חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברות השמה – ראיון עבודה

מאת: דוד גרינברגראיון עבודה03/03/20111268 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרבה מרואיינים מגיעים אל חברות השמה או חברות כוח אדם מבלי לדעת כיצד לצלוח את שלב הראיונות האישיים או לדעת אפילו להציג את עצמם כראוי.

להלן כמה פרטים אותם יש לזכור ולשנן בצורה הטובה ביותר טרם ההגעה אל ריאיון בחברה עצמה או כאשר ניגשים אפילו אל חברת השמה , הדבר מהווה תרגול נהדר של הפרטים אותם אתם מעוניינים להעביר בראיון.

להלן הדברים עליהם יש לעבור טרם ההגעה אל ראיון עבודה –

מראה ייצוגי

הגיעו אל ראיון העבודה עם מראה מסודר ואסתטי ככל האפשר.

משמע, לבשו בגדים צנועים ללא מחשופים ובצבעים ניטראליים כמו לבן או כחול.

הגיעו עם שיער מסודר ולא פרוע ,הסתירו קעקועים ואל תשימו איפור כבד מידי.

הצגה עצמית

למדו כיצד להציג את עצמכם בצורה נאותה.

הצגה של עצמכם כוללת באופן התחלתי את השם, הגיל, מקום המגורים והשכלה.

פרטו את הניסיון התעסוקתי שלכם וכיצד הוא רלבנטי למשרה המבוקשת.

הישארו נינוחים וממוקדים לאורך כל שלבי הריאיון תוך הפגנת ביטחון עצמי וחיוביות.

אתם יכולים לעשות חזרה על הדברים ולבקש מחבר שייתן לכם משוב לגבי דברים שנראים לו שזקוקים לשיפור.

קורות חיים

כתבו מסמך ברור ונוח לקריאה. גם אם יש לכם ניסיון רב, הקפידו להדגיש ולהרחיב רק במקומות אשר רלבנטיים לאותה משרה אשר מוצעת לכם.

מסמך תקין מכיל מידע מסודר בפסקאות לגבי פרטים אישיים, שימו לב כי יש שם מידע ליצירת קשר עמכם, מידע לגבי שירות צבאי, מידע לגבי ניסיון תעסוקתי, מידע לגבי השכלה וכן יכולות אישיות בולטות.

מידע לגבי התפקיד והחברה

לפני שאתם מגיעים אל הריאיון רצוי לברר מידע לגבי החברה וכן לגבי התפקיד אשר מוצע לכם.

אתם תזקפו נקודות לזכותכם ברגע בו תראו בקיאות לגבי העיסוקים של החברה ולגבי הצלבת הניסיון שלכם והדרישות של התפקיד , בו אתם יכולים להועיל לחברה.

 



תגיות המאמר: חברת השמה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132318 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131582 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111591 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111567 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111746 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111871 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111676 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא ראיון עבודה

מאת: יונתן קדםראיון עבודה09/03/148777 צפיות
ראיון עבודה בעגלות הוא דבר לא פשוט, אתם הולכים לטוס לתקופה ארוכה וכדאי לברר היטב מי המעסיק ומה התנאים שמוצעים לכם.

מאת: מאיה כהןראיון עבודה22/11/128757 צפיות
אולי תופתעו לגלות, כי לראיון עבודה אפשר ורצוי להתכונן. מדובר באירוע חשוב ומכריע ושווה להתאמץ ולהגיע מוכנים ולא לנסות ו"לזרום אותו".

מאת: אלעד רוןראיון עבודה03/10/128606 צפיות
ראיון עבודה, היא התחנה החשובה ביותר בתהליך שלכם אל עבר משרת חלומותכם. בתחנה זו פוגשים פנים אל פנים את הנפשות הפועלות והמשפיעות בארגון (לרוב הם לא כ"כ נגישים לאחר שמתקבלים לעבודה), פוגשים את הארגון, האנשים והאווירה. בתחנה זו יש לכם הזדמנות חד-פעמית להוציא את המיטב מעצמיכם ולהדגיש בצורה אוטנטית את רצונכם והתאמתכם מעל כל מועמד אחר למשרת החלומות. ככל שתהיו אקטיבים לקראת הראיון, תכינו את עצמיכם לאירוע, תחשבו על שאלות ותתרגלו תוכלו להרגיש נוח יותר, לחוצים פחות ותהיו מוכנים ל"הופעת חייכם".

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה20/07/128706 צפיות
לכול ראיון עבודה יש שאלות שונות אך הגורם המשותף בכול ראיון הוא מעשה הסימלי של לחיצת יד שמתרחשת בכול ראיון עבודה ,כיצד לעשות רושם ראשוני טוב בלחיצת יד.

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה16/06/128508 צפיות
לאחר שליחת קורות החיים למודעת דרושים מגיע שלב ראיון עבודה הטלפוני שעיקר מטרתם הוא לשמש את חברות בסינון ראשוני של מעומדים פוטנציאליים לגיוס לקראת ראיון פנים מול פנים.

מאת: מאיה כהןראיון עבודה08/04/128364 צפיות
בראיון עבודה לא מספיק לענות יפה על השאלות, צריך גם לראיין את המראיינ/ת. ואם לא ניתנת לכם ההזדמנות לשאול שאלות- היו אתם אלה שתיזמו, זה רק יראה למראיינ/ת שאתם מועמדים רציניים, שהכנתם שיעורי בית והגעתם מוכנים לראיון

מאת: שלומי שם טובראיון עבודה26/02/128433 צפיות
להתכונן לראיון עבודה יכול להיות דבר שהוא מאוד מורט עצבים, אי אפשר להתכחש לזה. 30 דקות של שאלות אינטנסיביות ייקבעו את המסלול אליו יפנה החיים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica