חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

קישורים נוספים
קורס הנהלת חשבונות
   
 

לימודי הנהלת חשבונות - כל מה שצריך לדעת

בכל עסק או חברה יש צורך לעקוב ולפקח אחר הפעילויות הכספיות, בין אם מדובר בעסק קטן בעל מספר עובדם מצומצם, ובין אם מדובר בארגון בין לאומי בעל סניפים ברחבי העולם. הנהלת חשבונות הוא התחום אשר עוסק ברישום של כל הפעילויות הכלכליות, על מנת לפקח בצורה מסודרת על הכספים הנכנסים והיוצאים. בכל המורכבות הרבה של התחום יש צורך לרכוש ידע באמצעות לימודים, אך לבוגרים לימודי הנהלת חשבונות מובטחת השתלבות מהירה ותנאי תעסוקה מתגמלים במיוחד.

לימודי הנהלת חשבונות עברו רפורמה בעת האחרונה, בהתאם לתקנות של משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה. בעוד שבעבר היו רק שתי דרגות של לימודים, הרי שכיום יש שלוש דרגות נפרדות אשר יש צורך להשלים כל אחת על מנת ללמוד את הבאה. אתר לימודי מספק את כל המידע על הרפורמה, ובכלל זה על משך הלימודים של המסלולים החדשים, תנאי הקבלה, נושאי הלימוד, אפשרויות התעסוקה לאחר כל מסלול, ועוד.

משך הלימודים של קורס הנהלת חשבונות משתנה בהתאם לרמת ההתמחות בה מעוניינים, כאשר כל שלב התמחות אורך250 עד 300 שעות. ניתן כמובן ללמוד את השלב הראשון בלבד, אך יש לזכור, שכמו בכל תחום, ככל שצוברים יותר ידע ניתן להשתלב ביותר אפשרויות תעסוקה. כיום ישנם מוסדות רבים המציעים לימודי הנהלת חשבונות, ועל פי רוב אף ישנם מסלולים של לימודי ערב, אשר מתאימים במיוחד לאנשים עובדים.

תכנית הלימודים של קורס הנהלת חשבונות עשירה ומרתקת, ומקיפה מגוון רחב של מקצועות. בעת בחירת מוסד לימודים חשוב לוודא כי תכנית הלימודים אכן עדכנית, ועומדת בדרישות של משרד התמ"ת בהתאם לרפורמה האחרונה. נושאי הלימוד מגוונים, וכוללים תחומים דוגמת חשבון מאזן, רישום נתונים חשבונאיים באמצעות מחשב, התאמות עם גורמי חוץ,חשבון רווח והפסד, חילוץ ריבית מסכום לרבות ריבית סולמית,מוסדות ללא כוונת רווח, סוגי חשבונות,ניכיון שטרות, הכנת רשומות ליומן ולספר הראשי, מס ערך מוסף,חשבון הסחר וחשבון הייצור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר לימודי ייעוץ לימודים כולל מידע עדכני על מאות מסלולי לימוד, ומספק ייעוץ לימודים אובייקטיבי ללא תשלום וללא התחייבות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לימודי ייעוץ לימודים

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםלימודים אקדמאיים19/09/111327 צפיות
רבים מבקשים ללמוד לימודים אקדמאיים, אולם מגלים כי אינם עומדים בחלק או בכל תנאי הקבלה. אתר לימודי מספק את כל המידע על לימודי מכינה 30+, המאפשרת להשלים בגרויות ולהתכונן לפסיכומטרי.

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםחברה ומדינה - כללי08/09/111267 צפיות
המדינה היא למעשה מכלול של גופים, אשר יחדיו מרכיבים את המנהל הציבורי ואחראים על תפקודה התקין. לימודי מדיניות ציבורית מקנים את הידע הדרוש על מנת להכיר גופים אלו, וכן מיומנויות מתקדמות המאפשרות להשתלב במגוון רחב של מקומות תעסוקה ולהנהיג את סדר היום הציבורי.

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםאימון אישי01/09/111195 צפיות
אימון אישי זוכה לפופולאריות ניכרת בשנים האחרונות, וזאת בשל היתרונות הרבים שלו. לימודי אימון אישי מקנים כלים מקצועיים מתקדמים, ומאפשרים להתפתח מבחינה אישית, להתקדם מבחינה תעסוקתית, ולהשתלב במגוון רחב של מקומות תעסוקה מאתגרים.

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםתזונה25/08/111450 צפיות
מדעי התזונה הוא תחום מרתק ודינאמי, אשר עוסק בקשר בין התזונה לבין הבריאות הגופנית והנפשית. לימודי מדעי התזונה מעניקים ידע תיאורטי מתקדם לצד מיומנויות פרקטיות מתקדמות, ומאפשרים להשתלב במגוון רחב במיוחד של אפשרויות תעסוקה.

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםרפואה סינית15/08/111460 צפיות
דיקור סיני הינה שיטת טיפול אפקטיבית במיוחד, אשר כל אדם יכול להשתמש בה. לימודי אקופנקטורה מוצעים במגוון רחב של מוסדות לימוד ברחבי הארץ, ומאפשרים לכל אדם לרכוש את הידע הנחוץ על מנת לטפל בעצמו ובסביבתו.

ראיית חשבון הוא מקצוע מבוקש ויוקרתי, אשר מתאים במיוחד למגזר החרדי בשל צורת החשיבה הייחודית הנדרשת מהעוסקים. לימודי חשבונאות למגזר הדתי מקנים מקצוע מאתגר, הפותח אפשרויות תעסוקה מתגמלות.

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםשוק ההון24/07/111257 צפיות
כולם רוצים להשקיע בשוק ההון, בשל האפשרויות הרבות לרווחים מהירים. עם זאת, על מנת להימנע מהפסדים מיותרים, אתר לימודי מספק את כל המידע על לימודי שוק ההון במגוון מסלולים.

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191325 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162059 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143685 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142735 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142412 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138805 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138460 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica