חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום חיות מחמד

מאת: אביאימוץ בעלי חיים28/05/20119165 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צילום בעלי חיים  חשוב לנו כמו כול צילום אחר כגון  תמונות מחופשות,צילומי אירועים,תמונה של חבר/ה.  

כדי להגיע לתוצאת צילום טובה של בעל חיים כדאי ללמוד מספר טכניקות שהם לא ממש קשות ללמידה

את התמונות ניתן להעלות כתמונות של בעלי חיים אם כמודעות אימוץ בלוח יד שניה או כצילומי מזכרת 

או כשיתוף חברים בפייסבוק תמונות של כלבים וחתולים למעשה מאוד חשובות לנו כך תגיעו לצילום איכותי ללא איש מקצוע.

 טכניקות צילום, שבהן ניתן להשתמש כדי להגיע לצילום טוב של חיית המחמד ולהגיע לתמונה המושלמת.-

להשיג תשומת לב

מנסים למשוך את תשומת לבו של חיית המחמד שלכם לפני צילום אך הכלב או החתול אינם מתייחסים לקולכם ניתן להשתמש ברעשנים, צעצועים, או כמעט כל דבר אחר כדי למשוך את עניינו של  חיית המחמד בעת הצילום.

השגת פוקוס

כאשר מעונינים להעלות תמונות אם זה להראות לחברים בפייסבוק או ללוח יד שניה הפנים של חיית המחמד חשובים יותר מכל דבר אחר, על הצופה בתמונה להיות מסוגל לראות בבירור את הפרטי הפנים של חיית המחמד שלך כדי לעשות זאת, התקרב לחיית המחמד שלך ותפוס את הפנים במסגרת הצילום  .

וודא שיש פוקוס טוב,אם אתם לא זוכרים כיצד לעשות פוקוס או כול פעולה אחרת כדאי  לנסות לבדוק את ספר המצלמה.

צילום  מחוץ למבנה.

בעת צילום מחוץ למבנה  נסו לצלם ממספר זוויות,הוסיפו עצמים שונים כגון בובות או צעצועים שאהובות במיחוד על בעל החיים , בעת צילום שימו לב שהשמש מאחוריכם.

 

צילום בתוך מבנה

כאשר מתכננים לצלם בתוך מבנה  כאשר אין תאורה מספקת דבר שיאלץ אותנו לשימוש בפלאש שעלול לגרום להופעת עין אדומה,למניעת הופעת עין אדומה בתמונה הוסיפו תאורה או שנו את מיקומו של אוביקט הצילום למקום יותר מואר.

כאשר נגשים לצילום חיות  התייחסו לכך כמו שהם בני אדם, אתה צריך לשים לב  שאוביקט הצילום לא יוצא  ממסגרת הצילום או שיש בסביבתך רעשים,קולות שיכולים להוציא אותו מריכוז .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוח ALLFREE

 מציע  לכם פרסום חינמי לחלוטין בכל הקטגוריות הקיימות – לוח רכב, לוח דירות, לוח יד שניה דרושים או לוח מודעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביטיפים שיווקיים04/04/121580 צפיות
לוחות יד שנייה היא דרך פרסום/קניה מעודפת על רבים ,באתרי יד שניה ניתן למצוא שולחנות לחדר אוכל, סלון,ארונות בגדים,אמבטיה, ואף עד לקניית מטבחים בסגנונות ובגדלים שונים המתאימים לכל צורך.

מאת: אביקייטרינג03/12/111226 צפיות
שירותי קייטרינג הם אפשרות טובה בכל פעם שאתה צריך לארגן ארוחה לאירוע גדול, ברוב הערים הגדולות כמו תל אביב ירושלים,חיפה ישנם שרותי קייטרינג שרבים מהם מתמחים בסוגים מסוימים של מאכלים מקומיים המציעים מאכלים במגוון טעמים אם זה לאירועים או לארוחת שבת וחג.

מאת: אביייעוץ עסקי03/12/111263 צפיות
הביטוי "זמן הוא כסף" מקבל רלווניטיות כאשר בוחרים מרכזייה לעסק, חברות גדולות עם הרבה עובדים לא יכולות להשתמש בקו טלפון אחד פשוט זה כמעט כמו לשים מקלחת אחת בבניין עם 100 דיירים .

מאת: אביצרכנות וקניות06/11/111766 צפיות
חלק מהכרות עם תרבות של מקום בכל עיר הוא באמצעות מרכזי הקניות שבהם, וזה לא בהכרח במטרה לקנות משהו, ברחובות העיר תל אביב ישנם חנויות שונות, כל אחד מציע לך משהו ייחודי.

מאת: אבייחסי ציבור10/09/111535 צפיות
כל יום שעובר אנו שוכחים שלפני הרבה שנים לוח שנה כפי שאנו מכירים לא היה קיים ולכול תרבות היה שימוש שונה לקביעת זמן משעון שמש, תנועות הירח ומסלול כדור הארץ סביב השמש על מנת לקבוע לוח זמנים.

מאת: אביעובד-מעביד02/07/111555 צפיות
התחרות בין חברה לחברה גורמת לרבים מהמעסיקים לדורש ניסיון ספציפי במודעות דרושים, מה היא הדרך להתמודדות עם דרישה כזו בהעדר נסיון לאחר לימודים,בראיון עבודה

מאת: אבישיעורים פרטיים01/07/111646 צפיות
לאחר מבחן התאוריה מתחילים בשיעורי נהיגה ,במאמר זה, אנחנו הולכים להציג מספר סיבות מדוע תלמידי נהיגה נכשלים במבחן המעשי ואינם עוברים את הטסט בהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא אימוץ בעלי חיים

מאת: משה סויסהאימוץ בעלי חיים06/08/205222 צפיות
לפני שרוכשים כלב או מחפשים כלבים לאימוץ אתם צריכים לשאול את אצמכם מספר שאלות: האם אני מחפש עלבים למכירה? האם אני מחפש כלבים גזעיים למכירה? האם אני מחפש כלבים למסירה? שאלה שנייה כמה אנ י מוכן להשקיע על הכלב מבחינה פיננסית לדוגמה: אילוף כלבים או מזון וכמו כן משחקים עבור הכלב וכמו כן לבוש חם לחורף ותספורת כל הדברים האלה עולים כסף אבל יש גורם נוסף ומאוד משמעותי כמה אתה אוה ב כלבים גזעיים וכמה אתה אוהב כלבים מעורבים???? אם האתשובה היא ככה או ככה אזלכו עם לבכם.

מאת: ליאת מנדלסוןאימוץ בעלי חיים09/04/132555 צפיות
רבים נוטים לחשוב על בחירת בעל חיים, מבחינת תהליך הבחירה בעקבות מגוון הסוגים והעדפותיהם, לבחירה של טבעות אירוסין. כלומר, ניתן למצוא שפע של טבעות למטרת אירוסין, כמו לדוגמא: טבעת אירוסין וינטאג', טבעת אירוסין עם יהלומי צד, טבעת למטרת אירוסין סוליטר וכן הלאה, בסופו של דבר אנשים בוחרים את הסוג המועדף עליהם על פי מה שהם הכי מתחברים ובדיוק כמו בעלי חיים – אנשים בוחרים את החיה אליה הם הכי מתחברים.

מאת: משה יוניאימוץ בעלי חיים26/02/131735 צפיות
על אילוף ופנסיון כלבים- אחרי לחץ מהילדים קניתם כלב? אתם ודאי רוצים לתת לו תשומת לב רבה אבל אחרי כמה חודשים מבינים זאת מטלה: צריכים לקנות אוכל מתאים,

מאת: ירון וקניןאימוץ בעלי חיים29/01/131712 צפיות
על אילוף ופנסיון כלבים- קניתם כלב חמוד לבית? אתם רוצים לבטח לפנק אותו ככל שאפשר אבל אחרי התרגשות הראשונה מגלים שזה לא פשוט כלל:

מאת: הילה שביטאימוץ בעלי חיים06/11/128930 צפיות
החלטתם לאמץ כלב? יישר כוח! האם תבחרו בכלב בוגר או שמא בגור כלבים? לכל אחת מההחלטות הללו משמעות שונה לחלוטין מבחינת אופי החיים הנלווים אליה, ומבחינת הדרישות, ההשקעה והזמן שהיא תדרוש מכם;

מאת: אייל קלייןאימוץ בעלי חיים29/08/129059 צפיות
אימוץ כלבים הוא אפוא מעשה אנושי יפה. עם הזמן כלב מאומץ חש עצמו אהוב ומקובל ככל כלב, בדיוק כמו ילד מאומץ אשר עבור הוריו הוא ילד לכל דבר ועניין והקשר הרגשי עמו הוא קשר אנושי חזק וחם בדיוק בעצמה רגשית שחשים הורים כלפי ילדיהם הביולוגיים.

מאת: נטלי הרוש אימוץ בעלי חיים18/07/128620 צפיות
אין ספק כי אימוץ של כלב הוא שמחה גדולה עבור המשפחה כולה! אך רגע לפני שעושים את הצעד ומאמצים כלב לחיק המשפחה, הנה כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב גם... רק כדי לראות את "התמונה הגדולה".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica