חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון פילאטיס מכשירים

מאת: מיכלפילאטיס13/06/20111022 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימים בהם כל העולם המערבי סובל מבעיה חמורה של השמנת יתר, יש ניסיון רב ליידע אנשים בדרכים השונות להרזיה ושמירה על כושר גופני. באופן כללי מדובר על ספורט ודיאטה, אך ישנן דרכים רבות לעשות ספורט, ואחת מהן היא פילאטיס. פילאטיס מקבל תאוצה רבה בארץ בשנים האחרונות, אך פילאטיס בתל אביב הוא הנפוץ ביותר ונחשב כדבר מובן מאליו.

תל אביב היא עיר משכנם של האנשים המפורסמים שכולם מכירים. אנשים אלו, אשר עבודתם נעשית מול המצלמה, צריכים תמיד להיראות במיטבם. על כן, כל המפורסמים הולכים לחוגי כושר שונים, כשהאהוב עליהם ביותר, בעיקר בקרב הנשים, הוא פילאטיס.

פילאטיס היא שיטת אימון פשוטה, אך התוצאות שלה מרשימות, והיא עוזרת להאריך את שרירי הגוף, לחזק את הגוף ולשפר את היציבה. במהלך שיעור שלם מתבצעות מתיחות שונות, שאנשים לא מבצעים ביומיום, והמטרה היא להרגיל את שרירי הגוף לתנוחות האלה. במהלך כל השיעור יש לשמור על איזון וריכוז וצריך להקשיב לגוף.

פילאטיס ניתן לבצע ללא שום עזרים וניתן לבצע את התרגילים עם מכשירים. פילאטיס מכשירים הוא אימון שלא ניתן לעשות לבד בבית, משום שיש צורך במכשירים המיוחדים. פילאטיס מכשירים מתאים למי שלא עשה מעולם פילאטיס וצריך להשתמש במכשירים כדי לבצע את המתיחות המורכבות. לאחר שהמתאמן החובבן התרגל למתיחות הוא כבר לא צריך את עזרת המכשירים ויכול ללכת לחוג שאין בו שימוש בהם.

מדריכי פילאטיס בתל אביב וחוגי פילאטיס בתל אביב הם רבים וטובים, ולכן הנשים המפורסמות בעיר הגדולה כבר מומחיות בנושא. מה שנשים וגברים רבים לא יודעים הוא שלמרות שפילאטיס הוא אימון מעולה לחיזוק הגוף יש לעבוד במקביל על סיבולת לב ריאה. השילוב של השניים יביא לתוצאות הטובות ביותר ויעלה את רמת הכושר הגופני במידה משמעותית.

אימון מצוין שניתן לשלב עם פילאטיס מכשירים הוא ריצה או אירובי, שאפשר לעשות לבד בבית או באותו חדר הכושר שבו עושים פילאטיס. האימון האינטנסיבי מעלה את הדופק ועוזר לשרוף שומנים והאימון לחיזוק הגוף עוזר להעלות את מסת השרירים. יחד השניים עוזרים להשיג גוף חטוב ובריא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161201 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151946 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151863 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151720 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152581 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151335 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא פילאטיס

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215196 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: איציקפילאטיס01/01/148869 צפיות
אימון לחיטוב הגוף הוא אימון שעובד על קבוצות שרירים ועל אזורים שונים בגוף, אימון שמטרתו העיקרית היא לשפר את המראה החיצוני שלנו כמו לדוגמא הצרת היקפים

מאת: ענת רביפילאטיס17/11/1310063 צפיות
חוגי פילאטיס שונים מתקיימים היום במסגרות רבות ומוענקים לילדים, מבוגרים, גברים ונשים כאחד.

מאת: מיכאל רומנסקיפילאטיס02/09/132359 צפיות
קיימים כיום שני סוגים מרכזיים של אימון במסגרת שיטת הפילאטיס - אימון על מזרן ואימון פילאטיס מכשירים. האימון היותר נפוץ הוא אימון על המזרן, המשלב כלי עזר כמו גומייה, משקולת וכדור. גם באימון המזרן וגם באימון המכשירים, בנויה השיטה על כוח עזר, אשר מפעיל התנגדות על שריר המתאמן ומאפשר לו לגדול ולהתארך בצורה מדויקת ונכונה.

מאת: טלי גלפילאטיס12/11/128532 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נרשמים אל שיעורי פילאטיס, חלק בוחרים להירשם אל שיעורים שהתרגילים בהם נעשים על מזרון ומערבים ציוד כמו למשל חישוק וכדור ואחרים בוחרים בשיעורי פילאטיס מכשירים.

מאת: בתיה כץפילאטיס06/08/128442 צפיות
שיטת התעמלות בפילאטיס זוהי שיטת התעמלות שהמטרה שלה היא לגרום לשיפור של היציבות ותפקוד הגוף במציאות היומיומית. השיטה הזאת קרויה על שם ממציא שיטה זו והוא ג'וזף פילאטיס.

מאת: ז'אנה פילאטיספילאטיס18/04/128847 צפיות
סטרס הוא לחץ ומתח נפשי הנובע ממנגנון אבולוציוני וסטרס לאורך זמן פוגע במערכת החיסונית. בחברה המערבית יש המון גורמי לחץ המעיבים על חיינו. במאמר יוסבר כיצד שיטת הפילאטיס יכולה הלוריד את רמת הסטרס בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica