מנה ראשונה ממולאים עסיסיים- גילוי עצמי, מנה שנייה מוקפץ מתובלן- זוגיות מרטיטה, קינוח כפתורי עוגיות מדהימות –משפחתכם, מוגש עם קוקטייל בשפע - חברים.

מנה ראשונה – ממולאים עסיסיים, איך מגלים את עצמינו?

פשוט מאוד לוקחים מראה ומסתכלים עמוק בתוך העיניים שלנו, עצרו ! ! ! אל תמהרו לזוז. אל תחששו מהסיטואציה ,שבה יסתבר לכם, כי מי שחשבתם להיות ומי שנהייתם בפועל הם שני אנשים שונים. במקום לתת לחייכם לחלוף ולתחושת החבל להיות חלק מחייכם החליטו עכשיו שמרגע זה ואילך נעזוב את מה שלא עשינו וניצור רשימה של מה שאנחנו עומדים לעשות .בחנו מהם סדרי העדיפויות שלכם ואיפה ממוקם הזמן שנועד רק עבורכם. תרשו לעצמכם תרגישו עם זה הכי טוב שיש מגיע לכם לא?

מנה שנייה מוקפץ מתובלן -זוגיות מרטיטה בתחילת מערכת היחסים שלנו אנו כל היום מדברים בטלפון, כל תנועה מהווה שיחה של שעה עם הזמן השיחות מתחילות להיות קצת מקרטעות ולבסוף מתנחלת לה השתיקה, שמתם לב לכך? בפעם הבאה שאתם אוכלים או שותים בחוץ תרשו לעצמכם להתבונן סביב תגלו מחזה עצוב של זוגות המזמינים את הקפה או המנה מסתכלים מסביב,הם בקושי מביטים אחת בשני והשתיקה ביניהם ארוכה יותר מהזמן שלוקח להזמין, לאוכל ולשלם אז איך ניתן לא להגיע לשם? תיזמו פגישה אחת לחודש תצאו אליה בנפרד ותפגשו במקום לבושים ומבושמים כמו פעם תפגשו כמו זוג אוהבים שאסור להם להיפגש , ספרו דברים משעשעים עזבו את הקשיים והתמודדויות שאיתם אתם עוברים במהלך היום יום ,המפגש החודשי נועד לעורר את הזוגיות ליצור משהו שלכם להחזיר את הברק והרטט אליכם, הרי בחרתם להיות ביחד שחזרו מה גרם לכם להימשך אחד אל השני, גלו בחזרה אחד את השנייה.

קינוח כפתורי עוגיות מדהימות –משפחתכם, כולנו אומרים שהכי חשוב זה המשפחה אבל אם נבחן את סדר היום שלנו נגלה שאנחנו פחות איתם משאנו רוצים,כן לכאורה אין ברירה, אבל אם הם הכי חשובים אז איך זה שאנחנו לא מטפחים את הקשר איתם? אז דקה לפני שאתם נפרדים לעוד יום עבודה, חבקו אותם, הסתכלו להם בעיניים ותגידו להם כמה שאתם אוהבים אותם,אחלו להם שיהיה להם יום קסום כמוהם,וכן גם ניתן לפעמים בדרך מהנייד להתקשר לאחד מבני המשפחה, שכבר לא מתגוררים איתכם ולהגיד גם לו שיהיה לו יום נפלא.

קבעו מנהג, שבארוחה סוף שבוע כולם נוכחים בלי תירוצים , כל אחד בתורו מספר מה שעבר עליו השבוע משתף ואתם מקשיבים בלי להעביר ביקורות על מה שסופר, הקשבה נטו, תהנו, תחגגו עם היצירה שיצרתם,משפחתכם.

קוקטיל – חברים ואיך אפשר בלי חברים, טפחו אותם, אל תיקחו אותם כמובן מאליו, כן לכל אחד מאיתנו יש את ההטרדות שלו, הרימו להם טלפון בלי סיבה וספרו להם שהם חשובים לכם, שאתם אוהבים אותם, ככה סתם בלי יום הולדת או סיבה מיוחדת, ספרו להם שאתם שם לצידם למקרה שהם צריכים אותכם, כן הם יודעים אבל איזה כיף שמישהו מתקשר ואומר לנו שאנחנו חשובים לו.

הכותבת: אסנת רובין מאמנת ויועצת לעסקים, מנכ"ל "מודעות להצלחה" המספקת פתרונות יצירתיים למינוף העסק, מנחת סדנאות, חונכת מטעם התמ"ת וחברה בלשכת היועצים הישראלית. לשאלות ותגובות ניתן לפנות בosnat@osnat-rubin.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסנת רובין

מאת: אסנת רוביןאימון לאיכות חיים19/05/111183 צפיות
מה מניע אותך? מה יגרום לך לקפוץ מהמיטה ולהשיג את החלומות והיעדים שלך במאמר טכניקה פשוטה וישמה להצלחה

מאת: אסנת רוביןאימון מנהלים14/04/111293 צפיות
הזדמנות נהדרת ליציאה מעבדות לחירות להשתמש במוטיב החג ולבער את החמץ שמונע מאיתנו להתקדם

מאת: אסנת רוביןאימון אישי20/03/111869 צפיות
האם רק בפורים אנחנו מתחפשים? ברור שלא !!! ובעצם למה אנחנו עוטים על עצמינו מסכות? האם בגלל הנורמות החברתיות? או שאולי בגלל שכך חינכו אותנו "נא להתנהג בהתאם ...". מתי אתם מרשים לעצמך להוריד את המסכה?

מאת: אסנת רוביןאימון אישי27/02/111366 צפיות
איך אתם מקבלים החלטות? האם אתם אוספים בצורה שיטתית ורציונאלית את המידע או אולי דווקא אתם עובדים מהאינטואיציה? למה רובינו לא אוהבים לקבל החלטות מצד אחד ומצד שני אנו מרגישים הקלה מדהימה אחרי שקיבלנו אותן גם אם הסתבר כי טעינו?

מאת: אסנת רוביןאימון עסקי27/02/111544 צפיות
זוכרים את מנורת הקסמים של אלדין? מה הייתם מבקשים אם היא הייתה בידכם? למה גם היום כבוגרים היינו רוצים שתהיה ברשותנו המנורה? שאלה רטורית, ברור שכולנו חולמים על האפשרות שתהיה לנו היכולת להפוך אמירה לעשייה, ללא מאמץ, ללא התמודדות עם מכושלים רק לבקש ו"הופ" זה קורה. אם גם אתם רוצים לחולל ניסים לשנות את המציאות ולשלוט בה כרצונכם יש לי חדשות נפלאות עבורכם, זה אפשרי וזה לא נדיר.

מאת: אסנת רוביןאימון עסקי27/02/11989 צפיות
אילו היתה לכם היכולת לשנות את חייכם מה הייתם משנים? מה היה גורם לכם להיות מרוצים ומסופקים מחייכם? מה חסר לכם? באיזה מציאות אתם חיים של פשרה או של הגשמה? יש אנשים אשר כלל לא מודעים למצבם, הם מתנהלים מתוך תבנית מסוימת מבלי לבחון את רמת שביעות הרצון שלהם מחייהם, עד ש... קורה משהו שמעורר אותם לפעולה. איך ניתן לייצר מהמציאות הקיימת הזדמנות למינוף

מאת: אסנת רוביןעסקים קטנים ובינוניים22/05/101638 צפיות
אין אדם בעולם, שיטען שהוא לא רוצה להצליח! אני די בטוחה, שאם אשאל אחד אחד מכם:" האם אתם רוצים להצליח" תשובתכם תהיה, כן ! האם כל אחד יכול להשיג אותה? בוודאי שכן!!! איך ניתן להשיג את ההצלחה? האם זה בלתי אפשרי מבחינתכם? תמשיכו לקרוא את המאמר תיישמו ותצליחו להשיג את הבלתי אפשרי ! נתחיל בתיאוריה, נגדיר מה זה הצלחה ואח"כ תכלס איך ניתן להשיג אותה.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213626 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205257 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193108 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192943 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193008 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173533 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica