חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלב - אז למה זה כל כך בריא?

 

חלב – אז למה זה כל כך בריא?

לכולנו יצא לשמוע במהלך החיים את המשפט, "תשתה חלב, זה בריא!” אבל כמה מאיתנו באמת יודעים מה יש בתוך החלב והאם באמת כל הפרסומות נכונות ואכן כדאי לשתות כוס חלב ביום. כיום, ישנם לא מעט מוצרי חלב וביניהם ניתן למצוא שוקו וגבינות שונות כמו שמנת. החלב מכיל בתוכו הרבה סידן, מרכיב חיוני בגופינו אשר מחזק את העצמות. לכן, חשוב מאוד להתחיל לשתות חלב מגיל צעיר, על מנת לחזק את הגוף שלנו ולשמור על אורך חיים בריא.

 

אז מה יש שם בחלב בעצם?

החלב מכיל בתוכו לא מעט מרכיבים חיוניים אשר שומרים עלינו ועוזרים לתפקוד פעיל ויעיל של גופינו. בין שאר המרכיבים של החלב ניתן למצוא את האשלגן, אשר שומר על תפקוד תקין של תאי הגוף ומסייע במניעת לחץ דם גבוה. מגנזיום, אשר מסייע בבניית עצמות ועוזר להעביר גירויים עצבייםוניאצין, אשר לוקח חלק בייצור חומצות שומן. חלב מכיל בתוכו ויטמינים רבים אשר את רובם ניתן למצוא ברוב מוצרי חלב כיום. ויטמין A, שמסייע בתהליך הגדילה ובין השאר עוזר לפיתוח מערכת הרבייה והמערכת החיסונית של הגוף. ויטמין D, מסייע לבניית השיניים ופעילות שרירי הגוף, ויטמין B12, עוזר במניעת אנמיה, ייצור שומנים וחלבונים וממלא תפקיד חשוב בתפקוד התקין של מערכת העצבים.

 

חלב , כולסטרול ומשקל

מחקרים הוכיחו כי צריכה מוגברת של מוצרי חלב עוזרת בפירוק שומנים בדם ובהורדת הכולסטרול הרע. רמות גבוהות של כולסטרול עלולות לגרום לבעיות כלי דם, בעיות לב ותסמינים שונים. אם אתם מוסיפים מוצרי חלב לתפריט שלכם כמובן שמומלץ כי רובם יהיומוצרי חלב רזים עד 5% . אם אתם מתכננים להוריד במשקל, הרי ששלוש מנות של מוצרי חלב ביום יעזרו לכם מאוד שכן גם כאן, הוכח כי צריכה מוגברת של חלב ומוצריו תורמת רבות.

 

מה על המדף?

ככל שהשנים עברו וקהל הצרכנים הפך מגוון כך גם פיתחו החברות השונות מוצרי חלב מגוונים ומיוחדים. עם כל החידושים, ישנם לא מעט מוצרים ותיקים אשר "שרדו" כגון שוקו, שמנת ועוד הרבה אחרים. למרות טעמו המתוק והטעים של שוקו, נוצרה לו תדמית מעט שלילית ולא מוצדקת שכן נתפס כמוצר פחות בריא, בעקבות הקשר הישיר שלו לקקאו שלא מכיל בתוכו מרכיבים בריאותיים במיוחד. שוקו, המבוסס על חלב מכיל בתוכו את רוב המרכיבים הבריאים והמועילים לגוף כמו סידן שקיימים בחלב. שמנת, לעיתים נתפסת כלא בריאה מכיוון שערך הקלוריות בדרך כללדי גבוה אך שמנת מכילה בתוכה חלבונים וויטמינים אשר תורמים רבות לתפקודו התקין של הגוף.

 

אז מה מומלץ?

אז בין אם אתם הורים או סבא וסבתא, היום אתם חכמים יותר ויכולים להגיד בלב שלם לילדים לשתות חלב ולאכול מוצרי חלב. ולא לשכוח, שגם אם אתם כבר מבוגרים, גם לכם מומלץ לשתות כוס חלב כל יום ולעזור לגוף שלכם לתפקד טוב יותר ולחיות חיים בריאים יותר.

 



תגיות המאמר: חלב, סידן, שוקו, מוצרי חלב, שמנת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חגי בר-שבע

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חגי בר-שבע

מאת: חגי בר-שבעמתכונים ואוכל - כללי25/09/111180 צפיות
שמן זית ודבש הם בעלי סגולות מיוחדות. במאמר זה תוכלו למצוא מידע על האופן בו שמן זית ודבש תורמים לסביבה ועל סגולות הבריאות של השניים.

מאת: חגי בר-שבעמתכונים ואוכל - כללי18/09/111276 צפיות
במאמר זה נפרט על מעדני חלב שונים בישראל וביניהם שמנת עתירת שומן ממנה ניתן להכין קצפת, שוקו ועוד.

מאת: חגי בר-שבעמתכונים ואוכל - כללי16/09/111224 צפיות
במאמר זה תוכלו למצוא מידע על הזנים והסוגים של שמן זית ודבש בארץ ישראל

מאת: חגי בר-שבעמתכונים ואוכל - כללי25/07/111224 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על גבינות במאמר זה.

מאת: חגי בר-שבעמתכונים ואוכל - כללי25/07/11952 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על גבינות במאמר זה.

מאת: חגי בר-שבעמתכונים ואוכל - כללי21/07/111231 צפיות
כולנו אוהבים לאכול חומוס וישנם מספר מאכלים בהם ניתן לשלב את החומוס באופנים שונים. במאמר זה תוכלו למצוא סקירה על אודות החומוס והיתרונות הבריאותיים של המאכל הלאומי של ישראל

מאת: חגי בר-שבעמתכונים ואוכל - כללי30/06/111101 צפיות
קוסמטיקה, רפואה ובישול... שמן זית ודבש בריאים ותורמים רבות לחיינו בכל התחומים

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205287 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205204 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205507 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205598 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195912 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196117 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183092 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica