חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוקר פרטי מספר - המתחזה לרופא = רופא מושעה!

מאת: טלחקירות10/03/20111294 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במקצוע החקירות הפרטיות אין יום דל, חוקרים פרטיים מקבלים פניות שאמורות לכאורה להמסר למשטרה , אולם לקוחות לא מעטים מעדיפים ללכת לתביעות אזרחיות היות ותהליך הטיפול בתלונה המוגשת למשטרה ארוך ומייגע לטעמם.

ד"ר אוהד (שם בדוי) תאם עמי פגישה ועוד כאשר שוחח עמי נוכחתי כי הוא נסער, ואכן בפגישה עמו סיפר לי כי הוא עוסק בשטח הניתוחים הפלסטיים שנים רבות ונחשב כרופא מוערך ומקצועי, עקב כך חברות הביטוח אשר מבטחות ביטוח בריאות או ביטוחים משלימים , מאשרות הצעות מחיר רק וכאשר הוא חתום על הצעת המחיר.

לדבריו אחד ממכריו היה צריך לקבל הצעה כזו מכון פרטי עקב תאונת דרכים בה נכווה , והוא קיבל הצעת מחיר ששמו של ד"ר אוהד מופיע עם חותמת וחתימה. אותו מכר הרים טלפון לאוהד , וביקש כי ינסה לזרז את התור, ואז גם סיפר לו כי בידו הצעה כזו.

ד"ר אוהד לא מכיר את אותו מכון, ופנייתו אלי הייתה להשיג ראיות כי המכון משתמש בשמו לצורך קבלת עבודה מחברות הביטוח. הוא ציין כי אם זה יתברר כנכון בדעתו להגיש תביעת נזיקין וקובלנה פלילית כנגד מי שאחראי לכך.

נציג המשרד יצר למחרת קשר עם המכון לצורך קבלת הצעת מחיר, לשם כך נבחר חוקר אשר הוכר כנכה צה"ל עקב פגיעה כתוצאה מהתלקחות הטנק שעליו פיקד , הנ"ל נפגש עם אדם בשם ד"ר ליאוניד (שם בדוי) שהציג עצמו כפלסטיקאי , בשיחה עמו התפאר כי המכון עובד עם כל חברות הביטוח , וכאשר החוקר ביקש הצעת מחיר ושאל האם הרופאים במכון מוכרים על ידי חברות הביטוח כמומחים בתחום הפלסטיקה ?השיב ליאוניד בחיוב וביקש ממזכירתו להכין הצעה לניתוח. בציינו " הכניסי את המומחה שלנו"

הצעת המחיר שהועברה לנציגנו נשאה את שמו של ד"ר אוהד, הכל תועד והוקלט, סוכם כי נשלח נציג נוסף, אולם הפעם שהיא תבקש בדיקה לפני ההצעה על מנת לקבל יעוץ מקצועי , ואמנם ליאוניד אכל את הפיתיון , קיבל 500 ₪ במזומן עליו לא הוצאה חשבונית , ושוב ביקש להכין הצעת מחיר. באותו מפגש הצלחנו להגיע גם לשם משפחתו.

בדיקה קצרה העלתה כי הנ"ל היה רופא מרדים בעברו, אשר הושעה מעבודתו עקב רשלנות רפואית בעת שהכניס מנת יתר לחומר ההרדמה של מטופלת שגרם לכך כי תישאר נכה לכל חייה. וכי נפתח נגדו תיק פלילי לאחר תביעת עורך דין , ועומדת מולו תביעה אזרחית על מליונים.

לאחר מספר ימים כאשר הגיע אלינו ד"ר אוהד וכאשר החומר הראייתי הוצג בפניו הוא שלח לכל חברות הביטוח עמם עבד את דו"ח החקירה בצרוף מכתב בקשה להעביר אליו את כל הצעות המחיר שהוא חתום עליהם. בנוסף הגיש תלונה במשטרה על הונאה וזיוף.

לאחר מספר חודשים עודכנתי כי ד"ר ליאוניד נעצר והודה בזיוף ומרמה של עשרות לקוחות שהגיעו למרפאתו, וכי את הניתוחים ביצע חבר שלו עולה חדש שגם הוא לא התמחה בפלסטיקה. אלמלא הפנייה למשרד החקירות היה ד"ר אוהד יכול להסתבך עד צוואר .

המשיכו לקרוא סיפורים נוספים באתר של משרד חקירות אברמסון - בראשותו של חוקר פרטי אמיר אברמסון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183248 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183222 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183249 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182009 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181562 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171553 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171785 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152861 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152181 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152336 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142858 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143238 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica