חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

CRM: יתרונות התוכנה

מאת: אביב יועציםשימור לקוחות12/05/20111023 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם בעלי עסקים, יש לי כמה שאלות אליכם: האם לפעמים אתם עצבניים משום שאתם לא מוצאים את המסמכים שלכם? או משום שלקוח מתקשר, ואתם לא יודעים מי מהעובדים שלכם הוא האחרון שטיפל בו? או משום שאתם לא יודעים אילו מכירות נעשו בחודש שעבר, ולאילו לקוחות? או משום שהלקוח הכי גדול וחשוב שלכם מתקשר, אבל העובדים שלכם לא יודעים מי הוא ולא מעניקים לו את תשומת הלב המגיעה לו? אם זה נשמע לכם מוכר, ואם עניתם תשובה חיובית על חלק מהשאלות הללו, סימן שהגיע הזמן לחשוב על תוכנת CRM. כאשר מיישמים אותה בצורה מוצלחת, מערכת CRM תהפוך את העסק המבולבל שלכם לעסק מסודר ומאורגן, ותצעיד אותו לכיוון הצלחה ושיפור ניכר בכל תחומי השירות, השיווק והמכירה. להלן כמה יתרונות שמערכת CRM תביא לעסק שלכם:

1. היא תאפשר לכל אחד מהעובדים שלכם להגיע למצויינות בביצועים על ידי קבלת תמונה מקיפה ורחבה על כל לקוח ולקוחה.

2. תוכנת CRM מוצלחת תגביר את קצב רכישת הלקוחות, תעזור בשמירה עליהם ותעלה את הנאמנות והרווחיות שלהם, משום שהיא תעזור לכם ליצור אסטרטגיית שירות ומכירה טובה יותר.

3. התוכנה תייעל את תהליך המכירות וכך תעזור לכם לזהות טוב יותר מטרות וקבוצות יעד, להגדיל את מספר העסקאות שאתם סוגרים ולנהל טוב יותר את חשבונו של כל לקוח.

4. תוכנת CRM תספק לצוותי המכירות שלכם מידע ותחזיות בזמן אמת, וכך תכוון אותם לכיוון התמקדות בהזדמנויות המכירה המבטיחות ביותר.

5. התוכנה תעזור לכם לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם, אפילו כאשר אתם לא במשרד, בעזרת גישה מלאה לכל מערכות המידע מהמחשב הנייד שלכם- אפילו כאשר אתם לא מחוברים לאינטרנט.

6. התוכנה תזהה באופן מיידי לקוחות גדולים וחשובים ותיידע על כך את צוותי השירות והמכירות, כדי שיוכלו להעניק לו את היחס המתאים, ולא יפספסו הזדמנויות מכירה גדולות.

7. תוכנת CRM תעזור לכם לייעל את המשימות שלכם ולהפוך אותן לפשוטות מאוד לביצוע, ואפילו תמלא במקומכם חלק מהמשימות באופן אוטומטי.

8. תוכנת CRM חכמה תעזור לאנשי השיווק שלכם למדוד במהירות את התגובות ליוזמות שיווקיות שהם נקטו, לזהות אופנות וטרנדים בשוק- וכך ליצור פרסומות טובות ומצליחות יותר.

9. אין ספק שתוכנה שתיושם בהצלחה תגדיל באופן ניכר את שביעות הרצון של הלקוחות. זה קורה על ידי הפחתת זמן ההמתנה של הלקוחות, וייעול השירות שכל לקוח מקבל.

10. תוכנת CRM תפחית את השנותן של בעיות שכל עסק סובל מהן (כמו לקוחות שמחזירים מוצרים למשל), בעזרת מעקב אוטומטי ורציף אחר הלקוחות, מהבחינה של הרגלי הקנייה שלהם, מידת שביעות הרצון שלהם ועוד, ובעזרת ייעול השירות בצורה ניכרת.

11. מלבד הגברת היעילות שניתן להשיג בעזרת תוכנת CRM, כדאי מאוד לדעת שהתוכנה גם יכולה להגדיל את הרווחיות של העסק שלכם, על ידי עריכת שיחות טלפון קבועות ללקוחות שהתוכנה תזהה כמתאימים ביותר, בעזרת בדיקת משתנים שונים כמו מיקום, גיל, מין, הרגלי צריכה קודמים ועוד.

אז בפעם הבאה שאתם נתקלים בערבוביית מסמכים המכסה את שולחנכם, או שאתם שומעים בחצי אוזן כיצד אחד מאנשי הצוות שלכם נותן את השירות הלא מתאים ללקוח מסויים, או שאתם מחפשים במשך שעות אחר תיקייה מסויימת במחשב שלכם- דעו שיש לכם אפשרות אחרת, שתעשה סדר בבלגן ותעזור לכם להיות עסק גדול ומצליח יותר. שמה של האפשרות הזאת הוא CRM.

 



תגיות המאמר: CRM


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162095 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162437 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161951 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161583 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161617 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161407 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161464 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231591 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21887 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21871 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201181 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20928 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191435 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191642 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica