חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכות טלפוניה בארגון – חידושים שכדאי להכיר

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני20/07/20111447 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מערכות טלפוניה הן רכיב חשוב לתפקוד הארגון, המשמש לחיבור כל מכשירי הטלפון במשרד. כיום, באמצעות מרכזיות IP, מערכות טלפוניה גם מתחברות אל תשתיות מחשוב ומאפשרות שיחה מבוססת חיבור אינטרנט ושיחות ועידה בוידאו (וידיאו קונפרנס). כמו בכל תחום טכנולוגי, גם תחום זה מתעדכן ללא הפסקה בחידושים שיכולים לשדרג את יכולותיו של הארגון.

פתרונות תקשורת מאוחדים

אחד הגורמים העיקריים לחידושים במערכות הטלפון בשנים האחרונות הוא SIP – פרוטוקול איתות המאפשר לקיים תקשורת באמצעות רשת האינטרנט בין מכשירי קצה שונים, בין אם מדובר בטלפוני IPמבוססי SIPמרכזיות IP,מכשירים סלולאריים או מחשבים. מערכות טלפוניה מבוססות SIP מאפשרות לאחד את כל פעילות המולטימדיה של הארגון במקום אחד: שיחות טלפון קוליות, וידאו קונפרנס, התממשקות עם מערכת ההפעלה ועוד.

פרוטוקול SIP מאפשר בין היתר הטמעה של טלפוני תוכנה (SoftPhone) בארגונים – אפליקציה המותקנת על גבי המחשב ומאפשרת לקיים ממנו שיחות מבלי להזדקק למכשיר טלפון רגיל. כיום ניתן אף "להלביש" את התוכנה על גבי הטלפון הסלולרי, מה שהופך אותו לאחת השלוחות במרכזיה. מה המשמעויות עבור הארגון? התקנת טלפון על גבי המחשב או הטלפון הסלולרי מאפשר את הקמתם של מוקדים טלפונים המשוחררים מהתלות במיקום מרכזי אחד – למשל מוקדנים היושבים בתל אביב ובחיפה המשתייכים לאותו המוקד. הצעד הבא (אותו כבר עשו מספר ארגונים בארץ) הוא מוקדנים העובדים מהבית ומאפשרים לארגון לחסוך בתקורות הרבות של המוקד הטלפוני המסורתי.

מערכות טלפוניה בעידן של טלפונים ניידים חכמים

מערכות טלפוניה משמשות כיום כצומת מרכזית של מידע: שיחות מנותבות דרכן לשלוחות המתאימות, מסמכים הנשלחים באינטרנט עוברים דרכן, הודעות קוליות והודעות פקס המגיעות לשלוחת הטלפון משוכפלות לתיבת הדואר האלקטרוני ועוד. לכל אלו אפשר להוסיף כיום גם חיבור לטלפונים ניידים חכמים, כך שניתן לשלוף את כל המידע הארגוני הדרוש באמצעות מכשיר הסלולר החכם בלחיצת כפתור.

להיות שם אבל בעצם להיות פה – IP כקובע מיקום

מערכות טלפוניה מבוססות IP מופעלת באמצעות תשתית האינטרנט של הארגון והתקשורת נעשית בין הפרוטוקולים וכתובות ה- IPשל רשת אחת לזו של הרשת בצד השני. מרכזיות טלפוניה ארגוניות מכילות כיום רכיב המאפשר מענה לשיחה נכנסת מכל מקום בעולם וכן הוצאת שיחות מכל מקום בעולם בעלות מקומית . דבר זה מאפשר לדוגמא ליצור מוקד שירות או מכירות מבוזר הפועל מבתי הנציגים או ממכשירי הסלולר של נציגי השטח ובכך לחסוך תקורות מבנה.

מערכות הטלפוניה נמצאות בהתפתחות מתמדת ואף ארגון לא רוצה להישאר מאחור. השקעה במרכזית טלפוניה חדישה תאפשר לכם גם לנתב שיחות בצורה משתלמת, ולהשתמש במידע הארגוני בצורה יעילה, מהירה ונוחה יותר מאי פעם.

נטקור - פתרונות תקשורת, התקנת מרכזיות טלפון, מרכזיות avaya. פתרונות מחשוב מתקדמים.

שיווק באינטרנט

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטקור - פתרונות תקשורת, התקנת מרכזיות טלפון, מרכזיות avaya. פתרונות מחשוב מתקדמים.

שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Net-Core

מאת: Net-Coreטכנולוגיות חדשות29/02/121171 צפיות
אבטחת מידע היא תעודת הביטוח ששומרת על תשתיות מחשוב מתפקדות. איך אפשר להתמודד עם הסכנות שאורבות ברשת?

מאת: Net-Coreשימור לקוחות24/02/121196 צפיות
בעולם שבו שירות הלקוחות נעשה עניין מהותי לעסק, חברת נטקור מציעה שירותי ניהול מוקדי שירות באמצעות מרכזיות חדשניות ושירותי CONTACT CENTER.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני16/10/111049 צפיות
מהפכת טכנולוגיית המידע הפכה את עולמנו למהיר, נגיש וזמין. במחי יד אנו יכולים להגיע לכל מקום שנרצה בעולם, מתי שנרצה ובמהירות. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לשוחח עם אנשים מעבר לים כאילו הם יושבים אתנו באותו החדר, היא מאפשרת לנו להעביר אינפורמציה מרובה בלחיצת כפתור.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני05/10/111142 צפיות
נתונים שפורסמו ע"י Heavy Reading מלמדים עד כמה שירותי טלפוניה מבוססי VOIP דומיננטיים במציאות הארגונית: בעוד כיום שירותים אלו מהווים 33% ו 44% משירותי טלפוניה בארגונים בצפון אמריקה ואירופה בהתאמה, עד שנת 2011 הם צפויים לתפוס נתח שוק של 55-65%. אך בשונה ממה שנהוג לחשוב, מהפיכת ה VOIP אינה מסתכמת בשיחות טלפון. מהי הבשורה הגדולה של שירותי טלפוניה מבוססי אינטרנט לארגון שלכם?

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני05/10/111160 צפיות
מעבר למתן פתרונות אמינים, אחת הסיבות המרכזיות לבחירה במערכות טלפוניה של AVAYA היא חדשנות, המספקת לארגון את כלים מתקדמים הנחוצים כדי להמשיך ולצמוח. כיצד הפתרונות המתקדמים של AVAYA מאפשרים לעובדי הארגון לעבוד מכל מקום לצורך הגדלת הרווחיות?

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני10/08/111223 צפיות
טכנולוגיות מחשוב מתקדמות מאפשר כיום גם לעסק הקטן ליהנות מיכולות של ארגון גדול, ואחת הדוגמאות לכך הן מערכות טלפוניה של חברת AVAYA. ארגונים קטנים וגדולים ברחבי העולם נהנים מהיתרונות הרבים של פתרונות הטלפוניה שמספקת AVAYA, והפעם נתמקד ביתרונות הייחודיים לעסקים קטנים ובינוניים.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני10/08/111040 צפיות
ניהול יעיל של נקודות המגע עם הלקוח חיוני על מנת להותיר עליו רושם חיובי, להגדיל את הסיכוי לקנייה חוזרת וליצור תדמית חיובית שתסייע בגיוס לקוחות נוספים. הצורך במענה יעיל ואמין לצרכים אלו הופך את מערכות הטלפוניה של חברת AVAYA לבחירה המועדפת של ארגונים רבים בארץ ובעולם, בשל המוניטין הרב ושורה של יתרונות טכנולוגיים.

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173388 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/163492 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151811 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/151748 צפיות
מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות למעט ההפרשים במחיר. במאמר זה נענה על השאלה מעמוד על ההבדלים המרכזיים.

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/152264 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/141974 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/148105 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica