חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גיוס עובדים באמצעות משאבי אנוש,לוחות דרושים

מאת: אביאימון עסקי13/05/20111386 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עתידה של חברה נקבע בשימוש בשלבים המתאימים ביותר בזמן גיוס עובדים תהליך נכון יאפשר  לך לקבוע אלו אנשים יתרמו למקום ההעבודה ואלו לא.

מסיבה זו, מחלקת משאבי אנוש או כול אדם ההעוסק בחיפוש עבודים לעקוב אחר צעדים אלו  במטרה אחת בלבד, למצוא את האדם הנכון ביותר כדי למלא את המשרה שהתפנתה או כדי לענות על ביקוש לעובדים נוספים.

חשיבותו  של התהליך

בתהליך של גיוס עובדים חשוב שהאדם אשר יתקבל לעבודה בסופו של  התהליך שיהיה בעל יכולת לספק את הידע,נסיון,מומחיות עבור מקום ההעבודה  ועליו לענות על  צרכי  החברה.

האמצעיים למציאת עובדים-

דרכים עיקריות לגיוס עובדים עבור מעסיק/מעביד היא באמצעות פרסום מודעות בעיתונים או באמצעות לוח דרושים באינטרנט .

 מעסיקים ומחפשי עבודה גם מוצאים אחד את השני דרך יועצי גיוס מקצועיים אשר מקבלים עמלה מהמעסיק כדי למצוא עובד.

התהליך מתחיל כאשר אדם זה או אחר שמתענין בהצעת העבודה בחברה והוא מסתיים כאשר גייסנו אותו עבור מקום ההעבודה.

השלביים הממולצים מתחילת ועד סופו של תהליך כדי לגייס עובד - ניתוח קורות חיים, ראיון מקדים, ראיון עבודה, מבחנים פסיכולוגיים, מבחני ידע,  קבלה לעבודה בכול שלב שמוזכר אתה מחליט מי לשכור ומי לא.

השלביים הממולצים בחיפוש עובדים

ניתוח קורות חיים:

 בזמן זה אתה בודק את המידע שהתקבל בדוק איזה  אדם עשוי להתאים ,כאן תוכלו לבחור  בין אלו שיש להם את רמת ההשכלה הרלוונטית,האם יש לאדם זה נסיון  ,קורות חיים גם  מכילים את המידע הדרוש  ליצירת קשר עם המעומד,מקום מגוריו,בעל רשיון רכב ועוד.

ראיון מקדים:

זהו מצב שבו אתה מזהה מועמד אפשרי לגיוס , אך מעונין להכיר את מאפייניו באופן פיזי, כגון -מצב משפחתי,מקום מגוריו,ידע נרכש ועוד ,לרוב יעשה באופן טלפוני.

ראיון עבודה

בשלב הראשון קבע סביבה רגועה אטרקטיבי כאן תוכלו לדבר על כל נושא, הקשור עם העבודה, בשלב השני התחל את השאלות הרלווניטיות לגבי החברה כגון שאלות  על ידע,  פרויקטים בעברו, ניסיון עבודה (ממומלץ להכין שאלות מראש) ,תוכלו לדבר עם המועמדים על מקום ההעבודה מטרתו וצפיותיו כדאי לתת את  לוח הזמנים ומשכורתו הצפויה  במידה ויתקבל למקום ההעבודה.

 קבלה לעבודה

 כאשר אתה מול המועמד/ת לגיוס  כאן תוכלו להודיע ??למועמד על יום ושעת ההתחלה ואל מי אילו לפנות כדי להתחיל בפעילות הנדרשת עבור מקום ההעבודה ואיזה סוג של שכר הוא  יקבל עבורה מידי החברה לבסוף תוכלו לבקש מסמכים ומידע נוסף אודותיו כגון רשיון נהיגה,תעודת זהות,תעודות עבור השכלתו .

כלים נוספים שניתן לשלב בעת גיוס עובדים

מבחנים פסיכולוגיים:

הם מאפשרים לנו להעריך את אישיותו של המועמד, וביתן לקבוע אם הוא הבחירה הנכונה עבור החברה.

מבחני ידע, גרפולוגיה:

 בדרך כלל, אלו מבחנים אשר פותחו על ידי מקום ההעבודה בדיקות אלו מאתגרות את כישוריו/יכולתו  של מועמד לגיוס ,באמצעות מבחנים אלו  אחראי הגיוס יכול לקבוע אלו הם האנשים הנכונים בעבורו ואילו לא ,בדיקות אלו נותנות תשובות על האם יש לאדם כישרון טכני ועוד .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוח ALLFREE

 מציע  לכם פרסום חינמי לחלוטין בכל הקטגוריות הקיימות – לוח רכב, לוח דירות, לוח יד שניה דרושים או לוח מודעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביטיפים שיווקיים04/04/121582 צפיות
לוחות יד שנייה היא דרך פרסום/קניה מעודפת על רבים ,באתרי יד שניה ניתן למצוא שולחנות לחדר אוכל, סלון,ארונות בגדים,אמבטיה, ואף עד לקניית מטבחים בסגנונות ובגדלים שונים המתאימים לכל צורך.

מאת: אביקייטרינג03/12/111230 צפיות
שירותי קייטרינג הם אפשרות טובה בכל פעם שאתה צריך לארגן ארוחה לאירוע גדול, ברוב הערים הגדולות כמו תל אביב ירושלים,חיפה ישנם שרותי קייטרינג שרבים מהם מתמחים בסוגים מסוימים של מאכלים מקומיים המציעים מאכלים במגוון טעמים אם זה לאירועים או לארוחת שבת וחג.

מאת: אביייעוץ עסקי03/12/111265 צפיות
הביטוי "זמן הוא כסף" מקבל רלווניטיות כאשר בוחרים מרכזייה לעסק, חברות גדולות עם הרבה עובדים לא יכולות להשתמש בקו טלפון אחד פשוט זה כמעט כמו לשים מקלחת אחת בבניין עם 100 דיירים .

מאת: אביצרכנות וקניות06/11/111770 צפיות
חלק מהכרות עם תרבות של מקום בכל עיר הוא באמצעות מרכזי הקניות שבהם, וזה לא בהכרח במטרה לקנות משהו, ברחובות העיר תל אביב ישנם חנויות שונות, כל אחד מציע לך משהו ייחודי.

מאת: אבייחסי ציבור10/09/111537 צפיות
כל יום שעובר אנו שוכחים שלפני הרבה שנים לוח שנה כפי שאנו מכירים לא היה קיים ולכול תרבות היה שימוש שונה לקביעת זמן משעון שמש, תנועות הירח ומסלול כדור הארץ סביב השמש על מנת לקבוע לוח זמנים.

מאת: אביעובד-מעביד02/07/111557 צפיות
התחרות בין חברה לחברה גורמת לרבים מהמעסיקים לדורש ניסיון ספציפי במודעות דרושים, מה היא הדרך להתמודדות עם דרישה כזו בהעדר נסיון לאחר לימודים,בראיון עבודה

מאת: אבישיעורים פרטיים01/07/111648 צפיות
לאחר מבחן התאוריה מתחילים בשיעורי נהיגה ,במאמר זה, אנחנו הולכים להציג מספר סיבות מדוע תלמידי נהיגה נכשלים במבחן המעשי ואינם עוברים את הטסט בהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193611 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173758 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173782 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174129 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162631 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163055 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162595 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica