חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חווית בישול - הבישול הבריא

מאת: penglבישול ואפיה08/03/20111486 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עופר שף - חווית בישול בריאה

האם אתם אוכלים אוכל בריא? בריאותכם חשובה לכם? עופר שף הוא שף מקצועי המכין מתכונים טעימים ובריאים ונותן לכם חוויה קולינארית בלתי נשכחת – צרו קשר ותהנו מארוחה מושקעת.
בישול מקצועי וטעים תמיד היה הנאתם  של רבים. כיום קיימת התמקדות בבישול בריא יותר כיוון שזהו למעשה הטרנד החדש.

שף פרטי

אנשים מעוניינים להיראות טוב ולהרגיש טוב בעזרת מזון בריא יותר. שף פרטי המתמקד בשירות לקוח ספציפי או בקבוצת לקוחות מצומצמת צריך גם להתמקד בהכנת מזון המורכב מכל אבות המזון. בישולים בריאים מוגשים היום אפילו ברשתות המזון המהיר ששינו את מתכונם בהדרגה והוסיפו מרכיבים טיבעיים רבים למזון.

תרגול פרקטיקה

עבור שפים מקצועיים חשוב מאוד לתרגל באופן קבוע את הפרקטיקה שבבישול כיוון שתרגול הפרקטיקה באופן קבוע מוסיף רבות להתמקצעותו של השף. מעבר לתרגול היומי של השף חשוב מאוד לבצע מיתוג אישי שיתרום רבות לשיווק של השף ללקוחותיו הרבים. דרך נוספת שיש להתמקד בה היא שיתופי פעולה עם שפים אחרים כיוון שבכך ניתן גם ללמוד דברים חדשים ולהתמקצע בדרך נוספת.

צפיה בתוכניות בישול

דרך נוספת שבה כל אחד יכול ללמוד ולהתמקצע בתחום הבישול היא צפיה בתוכניות בישול וקריאה בספרי בישול. בגלל שהתחום הפך לפופולארי במהלך השנים החלו במקביל גם לשדר תוכניות בישול ותחרויות בישול בטלויזיה. חשוב מאוד לפרוס את הארוחות הבריאות במהלך היום למספרארוחות קטנות על מנת לקבל אנרגיה ולהישאר עירניים במהלך היום.

איסור אכילת מזון מטוגן

אחד מהדברים היותר מזיקים בתחום התזונה הוא אכילת מזון שמנוני ומטוגן ברשתות מזון לא בריאות. מחקר שנערך בארצות הברית קבע כי אכילה מוגזמת של המבורגרים ומזון מטוגן אחר תוביל בסופו של דבר לסיכון ממשי בבריאות האדם. באכילת מזון יש להקפיד לבדוק את הרכיבים שלו לפני האכילה ולוודא שרכיבים אלה אכן בריאים.

שף פרטי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

PengL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת pengl

מאת: penglצרכנות25/06/131178 צפיות
חברת דיירקט סחר שמה דגש לדאוג ללקוחותיה בצורה הטובה ביותר על ידי מתן יחס אישי בשילוב של מחירים הוגנים.

מאת: penglקניות 16/06/131193 צפיות
למרות המציאות הכלכלית הקשה שבה אנו מצויים, חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעודדת לתחרותיות במשק.

מאת: penglצרכנות04/06/131263 צפיות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למענך הלקוח ומעבר לכך יוצרת עבורך מציאות טובה יותר בכך שמציעה לך מחירים טובים יותר עבור מוצריה.

מאת: penglקניות 19/05/131418 צפיות
חברת דיירקט סחר מספקת לך הצרכן מוצרי איכות במחירים אטרקטיביים. החברה משקיעה בך הלקוח בצורה הטובה ביותר ומעניקה לך יחס אישי.

מאת: penglאימון לרוחניות18/04/131350 צפיות
סדנת צחוק של שלמה צחוק תורמת רבות לבריאות הנפש שלך בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לציין שבריאות הנפש חשובה לא פחות מבריאות הגוף.

מאת: penglאימון אישי10/04/131255 צפיות
שלמה צחוק מעביר לך סדנת צחוק מושלמת המתאימה לכל גיל ולכל אירוע.

מאת: penglבידור ופנאי - כללי24/03/131345 צפיות
סדנת צחוק מתאימה לכל גיל ויוצרת חוויה מהנה עבורך. סדנאות צחוק רבות החלו לצבור תאוצה בשנים האחרונות בשל השפעתם החיובית על הנפש.

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183896 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183267 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174494 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164067 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152647 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151996 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142162 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica