חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על דיאטה כוח רצון ומה שביניהם...

מאת: חלי ממן גרופתזונה13/07/20091319 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו יודעים שבשביל לשרוד כל דיאטה, מכל סוג שהוא, עלינו להתאזר בהרבה סבלנות, כוח רצון ומשמעת עצמית. אלו הן דרישות גבוהות למדי, בהתחשב בעובדה שעלינו להשקיע אנרגיות גם בתחומים אחרים בחיינו. הלחצים בעבודה ובחיים האישיים דורשים מאיתנו לבזבז  אנרגיה רבה וגורמים לנו לצבור לא מעט תסכולים.

כשהאכילה המופרזת והלא מאוזנת (המשמשת עבור רבים מאיתנו כלי לפריקת אותם תסכולים) יוצרת גם בעיות אסתטיות ובריאותיות, אנו פונים במרבית המקרים לפיתרון השכיח: דיאטה.

דיאטה יכולה להיות מועילה ומשפרת איכות חיים מחד, אך גם מזיקה באותה מידה. במה הדבר תלוי? פשוט מאוד: במשמעת עצמית המשולבת עם הגיון בריא ויעוץ רפואי. אם נדמה לכם שאכילת חסה במשך שבוע שלם תועיל לבריאותכם, יש בידיכם טעות מרה. לא משנה כמה חזק יהיה כוח הרצון שלכם - כל האנרגיה שתשקיעו בדיאטה מסוג כזה פשוט תבוזבז לחינם. ישנם אינספור סוגים של דיאטה: החל מאלו המפורסמים כ"ניסויים חדשניים להרזיה בטוחה" בשילוט צמתים ועד לאלו הנעשים תחת השגחה מקצועית מלאה. אם נדמה לכם ש"דיאטות חסה ולחם" למיניהן הן אלו הדורשות את מירב כוח הרצון, הרשו לנו להוכיח אתכם על טעותכם. דיאטה מותאמת אישית על ידי רופא או תזונאי/ת תדרוש מכם לא פחות חוזק נפשי, אך כאן, לשם שינוי, המאמץ באמת משתלם. אין כאן שום ויתורים: דיאטה בריאה נכונה ואפקטיבית כוללת שילוב של פעילות ספורטיבית עם תזונה מאוזנת ונכונה. תידרשו להפגין בגרות רבה ואחריות כלפי גופכם אם באמת תרצו להצליח לרדת במשקל ולאכול בצורה בריאה. אם אין לכם את המשמעת העצמית או את התמיכה המספקת, יורגש הדבר בהתקדמות התהליך ובתוצאות הסופיות.

לסיכום, דיאטה אין פירושה הרעבה עצמית: זו רק מגבירה את ההשתוקקות העזה לאכילה, שבסופו של דבר יוצרת בולמוסי אכילה. דיאטה אמיתית תאפשר לכם להמשיך לאכול מהכול, ולעולם לא תשאיר אתכם רעבים.  אם גם אתם סובלים מעודף משקל - זכרו שכוח רצון ומשמעת ברזל אינם מספיקים כדי לחולל שינוי אמיתי. תמיכה מקצועית חשובה ביותר, הן לפיקוח ובקרה על תהליך ההרזיה ובעיקר לשם חיזוק מוראלי!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חלי ממן גרופ

הצלחה מתחילה בצעד קטן שמוביל לשביל הנכון להגשמת החלום

www.heli-group.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חלי ממן גרופ

מאת: חלי ממן גרופדיאטה13/07/091045 צפיות
חוסר בטחון עצמי יכול לנבוע מסיבות רבות. לעתים אלו הן תכונות פנימיות שלנו שקשה לנו להשלים אתן, ולפעמים אלו הם דווקא המאפיינים החיצוניים שהיינו רוצים לשנות. כך או כך, ברוב המקרים נובע חוסר בטחון עצמי משילוב של שתי הסיבות יחדיו.

מאת: חלי ממן גרופדיאטה13/07/091133 צפיות
איזה כיף! ירדנו במשקל! הגוף קל יותר, וכך גם הנשמה.. אפשר ללכת לבחור בגדים חדשים, חתיכיים ואופנתיים - אפשר להיפרד סוף סוף מהצבע השחור, שהיווה את עיקר המלתחה; בקיצור - אין כמו לקטוף את פירות ההצלחה של עבודה לא קלה בכלל..

מאת: חלי ממן גרופדיאטה13/07/09989 צפיות
החלטתם על דיאטה? זה תמיד רעיון מבורך. כעת נשאלת השאלה - "מה עם שאר בני הבית?" בין אם אתם גרים עם שותפים, בן זוג, או משפחה - דיאטה של אחד מבני הבית תמיד תשפיע ותושפע מהרגלי האכילה של שאר הדיירים.

מאת: חלי ממן גרופתזונה13/07/091412 צפיות
מראה החיצוני בכלל ומשקל בפרט הם מהנושאים הבוערים ביותר בקרב מרבית בני הנוער. בתקופת גיל ההתבגרות חווים המתבגרים שינויים קיצוניים בגופם, המתבטאים בין היתר גם במשקל. מהי דיאטה נכונה עבור בני נוער? האם יש בכלל צורך להקפיד מאחר והגוף נמצא ממילא בתהליך שינוי מתמיד?

מאמרים נוספים בנושא תזונה

מאת: אבי דוידיתזונה12/12/186929 צפיות
הדיאטה הכי מהירה שיש עם ארוחות מוכנות שמרחיקות אתכם מהמטבח ומצמצמות את החשיפה לפיתויים.

מאת: עופר שלותזונה13/07/187375 צפיות
טיפול טבעי כעזרה ראשונה במצבים בריאותיים שונים

מאת: דודישתזונה23/05/173327 צפיות
הצלחתם להרים את עצמכם מהספה, להיכנס לכושר ואפילו להיכנס לשגרה של אימונים. אתם יודעים שאתם חוזרים מהעבודה, מחליפים בגדים ויוצאים לריצה או לשחייה או לחדר כושר או עם מאמן כושר אישי בבית שלכם ועושים שוב ושוב את אותן פעולות שגיליתם כי הן תורמות לכם.

מאת: רונןתזונה14/03/173517 צפיות
הברזל חשוב מאוד לגוף וצריכים אותו במיוחד טבעונים שלא מקבלים אותו מהחי, ספורטאים שצריכים שהרמה שלו שלא תרד וגם נשים בהריון שעלולות לאבד ברזל. חוסר בברזל עלול לגרום לבעיות שונות

מאת: gilad edelsteinתזונה13/08/143990 צפיות
הרזיה היא אחד מהנושאים האלו שכולם מדברים עליהם כל הזמן. זה נראה כאילו לא ניתן ללכת לשום מקום בלי לראות או לשמוע איזה מסר לגבי הרזיה. סיפורים על הסכנות של אי ירידה במשקל מופיעים באופן קבוע בחדשות הלילה. קנייוני קמעונות והאינטרנט מלאים בשלל מוצרי הרזיה. מדברים על הרזיה במרכזים רפואיים ובבתי ספר ואפילו בעבודה. אם אתם מנסים לרדת במשקל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל.

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143959 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאת: רותם וובזתזונה02/06/144513 צפיות
המילה דיאטה ישר מתקשרת לחסות ורעב מתמיד, כי אין מדובר בדיאטה, צריך לחשוב בריא, ירידה במשקל תלויה בחשיבה בריאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica