חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות בטיחות בעבודה

מאת: מריםביטוח עסק30/03/20111490 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה פעמים שמעתם באוזניכם את המושג ממונה בטיחות או לחלופין ממונה בטיחות בעבודה?

מדינת ישראל נאורה עם חוקים יפים ונכונים – בינהם כל בית עסק המחזיק ברשותו מעל חמישים עובדים לפחות חייב להעסיק אדם בעל תפקיד: ממונה בטיחות בעבודה. כל מפעל בוחר ממונה בטיחות מטעמו, יש בעלי מפעל שיעדיפו להשכיר מחברת בטיחות בעל תפקיד שעדריך את מפעלם ויגן בדרכיו הבטחוניות, ויש מפעלים שבוחרים את האחד העובדים שולחים אותו לקורס בטיחות בעבודה, לומד את המקצוע מקבל תעודות והנה יש להם ממונה על המפעל מטעמם, וכך משתלב בעבודתו הקודמת באופן חלקי עם משרה חדשה: בטיחות ומגן בעבודתו.

תחומי אחריות בתפקוד של ממונה בטיחות בעבודה הם רבים מאוד ולא כל אדם יכול לשאת על כתפיו את גודל התפקיד. ישנם יותר מתשעה עשר תפקידים שונים אשר מוגדרות לו בתקנות.צריכתו וחשיבותו של נוכחות ממונה בטיחות בעבודה גדלה מיום ליום עקב התפתחות הטכנולוגיה והמכשור המתקדם עלולות להגרם תאונות עבודה רבות יותר ולכן כאשר יש איש מקצועי ויד מכוונת בשטח אסונות כבדים בעזרת שמים נחסכים כך.

אי לכך ובהתאם לזאת יותר ויותר חברות רואות פאן חיובי ונחוץ להעסיק ממונה בטיחות עבור שלום עובדיהם בשעות העבודה. ארגונים מפעלים בינוניים אפילו פחות מחמישים עובדים מעדיפים לקחת על עצמם את העלות של תחזוק גבוה בעקבות בטיחות בעבודה העיקר כדי לעבוד במרגוע ובמנוחת הנפש.

אם הינך בעל חברה ועדיפות ראשונית שלך היא רצון טובת העובדים: בטיחות ברמה גבוהה, אז כדאי מאוד לקחת את אחד העובדים המובחרים שלך, עם רצון להשכלה גבוהה ללמוד ולהתקדם, שוחח עימו על שידרוג בעבודה, אפשרות כניסה לתחום חדש ומרתק, הזדמנות פז להחכים ולדאוג לשלום חבריו לצוות – בעצם לצעוד צעד גדול אחד קדימה לפני כולם.

לסכום, יש הרבה מהלכים שאנשים מבצעים בחייהם, אך בעל מפעל שמחליט עם עצמו על שדרוג בטיחות בעבודה, זה מראה על אחריות ומנצ'יות כלפי העובדים שלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מירי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרים

מאת: מריםהדברה30/10/111060 צפיות
כולם חושבים שלבצע הדברת מזיקים צריך רק בזמן הקיץ, מחשבה זו אומנם נכונה אבל לא לגמרי, נכון שבזמן קיץ בזמני חום יש לדאוג לביצוע הדברת מזיקים וזאת משום שהחום בחוץ מזמין חרקים רבים לצאת ממקומות המסתור שלהם כמו מחילות נסתרות או ממקומם מתחת לאדמה שם הם מתחבאים בזמן הגשמים מהרטיבות והקור

מאת: מריםספורט וכושר גופני - כללי19/09/111536 צפיות
הרבה אנשים אינם יודעים מהו אליפטיקל. המאמר הבא עוסק במהו אליפטיקל ובנוסף מספק מידע על ציוד ספורט נוסף.

מאת: מריםהדברה06/09/111094 צפיות
אם אני מדברים אם אנשים על נושא ההדברה. רב הסכוי שנזכיר בתוך השיחה אחד מהבטויים הבאים: גוקים, נמלים, מקקים, חרקים ועוד... נתאר בפה מלא עד כמה חיינו הפכו לגיהנם במחיצתם נצודד איך מציקה לנו העובדה שאיננו יודעים מהיכן יקום לנו הפגע הבא.

מאת: מריםגינון01/08/111093 צפיות
אם החלטתם לגדל צמח / עץ / פינת פרחים בשטח הסמוך לביתכם אתם צריכים לדעת שלגדל אותם זה לא רק להשקות אותם בנימה אוהבת בתדירות מסודרת, זה לא רק לשים לב שילדי השכנים אינם מתעללים בהם.. אלא לדאוג לכל הטיפול התחזוקתי שלהם כמו, גיזום ודישון באופן אחראי.

מאת: מריםבית חכם28/06/111078 צפיות
מה אתם עושים כשהחום מציק לכם ובכבר בלתי נסבל? מפעילים את המזגן? או שמא את המאורר? מצליחים לחשוב על כך שמאות שנים בני אדם היו חיים ללא מיזוג אויר וללא מאוורר? מצליחים לדמיין את חייכם מלווים בניפנוף מול הפנים במניפה העשויה בד בימיות הקיץ החמים?

מאת: מריםניקיון28/06/111121 צפיות
כולם מדברים על העידן הגלובלי ועל השפעותיו הרבות בתחום התעסוקתי. מגמת הגלובליזציה, אשר התחזקה בשני העשורים האחרונים, הביאה לתמורות רבות בשוק העבודה, כשאחת הבולטות שבהן היא התפתחותן של צורות העסקה חדשות.

מאת: מריםהפקות אירועים28/06/111040 צפיות
כיום קל מתמיד לארגן אירוע באופן עצמאי מ-א' ועד ת' אפילו בחצר האחורית, בין אם זה אירוע משפחתי כמו בר מצווה או חתונה ובין אם מדובר על תצוגת אופנה, כנס וכן הלאה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח עסק

מאת: שרון צרפתיביטוח עסק03/12/153520 צפיות
ביטוח עסקים מאפשר להגן על העסק מפני הסתבכות כספית שיכולה להתרחש לאחר תאונה שקרתה ללקוח בבית העסק, גניבה של ציוד יקר מן החנות או אפילו מקרה של שריפה שמצריך סגירה של העסק עד לסיום השיפוצים והרכישה של ציוד חדש. כל אלה עולים הרבה מאוד כסף לבעלי עסקים, וכאשר הם נמצאים רק בתחילת דרכם אותו ביטוח לעסק יכול להיות הבדל בין עסקים כרגיל לאין עסקים.

מאת: ליאורביטוח עסק12/02/152494 צפיות
מצלמות אבטחה לעסק באזור המרכז, מגנות על עסקים מניסיונות פריצה. לעתים עסקים נדרשים ע"י חברות הביטוח שלהם, להתקין מצלמת אבטחה, בשביל לקבל ביטוח במחיר זול יותר, או בשביל לקבל ביטוח מקיף יותר.

מאת: דניאל seoביטוח עסק15/05/1412994 צפיות
יו"ר חברת c.f פרח החזקות חיים פרוימוביץ בשיתוף פעולה נוסף עם חברת מיזמים אחת החברות הגדולות בתחום הנדל"ן הישראלי. במיוחד תחום תמא 38 ופינוי בינוי. כאשר הפרויקט הראשון הולך להיות בניין בהרברט סמואל, שצפוי להיות אחד הבניינים המרשימים בתל אביב.

מאת: שלמה ברקןביטוח עסק05/07/132294 צפיות
דרישות המיגון של משטרת ישראל המופיעות במפרט המצורף מאה הינן דרישות התעלמות בשינויים ובחידושים המופיעים בתקנים הבינלאומיים ,ובתקן בישראל . המשטרה מפיקה מפרטים מיושנים אשר במקרים רבים כמו במקרה זה אינם רלבנטיים לתקנים העדכניים

מאת: דניאל seoביטוח עסק28/02/131928 צפיות
הלוואה חוץ בנקאית נשמעת כמו משהו מאוד מפתה כיוון שזה נשמע כאילו זה לא כרוך כלל בבנק והם לא יודעים דבר על העבר האומלל שלך. זה אולי נכון אבל בואו בכל זאת נבדוק יחד מה זה אומר לקחת הלוואה חוץ בנקאית ולמי זה מתאים. הרי לרוב אנו נוטים להיות זהירים בדברים שאנחנו לא מכירים, אז בואו נכיר יחד את הדברים כדי שנוכל להיות רגועים יותר בכל הקשור להלוואות חוץ בנקאיות.

מאת: גיל שושיביטוח עסק17/09/128126 צפיות
במאמר הקצר אותו הבאנו בפניכם הצגנו כמה זוויות בנוגע לביטוחים שונים להם אתם נזקקים בתור בעלי עסקים שונים. אין כל ספק כי הביטוחים האלו הם הדרך היחידה עבורכם לישון יותר בשקט כשאתם מנהלים את העסק שלכם. חשוב שתהיו

מאת: ronyotביטוח עסק17/09/129212 צפיות
מאד פשוט: כל מערכת פנימית שאינה נגלת לעין, אין זה אומר כי אינה זקוקה למגע אנושי. מערכת המנדפים במקומות עבודה ציבוריים, תעשייתיים וכן בבית, זקוקה לבדיקת תקינות ולניקיון, אחת לכמה זמן. כמה בדיוק? זאת תחליט החברה אשר מתמחה בסוג המנדף, על פי רוב זו אשר התקינה אותו ובדקה מה מטרת השימוש בו ושיכללה אותה עם עוד כמה פרמטרים נוספים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica