חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלקת הערמונית - טיפול חדשני: חימום אורלוגי

דלקת בערמונית או פרוסטטיטיס, היא דלקת כרונית בבלוטת הערמונית, בלוטה הנמצאת מתחת לשלפוחית השתן הגברית, אשר מייצרת את נוזל הזרע. כ-20% מהמקרים של דלקת הערמונית נגרמים מחיידק ומטופלים בעזרת אנטיביוטיקה. דלקת שאינה חיידקית, כ- 80% מהמקרים של דלקת הערמונית, הינה דלקת כרונית שהגורם לה אינו ברור, קשה לטפל בה וקשה להיפטר ממנה. מלבד הכאב והסימפטומים השונים שהיא גורמת, קיים תסכול רב בקרב חולי דלקת בערמונית מניסיונות טיפוליים כושלים, חוזרים ונשנים.

עד 50% מהגברים יעברו אירוע של פרוסטטיטיס הנחלקת לשני סוגים עיקריים:

  • פרוסטטיטיס חיידקית חריפה, 3- 5%: מחלה חדה, גיל 40-60, חום גבוה, צמרמורת, הפרעות במתן שתן. תרבית שתן ולעיתים אף דם חיובית.
  • פרוסטטיטיס חיידקית כרונית, 5- 10%: גיל 60-80, מהלך ממושך, הפרעות במתן שתן, ללא חום, ערמונית מוגדלת ורגישה, תרבית שתן חיובית

דלקת כרונית של הערמונית מלווה בסימפטומים שונים:

  • צורך תכוף להטלת שתן
  • תחושת צריבה בעת מתן שתן
  • כאבים באזור המפשעה ואברי המין
  • כאבים באזור האגן והגב התחתון
  • קושי לשלוט בזרימת השתן
  • כאבים בזמן שפיכת זרע
  • דלקות חוזרות ונשנות בבלוטת הערמונית

טיפול תרמי לחולי דלקת הערמונית

5%-9% מהצעירים מעל גיל 18 סובלים מדלקת ממושכת של הערמונית. היא באה לידי ביטוי בתכיפות במתן השתן, תחושת צריבה, במיחושים ובכאב באזור הגב התחתון, אזור האשכים, כאבים בשפיכת זרע טירידה בתפקוד המיני. הבעיה אינה נחשבת למחלה קשה או מסוכנת, אבל היא בהחלט בעיה רפואית מורכבת הפוגעת באיכות החיים.

מכשיר הפועל בטכנולוגיה היפר תרמית (חימום יתר) בגלי מיקרו לטיפול בדלקת ממושכת של הערמונית. הוא מיועד בעיקר לגברים צעירים, שטיפול תרופתי לא היה יעל עבורם.

אלקטרודה מיוחדת היוצאת מגוף המכשיר, מתחברת לקטטר המוצמד לאיבר הגברי עד לגובה הערמונית. היא מעבירה את החום הממוקד ליעד. עלייה בדרגות החום מגבירה את זרימת הדם לערמונית. טיפול בחימום מעלה בצורה משמעותית את תיפקוד המערכת החיסונית בגוף. במרבית המקרים נדרשים טיפול אחד עד שלושה בלבד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 ד"ר יוסף דיין- מומחה ברפואה פנימית, בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב. מנהל "מרכז מומחים דר' דיין לרפואה משולבת" שהוקם ב-1986. מרכז מומחים דר' דיין לרפואה משולבת המשלב בין רפואה קונבנציונלית ושיטות שונות של רפואה משלימה במטרה להביא להבראה מלאה של המטופל תוך הענקת טיפול יסודי, מעמיק ויחס אישי.ב-2009 הקים ד"ר דיין בשיתוף עם דניאלה שפי, מרפאה טבעית עם 20 שנות ניסיון ומומחית לקנדידה, את מרכז קנדידה סנטר ישראל – המרכז הישראלי הראשון מוסמך לטיפול בקנדידה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרכז ד"ר דיין לרפואה שלמה ומשולבת

מחלת קרוהן היא מחלה התוקפת את המעי הדק. קרוהן היא מחלה דלקתית החודרת לכל שכבות דופן המעי ויכולה להופיע בכל חלקי מערכת העיכול, מהפה ועד לפי הטבעת. מטרת הטיפול בחולה קרוהן היא להחזיר את החולה לתפקוד רגיל ושגרתי, ללא צורך בתרופות, לאורך זמן רב ככל האפשר. ברוב המקרים, החולה סובל מחסר תזונתי חריף, על רקע הפרעות בספיגה והימנעות ממרכיבי תזונה חשובים, לאורך שנים. לכן, ללא השלמת הרכיבים התזונתיים ע"י אינפוזיות ויטמינים ומינרלים ויצירת בסיס הולם, לא ניתן לרפא את הדלקת.

מאת: מרכז ד"ר דיין לרפואה שלמה ומשולבתרפואה08/05/112541 צפיות
כיב פפטי הוא פצע הנוצר בדופן הקיבה או בדופן התריסריון. כיב פפטי נוצר לרוב בשל הימצאות החיידק הליקובקטור פילורי. טיפול יעיל באולקוס יכלול תוכנית תזונתית מקיפה לשינוי הרגלי התזונה והאכילה של המטופל. כאשר הגורם לאולקוס הוא חיידקי, ניתן לטפל בבעיה באמצעות מי כסף בשילוב עם חיידקים ידידותיים לסילוק החיידק המזיק, וכן באמצעות תכשירים טבעיים לטיפול בכיב וחידוש רקמת דופן המעיים. כמו כן, ניתן לחזק את המצב התזונתי והמערכת החיסונית של הגוף באמצעות עירויי ויטמינים ומינרלים שמסייעים להחזרת האיזון לגוף.

רפואה סינית מטפלת בכאב גב תחתון באמצעות דיקור סיני. דיקור סיני נועד לשפר ולתקן את המקור לכאבי הגב ולהניע את אברי הגוף לפעילות משופרת.

כאב ראש, הינו בסיס לתלונה אשר מופיע בחייו של כל אדם מפעם לפעם, קיימות סיבות רבות ומגוונות לכאבי ראש וקיימים סוגים רבים ומאפיינים שונים. לרפואה הסינית, גישה ייחודית לטיפול בכאבי ראש והצלחות טיפוליות בלתי מבוטלות.

קנדידה הנה פטריית שמרים השוכנת באופן קבוע בגופנו ונחשבת לחלק אורגני מהמעי הגס. במצב תקין הקנדידה היא תחת שליטתה של מערכת החיסון, הבעיות מתחילות כאשר מסיבות מסוימות מתחילה הקנדידה לנדוד ל קומות אחרים, כאשר המקום המועדף עליה הוא נרתיק האישה, בשל קרבתו לפי הטבעת

מאת: מרכז ד"ר דיין לרפואה שלמה ומשולבתרפואה23/12/102022 צפיות
עצירות מופיעה אצל חלק מן האנשים בתקופות מסוימות ולפרקי זמן מוגבלים בעוד אצל אוכלוסיות אחרות, בעיקר אנשים מבוגרים, חווים אותה כעצירות כרונית, אשר מהווה חלק משגרת חייהם. חשוב לציין כי העצירות אינה מחלה בפני עצמה כי אם תסמין אשר מעיד על בעיה תזונתית, שרירית או בעיה אחרת בתפקוד מערכת העיכול.

מאת: מרכז ד"ר דיין לרפואה שלמה ומשולבתרפואה11/11/101411 צפיות
קרוהן היא מחלה דלקתית כרונית של מערכת העיכול, שפוגעת בעיקר במעיים אולם יכולה גם לפגוע בכל אזור במערכת העיכול - החל מהפה ועד לפי הטבעת.

מאמרים נוספים בנושא בריאות גברים

מאת: אבי דוידיבריאות גברים10/07/161534 צפיות
המלצה על מוצרי אלטמן האיכותיים להכנת מערכת החיסון ושאר מערכות הגוף לקראת וירוסים של חורף.

מאת: יוני ברקבריאות גברים22/10/143402 צפיות
גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות המונעות מהם להגיע לזקפה מלאה, או לשמר אחת כזאת לכל משך זמן קיום יחסי המין נדרשים לפנות אל הרפואה הקונבנציונלית בכדי שתסייע להם בפתרון הבעיה. בשנים האחרונות עם צמיחת טרנד הרפואה האלטרנטיבית ישנה חזרה אל המקורות, אל שורשי הצמחים והחומצות הטבעיות המעניקות לגוף את המזור אליו הוא מייחל.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142830 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: ג.ט קראוןבריאות גברים13/08/143577 צפיות
האם אתה לא מרוצה מהגובה שלך? האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?, הוספת גובה,הגבהה,רוצה עוד ס"מ? ,נמוך מדי? ,להגביה את עצמי.. כיצד ניתן לשנות את זה אם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך, מאמר זה מכיל כמה עצות מועילות על איך להגדיל את הגובה. האפשרויות שלך לגרום לך להגביה את עצמך ,עשוי להשתנות בהתאם לגיל שלך, אבל יש שיטות המשותפות לכולם שיכולות לגרום לך להיראות גבוה יותר ולהרגיש טוב יותר

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149279 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: davidi aharonovichבריאות גברים10/03/148256 צפיות
שאיבת שומן היא ניתוח שעוברים רבים ומטרתו להסיר גדלי שומן עקשניים שאינם מוסרים באופן סטנדרטי בעזרת פעילות גופנית או דיאטה.

מאת: eli levyבריאות גברים27/11/138781 צפיות
במקרים בהם הגידול הסרטני בבלוטת הערמונית מחייב כריתה, יש צורך בניתוח, שאם לא כן עלול הסרטן להתפשט לאברים הסמוכים ולרקמות הסמוכות. כריתה מגבירה את סיכויי ההחלמה במקרים של סרטן מתקדם, ומסייעת במניעת התפשטות גרורתית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica