חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמן זית, דבש ויין - מתנה לפסח שיש לה ערך מוסף

עוד פסח מתקרב אלינו, ההתרגשות כבר מורגשת ברחבי הארץ. שאלות כבדות משקלכבר נידונות סביב שולחן ארוחת שבת – מה מחליטים לעשות השנה? האם נארח אוניסע לחו"ל? האם שני צדדי המשפחה יגיעו או רק צד אחד? מה נבשל? מה נכין? מייביא מה?

אחת השאלות הכי חשובות שעולות בכל שנה היא שאלת המתנה לחג פסח.אנחנו רוצים להביא לקרובים ולאהובים את המתנה לחג שתהיה הכי מתאימה ושהכיייהנו ממנה. חשוב לנו להביא מתנה שתהיה גם שימושית ושגם תהיה טובה. טובהבמובן שיהיה לה ערך מוסף – לא סתם עוד מתנה, אלא מתנה לחג שאפשר יהיה לדעתשמי שהביא אותה באמת חשב על טובתו של המקבל ואוהב אותו באמת.

אז מהיותר טוב מאשר להביא לחברים, למשפחה ולכל מי שהתכוונו להביא לו מתנה לחג,מתנה אשר יש לה סגולות רפואיות ובריאותיות? מתנה לחג שהיא גם טעימה, גםשימושית ביותר וגם – בריאה וטובה עבור כל אחד! ומה יותר טוב לענות על שלושתהגדרות האלו מאשר שמן זית כתית מעולה, דבש טהור ויין משובח?

הנה מבחר (מתוך רשימה ארוכה הרבה יותר) של סגולותיהם של שלושת הללו:

שמן זית

בשמןזית יש חומצת שומן חד בלתי רוויה בכמות גדולה, והמשמעות של זה היא ירידה ב– LDL – בכולסטרול הרע, ועלייה ב – HDL – בכולסטרול הטוב. על ידי כך תורםשמן הזית לירידה במחלות הלב ובבעיות כלי הדם.

בשמן זית ישפוליפנולים וויטמין E  שהם נוגדי חמצון, אשר על פי הערכות מונעים הזדקנותובליה של תאי הגוף ומשפרים את ההגנה מפני התפתחות תאים סרטניים.

דבש

הדבשעוזר לנטרול רעלנים מן הגוף (משום שיש לו השפעה על הכבד), הוא עוזר לטיפולבכיבי קיבה, עצירות, אפטות בפה, דלקות חניכיים, יתר לחץ דם ולשיכוך כאבים.

הדש גם עוזר לעידוד ריפוי פצעים וכוויות בשל התכונות האנטי דלקתיותוסופגות הלחות שלו. הוא גם עוזר בטיפול בבעיות עור שונות. הוא גם מסייעלמי שמוצא עצמו מותש וכן לנשים במחזור.

יין

יין אדוםמכיל נוגדי חמצון אשר בכמות שתייה מתונה מפחיתים את רמת הכולסטרול הרעומעלים את רמת הכולסטרול הטוב ובכך מסייעים בשמירה על הלב. בנוסף, יש לוהשפעה אנטי דלקתית.

במחקר ישראלי על יינות נמצא כי גם יין לבן הואבעל השפעה נוגדת חמצון אשר בכמות שתייה מתונה מפחיתים את רמת הכולסטרול הרעומעלים את רמת הכולסטרול הטוב.

מתנה לפסח

אז ברורלנו עכשיו שלשמן זית, דבש ויין יש ערך מוסף של סגולות ותכונות בריאותיות.אנחנו גם יודעים שזוהי מתנה שכל אחד ישמח לקבל משום שהיא פרקטית ומשדרגת כלמטבח וארוחה בכל בית. מארז של שמן זית, דבש ויין הוא מתנה לפסח שכולם ישמחו לקבל. חג שמח וכשר!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איי ווב - הקמת אתרים לעסקים

מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb? 
אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט.
בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב!
נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך.
משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו.
כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך. 
אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eyeweb - בניית אתרים לעסקים

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםנשירת שיער21/03/121349 צפיות
את נשירת השיער אין לנו דרך לעצור, מקסימום להאט קצת. אבל אנחנו יכולים לפתור אותה במהירות, בקלות וביעילות – על ידי תוספת שיער. אף אחד חוץ מכם לא יידע שהשיער שלכם נושר. איך עושים זאת? בהמשך.

ההחלטה על קניית דירה היא החלטה כבדת משקל ואינה דבר של מה בכך. האם כדאי לקנות דירה יד שנייה או דירה חדשה, מהם פרויקטים חדשים ואיך מגיעים אליהם, מהם אתרי דיירים ומדוע כדאי להגיע אליהם – כל מה שצריך לדעת על דירה, פרויקטים חדשים ואתרי דיירים.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםעסקים - כללי23/02/121435 צפיות
מדוע אנחנו מקפידים כל שנה לאחר החורף לבצע סיוד של גג הבניין שלנו? מה יקרה במידה ולא נסייד את הגג שלנו? במאמר הבא על סיוד גגות – מה זה, למה זה ואיך עושים את זה?

לכל איטום גגות קיימת השיטה הנכונה והמתאימה בהתאם לסוג הגג, לרמת הגימור ולתקציב הקיים. מאידך, בכל סוג של איטום חייבים לוודא כי העבודה מתבצעת על ידי בעלי מקצוע מוסמכים ואיכותיים וכאןן אסור להתפשר. הצעה זולה מדי מעידה על חוסר מקצועיות וכוונה לתפוס עבודה ותוא לא.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםשיפוצים17/01/121284 צפיות
בעידן הנוכחי בו אחוז הביקוש לרכישת דירות הולך וגדל, עולה באופן ישיר הביקוש לביצוע בדק בית על ידי חברה מקצועית ומיומנת שתספק דו"ח אמין ומקיף אודות הבית אותו אנו עתידים לרכוש.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםטיולים בארץ18/12/111302 צפיות
ביקור באחד מעשרות מרכזי המבקרים המושקעים בארץ היא בדרך כלל חוויה לימודית מעניינת המספקת בילוי איכותי של ממש עבור הילדים וכל המשפחה. כן, גם לילדים של היום – שיודעים כמעט הכל... תמיד יש משהו חדש ללמוד.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםשיפוצים16/11/111308 צפיות
הלבנת גגות היא פעולה חשובה שכדאי להקפיד עליה ולתחזק אותה בכל שנה, אך זוהי בעצם פעולה משלימה של זיפות הגגות, אשר נעשית לפניה והיא חשובה לא פחות. מהי הלבנת גגות? מי עושה אותה? מתי עושים אותה, ואיך?

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213732 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205189 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186797 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161592 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica