חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תרופה זולה לנשירת שיער

מאת: Yair Mendelנשירת שיער28/03/20111998 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יותר ממחצית מאוכלוסיית הזכרים בארה"ב מושפעים נשירת השיער על ידי גיל 30. לנשים יש שיעור נמוך יותר. עם כל כך הרבה אנשים להיות מושפעים נשירת שיער, השוק צריך להיות אובדן שיער תרופה שפועלת. יש כמה מספרים של תרופות אשר זוהו, נבדק ואושר על ידי הרשויות לשימוש כמו מגדלי השיער. יש minoxidil & finasteride.

מינוקסי למניעת התקרחות ונשירת שיער.

שתי התרופות הללו שימשו לטיפול במחלות שונות אחרות. זה היה גילו כי הם יכולים לשמש גם כדי לטפל במצב נשירת שיער. לאחר בדיקות רבות שנעשו, מוצרי שוחררו לשוק. מינוקסידיל היה התרופה הראשונה להשתחרר. הוא משמש לטיפול התקרחות. הוא טען שיש לו אחוזי הצלחה גדולים. זה היה פתרון נוזלי אקטואלי כי נקראה Rogaine ו Regaine. לשעבר הוא נמכר תחת השם כי בעוד ארה"ב האחרון נמכר תחת השם כי במדינות אחרות. עם הזמן, וצורות אחרות של מינוקסידיל יוצרו. אלה כוללים לוחות פתרונות קצף. אלה אמר שיש לו אחוזי הצלחה גבוהים אף יותר. 
פינסטריד הוא התרופה אושרה לשימוש אחרים. כמו מינוקסידיל, פינסטריד הוא נמכר בשמות אחרים, פרופסיה ו Proscar. בניגוד לתרופות אחרות, זה היה מיוצר בצורת גלולה מההתחלה. זה גם לטיפול התקרחות. זה דווקא מאוד יעיל בטיפול באזור בחלק העליון של הקרקפת (כתר). פינסטריד הוא קנה תחת מרשם. זה שונה מינוקסידיל אשר אפשר לקנות בלי אחד. מינוקסידיל ניתן להשתמש על ידי כל המינים תוך פינסטריד לא צריך שייקבעו לנשים. התרופה מעכב 5 אלפא רדוקטאז ו-טסטוסטרון מ טביעה דיהידרוטסטוסטרון (DHT). ברמות גבוהות, DHT גורם לנשירת שיער. DHT הוא חיוני להתפתחות עוברים ממין זכר. אם נלקח על ידי נשים, הייצור שלה הוא דיכא, המוביל ליקויים של העוברים של ילדים זכרים. 
באמצעות אחד או יותר של תרופות אובדן השיער כבר אמר להיות יעיל יותר. שתי התרופות בטוחות לשימוש ביחד. הם גם בטוח לשימוש עם מוצרי שיער אחרים אשר ידועים כדי להגביר את צמיחת השיער, מוצרים אלה כוללים שמפו לשיער, טוניק, שמנים וקרמים. שמפו שנקרא Nizoral הפך פופולרי, במיוחד בשילוב עם התרופות הנ"ל. Nizoral הוא מוצר ketoconazole המהווה פטריות. זה מתייחס לתנאי פטרייתי תוך גירוי צמיחת השיער. השמפו תשמור על הקרקפת נקי המאפשר שיער לצמוח ללא הגבלה מ קשקשים ושמנים. זה גם מקל על גירוי וגירוד של הקרקפת על שימוש בתרופות אקטואלי. ישנם גם משחות אשר יהיה לטפח את קווצות השיער, מה שהופך אותם חזק גם תומכת צמיחה שלהם. לחות, שמנים וטונרים גם לסייע גירוי של זקיקי השיער, כמו גם לטפח את השיער גם. 
תרופות אובדן שיער יכול לשמש בכל דרך המשתמש סבור עובד הכי טוב. המינון צריך להיות אחר ואת לא צריכה להיות מתחת או מעל מינון. זה עשוי להפוך את צמיחת השיער.

תרופה לנשירת שיער - מינוקסי וכעת הפתרון עשוי להתאים גם לך חשוב לבחון גם אותו בכדי לקבל החלטה נכונה לטיפול מקיך לעצירת הנשירה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בית מרקחת מדי-לינק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Yair Mendel

מאת: Yair Mendelבריאות ילדים23/04/111829 צפיות
טיפול בפריחה המופיעה על עור התינוק הנקראת "תפרחת חיתולים" ניתן לטיפול באופן טבעי וע"י קרמים מומלצים לטיפול.

מאת: Yair Mendelנשירת שיער17/04/115443 צפיות
השאלה שרבים שואלים עצמם - האם מינוקסי באמת עוזר במקרים של התקרחות ונשירת שיער? זוהי שאלה חשובה שחשוב להכיר ביתרונות המינוקסידיל והדרכים בהם הוא מסייע בהשבת השיער.

מאת: Yair Mendelבריאות גיל הזהב12/04/113455 צפיות
פורמולת מגה-גלופלקס הכוללת MSM מכילה למעשה כונדרויטין וגלוקוזמין, חשוב להכיר מתי כאבי פרקים בגוף מעידים על צורך בטיפול חדש. הפורמולה טבעית וקיימת מזה שנים רבות במחיר מצויין.

מאת: Yair Mendelבריאות גיל הזהב11/04/112351 צפיות
ישנה חשיבות רבה ליטול Q10 בכדי לשמור על רמת אנרגטיות גבוהה בגוף ולאפשר לשמור על בריאות תקינה של תאי הגוף. הפורמולה של אלטמן מכילה מינונים גבוהים של Q10.

מאת: Yair Mendelדיאטה ותזונה07/04/111774 צפיות
פורמולת ההרזיה והדיאטה החדשה של אלטמן - 2DIET מכילה ריכוז ייחודי של המיצוי הטעי PHASE 2 , כרום ו CLA. שילוה החומרים הטבעיים הללו יאפשר לך לרזות ולנהל משטר דיאטה בריא ומאוזן.

מאת: Yair Mendelבריאות ורפואה כללי05/04/111326 צפיות
רכישת מוצרי בריאות למשפחה בבית מרקחת אונליין Medi-Link היא הבחירה הטובה ביותר מבחינת מחיר, שרות ותמורה מלאה לניצול הזמן שלך.

מאת: Yair Mendelרפואה משלימה02/04/111777 צפיות
צריכה של ויטמין B12 סולגאר הינה חשובה והכרחית בכדי לשמור על רמת הB12 בדם.

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191626 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181614 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161632 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152254 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica