חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיצה, מילה שגורמת לרובנו רעב. ומה עולה בדעתך כאשר אתה חושב על פיצה?

פיצה, מילה שגורמת לרובנו רעב. ומה עולה בדעתך כאשר אתה חושב על פיצה?
איך הפיצה שלך? יש עליה גבינה מותכת שנמסה ועל התוספות? הטעם ברור בכל נגיסה, לא ככה?
יכול להיות שהצורה שאתה חושב על פיצה היא יותר שכבה עבה של גבינה, בצק שמן וטעם חזק של רוטב פיצה.
אם הדוגמה האחרונה מתאימה לך יותר מהראשונה, ככל הנראה שאתה קונה פיצה קופאה במסע קניות לבית ולא של פיצה בהכנה עצמית.

אנחנו בפיצריית פיצה פאי החלטנו לשתף אותכם בחלק מהסודות הקמוסים שלנו להכנת פיצה בייתית, הכי טעימה שתטעמו אי פעם.

בבית אפשר לאפות פיצות מעולות! כל מה שצריך זה רק מרכיבים טובים ואיכותיים, ומעט דמיון.
נסה לחשוב מעבר למוצרלה ועל זיתים ירוקים. פיצה זה בעצם כריך פתוח, ובעצם כמעט כל כריך יכול להפוך להיות פיצה.
אפשרלהכין את הפיצה עם סרדינים, רוטב חרדל בשילוב רוטב העגבניות , ולשים למעלהגבינה שוויצרית לדוגמא.ראיתי פעם מישהו מכין פיצה מתוך ג'חנון.השילובים הם אינסופיים.

פיצה גורמה צריכה רק חמישה דברים - קרום,רוטב, המרכיב העיקרי, מרכיב אחד, וגבינה נוספת. אם יש יותר מדי פריטים עלהפיצה, הטעמים מבלבלים את הלשון והפיצה מאבד את התעוזה שלה.
היזכרברעיון כריך - יש לכם לחם, חרדל או מיונז, בשר, טונה או אולי נבטים,וגבינה. ואם אתם אוהבים את כל זה בסנדוויץ שלכם, אין סיבה שעל הפיצה לא.

לפניכם מספר רעיונות וטיפים לפיצת גורמה.
*לאלהתפרע עם הרוטב - יש להשתמש ברוטב בצורה נכונה ונבונה, לא לשים יותר מדירוטב, הכמות המספקת היא למרוח שכבה דקה את כל הפיצה ולא יותר מזה. כאשרמורחים את הפיצה ביותר מדי רוטב, הטעם של הרוטב משתלט על הפיצה.
*מומלץלהשתמש בסוג אחד או 2 סוגי גבינה. ידוע שגבינת המוצרלה היא האהובה על כולםוהיא בחירת הרוב, אך יש עוד הרבה גבינות שיעשו את העבודה, מלבד הגבינותהדיאטטיות שלא נמסות כראוי. כשמונה גרם של הגבינה השניה על הפיצה תעשה אתהעבודה בתור גבינה שניה. גבינה שוויצרית וגם גבינת עיזים יכולה לעבודמצויין. כדי שהגבינה לא תצא שרופה ושחומה יותר מדי, מומלץ להכניס את הגבינהלחמש דקות האחרונות של האפייה.

מאת פיצריית פיצה פאי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רועי בן עמי, פיתוח אינטרנטי ושיווק במנועי חיפוש
בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי בן עמי

מאת: רועי בן עמיהודעות לעיתונות - כללי05/04/1614527 צפיות
ב-2002 עשו על מני נחמן כתבה כלבוטק. בה התוכנית שפטה את האופן בה הוא נתן שירותים לחברת אקווהנט שהיה אז הבעלים שלה. האמת היא שהתוכנית טענה שמהירויות האינטרנט נמוכות יותר בפועל מאשר מה שצויין בחבילה.

מאת: רועי בן עמיגינון07/02/121443 צפיות
אפשר לראות שגינות פרטיות קיבלו תאוצה מטורפת בזמן האחרון בהרבה מאוד בתים שונים ברחבי הארץ. בעלי בתים רבים מבינים כיום, שהמראה החיצוני של הבית או הבניין שלהם חשוב לא פחות מהמראה הפנימי שלו הרבה פעמים גינה פרטית גם מוסיפה הרבה מאוד לערך הכספי שיש לנכס ועוזרת מאוד למכור אותו. יש הרבה מאוד סוגים שונים של גינות פרטיות ובמאמר הזה אני אנסה לבחון את הסוגים הפופולריים ביותר...

מאת: רועי בן עמישיפוצים06/02/121298 צפיות
גג של רעפים הוא מושג בסיסי שמתאר גג של בית או בניין (בד"כ בית) שעשוי מרעפים. אריחי הרעפים עשויים מחומר מאוד חזק ובעלי עמידות גבוהה מאוד – האריחים יכולים בקלות לעמוד במצב טוב למשך 100 שנים ואפילו יותר. בנוסף לאריחי הטרה קוטה המאוד נפוצים, במיוחד באירופה, אפשר גם בקלות למצוא אריחי "צפחה" או שעשויים מאבן, אפשר גם למצוא אריחים מקרמיקה וגם כאלו מבטון. כמו כן, יש לא מעט חברות המתמחות בשימוש בחומרים ממוחזרים עבור גגות רעפים, חומרים שונים כמו בטון (ממוחזר) מה שהופך את כל העניין ליותר ידידותי לסביבה...

מאת: רועי בן עמישיפוצים20/12/111334 צפיות
לא חסר דרכים שונות ומשונות, יעילות ופחות יעילות לעשות שיפוצים לבית, אולם ללא ספק, השדרוג המועדף ביותר בתהליך השיפוץ הוא בניית בריכות שחיה ביתיות. בריכות השחייה שנמצאות מאחורי הבית ממש יכולות לתת הרגשת יוקרה וחמימות לבית וגם להוסיף אטרקציה מאוד מעניינת ולשפר את הפופולריות של הבית בקרב בני משפחה, משפחה מורחבת וחברים (במיוחד של הילדים).

מאת: רועי בן עמיביטוח אופנועים06/09/118902 צפיות
עשרה טיפים כיצד לנהוג בצורה בטוחה יותר על הקטנועים או האופנועים שלכם.

מאת: רועי בן עמיבניית אתרים23/08/111414 צפיות
בימים אלו יש טרנד חדש של מכירות דרך האינטרנט. החברה כמובן צריכה להקים אתר אינטרנט. הרי רוב החיפושים היום מתרחשים באינטרנט ולא בחוברות של דפי זהב כמו פעם... אז אם אין לכם אתר אינטרנט, כיצד ידעו שאתם קיימים?

מאת: רועי בן עמיאימון עסקי16/08/111499 צפיות
תחשוב שברשותך חברה המייצרת כסאות גינה וכסאות מחשב. מתחתיך כ40 שכירים, שמונים אחוז מהם, הם עובדים במפעל לייצור הכסאות ועוד עשרה אחוז מהם כצוות לשכה איתך במשרד. בכך, יש לך קבוצה מגוונת של עובדים, כל אחד עם העבודה שלו, עם החששות השונים שלו, והצרכים שלו. השאלה הגדולה היא: איך להניע את כל האנשים האלה?

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205261 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205181 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205484 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205574 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195883 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196090 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183088 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica