חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גלגול נשמות-כנראה שמוות זה לא תחנה סופית

מאת: יוסי אותמזגיןגלגול נשמות09/06/20091348 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המדע טוען שיש חיים לאחר המוות על ידי מספר הוכחות כמו מוות קליני שההגדרה המדעית למוות היא דום לב, אין גלי מוח, אין אספקת חמצן לתאי מוח, ירידה בטמפרטורת הגוף, ושיתוק עולם התחושות.

הוכחה ראשונה היא מוות קליני
כל מי שעבר מוות קליני מספר על חוויה דומה ועל זה שהוא מסוגל לדעת את כל הנעשה סביב לגופו המונח למטה כולל מי שהיה עיוור כל חייו ומספר לאחר חזרתו לחיים את הטיפולים שעשו לו ואת צבע הבגדים של האנשים שטיפלו בו ועוד, בגמרא מסופר על רב הונא שעבר מוות קליני ושב לחיים (ראש השנה יז,א).

הוכחה שנייה שהיא איסור עפ''י התורה היא סיאנס
על ידי תזוזת כוס על לוח אותיות וכך אפשר להוריד נשמה ולשאול אותה שאלות, בתנ''ך מוזכר שבעלת האוב העלתה את נשמתו של שמואל הנביא (שמואל א כח,יא), גם בגמרא מובא שאונקלוס העלה את טיטוס, ובלעם, ופושעי ישראל כדי לשאול אותם שאלות (גיטין נו).

הוכחה שלישית היא גלגול נשמות
יש נשמות שחוזרות לעולם ונולדות שוב בגוף אחר כולל אצל גויים, אצל הדרוזים למשל זה קורה הרבה ולפיכך הם לא עושים מצבות למתיהם בגלל שהם מאמינים שהם יחזרו שוב לעולם בגלגול, לחזור בגלגול זה עונש, לבן אדם יש שלוש הזדמנויות לחזור בגלגול בתור אדם ולתקן, אם בן אדם לא מתקן בפעם שלישית אז הוא חוזר בתור בעל חי צומח או דומם שנאמר ''על שלושה פשעי ישראל ועל ארבעה לא אשיבנו'' (עמוס ב,ו).

הוכחה רביעית היא היפנוזה
זהו תהליך בו המהופנט חוזר לגיל הילדות או לקודם זמן הלידה, ועל ידי זאת נחשפים פרטים מזיכרונו שלפני הלידה עד גלגולים קודמים שעבר.

הוכחה חמישית היא דיבוק
רוח של אדם מת החודרת אל גופו של אדם חי ומדברת מתוך גרונו, במדרש תלפיות נאמר ''שרוחו של רשע הולכת נע ונד בתוך כף הקלע, וכשהרוח נכנס בגוף של האדם אין השטן יכול לשלוט בו ולהזיקו'', הוכחה נוספת היא תקשור במחשב עם ילדים אוטיסטים באמצעות לוח אותיות שמצביע הפגוע מוח על האותיות המתאימות דרכם הוא מביע את עצמו, וכותב מסרים עליונים מעולמות עליונים, יש מספר בתי משפט באמריקה שמקבלים עדות הניתנת בתקשורת תמיכה כעדות בבית המשפט, ועל זה כתוב בגמרא ''מיום שחרב בית המקדש נתנה נבואה לשוטים ותינוקות'' (בבא בתרא נג עין יעקב).

הוכחה שישית לחיים אחר המוות היא חלומות
כאשר בן אדם ישן שולטת הנשמה הרוחנית על גופו שנמצא במצב שינה, האדם שחולם שהוא נופל ממקום גבוה או רודפים אחריו או שמכים אותו אז הכאב והבהלה והפחד זו הנשמה שלו שמרגישה ולא הגוף כי הגוף נח לו במיטה, זה מוכיח שהאדם שיקבל ייסורים בעולם הבא אז את הכאב הוא ירגיש בנשמה שלו בדיוק כמו הכאב שהוא מרגיש בגוף . אפשר לקרוא עוד בנושא ונושאים נוספים בתחום בכתובת :

ניבים.נט

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי אותמזגין

מאת: יוסי אותמזגיןטלוויזיה31/08/091286 צפיות
כבר הרבה זמן בוער לי לכתוב לך את המכתב הזה.עצוב לי שזה קורה רק עכשיו כשכבר אין סיכוי שתקרא אותו.רציתי לשתף אןתך בכמה מחשבות שרצות לי בראש בשלושת החודשים האחרונים מאז התפןצץ הסיפור שלך,ובעיקר מאז יום חמישי הקודם,היום האחרון בחייך.

מאת: יוסי אותמזגיןקידום אתרים07/07/091190 צפיות
תהליך קידום אתר במנועי החיפוש מורכב ממספר שלבים עד שהאתר מגיע למקומות גבוהים. להלן שלבים אלו , ולפי הסדר חלק מן הפעולות יכולות להיעשות במקביל

מאת: יוסי אותמזגיןמתכוני קינוחים06/07/091824 צפיות
מה ילדים הכי אוהבים בעולם...שוקולד,אין בילוי יותר טוב עם הילד או הילדה מאשר להכין איתם כדורי שוקולד מתאים לכל מסיבת יום הולדת ואירוע עם ילדים וגם אפילו סתם להכין קינוחים לשולחן שבת

מאת: יוסי אותמזגיןמתכוני קינוחים14/06/091448 צפיות
קינוח בהשראת ממתק הילדות האהוב. הרעיון נשאר זהה - תחתית פריכה, גבעה של קרם וציפוי שוקולד. בקרמבו שלי התחתית עשויה פצפוצי אורז מצופים שוקולד ונוטלה (מי שמתעצל יכול להשתמש בעוגיות עגולות קנויות), בתפקיד הקרם מככבת קצפת שוקולד לבן וקפה, ואת הכל עוטף ציפוי שוקולד קראנצ'י ומתפצפץ בפה (כמו ציפוי של ארטיק).

מאת: יוסי אותמזגיןמתכוני קינוחים11/06/092766 צפיות
היא עוברת מדור לדור במשפחה ותמיד קוצרת אינספור מחמאות וליקוקי שפתיים,לפעמים נדמה כי לעולם לא תעלם מהתפריט של המסעדה, קבלו את המפתה החדשה - עוגת שוקולד אלוהית!

מאת: יוסי אותמזגיןמתכוני קינוחים10/06/095157 צפיות
מכירים את זה שאתם יושבים בבית קפה ובא לכם משהו מתוק לקינוח והעוגת פירורים נראית טוב אבל מה זה יקרה,אז הינה לכם המתכון עוגה מדהימה קלה להכנה,פשוט מעולה.

מאת: יוסי אותמזגיןרוחניות - כללי09/06/091435 צפיות
לפני שנים ספורות יצאו עיתונים רבים בארץ ובעולם בכותרות רעשניות המכריזות כי לראשונה טוענים אנשי מדע כי יש חיים לאחר המוות!!! נצטט כאן לדוגמא כתבה מן העיתונות ''יש חיים לאחר המוות טוענים - בפעם הראשונה - אנשי מדע רופאים ופסיכיאטרים שחקרו במשך שנים ארוכות חולים שנחשבו מבחינה רפואית למתים, וחזרו אח''כ לחיים-מצאו קווים משותפים בסיפוריהם המעידים, לדבריהם, כי המוות אינו חידלון.

מאמרים נוספים בנושא גלגול נשמות

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/132478 צפיות
החלטתי לשתף אתכם בעבודה שאני עושה מעת לעת על עצמי בשחזור גלגולים . זו עבודה עמוקה מאוד שעוזרת לקלוט דפוסי התנהגות ותבניות שחוזרות על עצמן . האירועים בחיינו די חוזרים על עצמם כל פעם בסיפור מסגרת שונה אבל בעיקר אותו האירוע או שיש לנו פחדים ועכבות שאנחנו לא תמיד מבינים מאיפה הם הבאים ולאן לשייך אותם . כשאר נכנסים לגלגול אפשר לעבוד לפי נושא מסויים שאנחנו רוצים לעבוד עליו ולשחרר אותו ובכלל להבין מאיפה אותה עכבה ותבנית מגיעות.

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/131773 צפיות
כאשר אנחנו חווים בחיים משהו שיש לו חשיבות בעינינו, משהו שהשאיר עלינו חותם, וכמובן דברים שהם טראומתיים, קשים, מחלות, תאונות , חוויות לא נעימות. יש לכל החוויות האלה ולכל הדברים האלה קשר לעבר שלנו הגלגולי.

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות18/12/128798 צפיות
כיצד נערך שחזור גלגולים? באילו תחומים הוא יכול לשפר את חיינו? כיצד עובד רטרו-הילינג? דר' ירון זפרן, מורה לשחזור גלגולים, מתאר את השיטה המרתקת לחשיפת חיינו בגלגולים קודמים.

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות29/08/128729 צפיות
מהי מועצת הקארמה? מדוע בוחרת הנשמה שעורים קשים, וכיצד באה לידי ביטוי הבחירה החופשית? דר' ירון זפרן, סופר ומורה רוחני מוביל מציג הוכחות מחקריות לגלגול נשמות ועונה לכמה מן השאלות החשובות...

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות04/07/128878 צפיות
מעל מחצית מאוכלוסיית העולם מאמינה בגלגול נשמות - בבודהיזם בקבלה ואצל הדרוזים. לשם מה אנו מתגלגלים? מה ההסבר לתופעת הדז'ה וו (תחושה שמישהו מוכר לי)? האם ילדים זוכרים את גלגוליהם הקודמים? דר' ירון זפרן, מנהל המכללה ללימודים רוחניים, סופר ומרצה בינלאומי המתמחה בתחום זה מלמד על הסודות של גלגול נשמות ועל טכניקות שחזור גלגולים.

מאת: העולמות של אוריןגלגול נשמות17/06/128613 צפיות
שיחזור גלגולים או כפי שמכנים אותה ריגרסיה, הינה שיטת טיפול בדמיון מודרך בו ניתן לטפל בפחדים, פוביות, בעיות במשפחה ועוד... אנו בני האדם נחלקים לנשמה וגוף. הגוף הינו גשמי ואילו הנשמה היא רוחנית. מכאן שיש ניגוד מוחלט בין הנשמה לגוף. הגוף "סוחב" אותנו מטה לגשמיות (אגו, כסף, כבוד ועוד.. ) ואילו הנשמה מבקשת רוחניות (להתפתח וללמוד, לשנות דרכינו ולהיות אדם טוב יותר). ניגודים אלו יוצרים לא מעט בעיות.

מאת: יוסי קרמר גלגול נשמות12/07/118861 צפיות
מתי ניחשף לאמת הרוחנית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica