חפש מאמרים:
שלום אורח
17.08.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול מוקד לקוחות, CONTACT CENTER

מאת: Net-Coreשימור לקוחות24/02/2012780 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניהול מוקדי שירות

קיימים שני סוגים עיקריים של מוקדי שירות: CONTACT CENTER (מיקור חוץ), ו  SUPPORT CENTER –(בתוך הבית). לכל מוקד דרכי פעולה שונות.

ההבדל בין שני סוגי מוקדי השירות

CONTACT CENTER (מיקור חוץ) הינו מוקד שירות לקוחות העובד בשיטת CONTACT CENTER, ומהווה למעשה שירות לקוחות קבלני חיצוני אשר חברות מזמינות את שירותיו במטרה שינהלו את מוקד הלקוחות שלהן. מוקד זה מטפל בבקשות שוטפות של לקוחות ומעביר דיווחים שוטפים לחברה אותה הוא מייצג.

SUPPORT CENTER (בתוך הבית) הינו מוקד שירות לקוחות בשיטת SUPPORT CENTER, ומתופעל על ידי החברה עצמה שמנהלת עבור עצמה את מוקד הלקוחות. מוקד זה מוקם ומנוהל על ידי עובדים של החברה עצמה, כאשר החברה מעסיקה צוות מוקדנים שמכיר את החברה וצרכיה השונים.

CONTACT CENTER - יתרונות

לניהול מוקד לקוחות בשיטת מיקור חוץ יש מספר יתרונות: במרבית המקרים שיטה זו חוסכת לחברה המשתמשת בשירות עלויות של כוח אדם, הכוללות תשלום משכורות ואספקת הדרכה למוקדנים. בנוסף, החברה חוסכת את העלויות הכרוכות בהשכרת ובתחזוקת מקום למוקד השירות. כמו כן, חברה המשתמשת בשירותי מוקד לקוחות חיצוני חוסכת את ההוצאה שברכישת פתרונות תקשורת למוקד, תפעולן השוטף, תיקונן וחידושן. כלומר, שימוש במוקד ניהול לקוחות חיצוני חוסך לארגון הרבה זמן ומשאבים הנחוצים להקמת SUPPORT CENTER בחברה ותפעולו.

 CONTACT CENTER- חסרונות

לניהול מוקד לקוחות בשיטת מיקור חוץ יכולים להיות גם חסרונות: המוקדנים שמעניקים את השירות אינם מוסמכים ואמונים תמיד על המידע שעליהם לספק ללקוחות, כפי שמוקדן ב -  SUPPORT CENTERיכול להיות. מצב זה מורגש כיותר אשר החברה עוסקת בתחומים מורכבים ורגישים. בנוסף, קיים גם חשש להדלפה של שמות לקוחות לחברות מתחרות על ידי המוקדנים. מקרים אלו קורים בחברות מיקור חוץ שאבטחת המידע שלהן לוקה בחסר ואיננה מאובטחת כראוי. כדי למנוע זאת חשוב לעבוד עם חברת מיקור חוץ מקצועית ואיכותית שיכולה לשמור על סודיות המידע העובר דרכה.

לבסוף, ניהול מוקד לקוחות ובמיוחד בשיטת מיקור חוץ, דורש תכנון, הקמה ובנייה מקצועיים של המוקד. בתוך כך חשוב להעריך נכון את כמות הלקוחות שמרכזיה יכולה לשרת באופן יעיל.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטקור - פתרונות תקשורת, התקנת מרכזיות טלפון, מרכזיות avaya. פתרונות מחשוב מתקדמים.

שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Net-Core

מאת: Net-Coreטכנולוגיות חדשות29/02/12741 צפיות
אבטחת מידע היא תעודת הביטוח ששומרת על תשתיות מחשוב מתפקדות. איך אפשר להתמודד עם הסכנות שאורבות ברשת?

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני16/10/11618 צפיות
מהפכת טכנולוגיית המידע הפכה את עולמנו למהיר, נגיש וזמין. במחי יד אנו יכולים להגיע לכל מקום שנרצה בעולם, מתי שנרצה ובמהירות. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לשוחח עם אנשים מעבר לים כאילו הם יושבים אתנו באותו החדר, היא מאפשרת לנו להעביר אינפורמציה מרובה בלחיצת כפתור.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני05/10/11740 צפיות
נתונים שפורסמו ע"י Heavy Reading מלמדים עד כמה שירותי טלפוניה מבוססי VOIP דומיננטיים במציאות הארגונית: בעוד כיום שירותים אלו מהווים 33% ו 44% משירותי טלפוניה בארגונים בצפון אמריקה ואירופה בהתאמה, עד שנת 2011 הם צפויים לתפוס נתח שוק של 55-65%. אך בשונה ממה שנהוג לחשוב, מהפיכת ה VOIP אינה מסתכמת בשיחות טלפון. מהי הבשורה הגדולה של שירותי טלפוניה מבוססי אינטרנט לארגון שלכם?

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני05/10/11758 צפיות
מעבר למתן פתרונות אמינים, אחת הסיבות המרכזיות לבחירה במערכות טלפוניה של AVAYA היא חדשנות, המספקת לארגון את כלים מתקדמים הנחוצים כדי להמשיך ולצמוח. כיצד הפתרונות המתקדמים של AVAYA מאפשרים לעובדי הארגון לעבוד מכל מקום לצורך הגדלת הרווחיות?

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני10/08/11804 צפיות
טכנולוגיות מחשוב מתקדמות מאפשר כיום גם לעסק הקטן ליהנות מיכולות של ארגון גדול, ואחת הדוגמאות לכך הן מערכות טלפוניה של חברת AVAYA. ארגונים קטנים וגדולים ברחבי העולם נהנים מהיתרונות הרבים של פתרונות הטלפוניה שמספקת AVAYA, והפעם נתמקד ביתרונות הייחודיים לעסקים קטנים ובינוניים.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני10/08/11666 צפיות
ניהול יעיל של נקודות המגע עם הלקוח חיוני על מנת להותיר עליו רושם חיובי, להגדיל את הסיכוי לקנייה חוזרת וליצור תדמית חיובית שתסייע בגיוס לקוחות נוספים. הצורך במענה יעיל ואמין לצרכים אלו הופך את מערכות הטלפוניה של חברת AVAYA לבחירה המועדפת של ארגונים רבים בארץ ובעולם, בשל המוניטין הרב ושורה של יתרונות טכנולוגיים.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני20/07/11977 צפיות
מערכות טלפוניה הן רכיב חשוב לתפקוד הארגון, המשמש לחיבור כל מכשירי הטלפון במשרד. כיום, באמצעות מרכזיות IP, מערכות טלפוניה גם מתחברות אל תשתיות מחשוב ומאפשרות שיחה מבוססת חיבור אינטרנט ושיחות ועידה בוידאו (וידיאו קונפרנס). כמו בכל תחום טכנולוגי, גם תחום זה מתעדכן ללא הפסקה בחידושים שיכולים לשדרג את יכולותיו של הארגון.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/19199 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות29/10/18972 צפיות
מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות. החברה שלכם מחפשת אפיק שימור לקוחות, שמצליח להעמיק את הקשר הערכי אליכם, הנכון ביותר לעשות זאת באמצעות מסרים ממותגים בעציצים, שמהווים מוצרי פרסום, וישמשו אתכם עבור מתנות לאירועי חברה, מתנות לעובדים בחג, מתנות ללקוחות ועוד. למה דווקא עציצים ממותגים כמוצרי קידום מכירות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות05/06/18363 צפיות
מוצרי הפרסום הם מתנות שיכולות לקדם את העסק לחזק את הקשרים עם העובדים והלקוחות הקיימים או פוטנציאליים. המידע שנושאת המתנה שמונחת על השולחן במשרד בצורה זו יכול העסק להיכנס לתודעה של הסובבים שקולטים את השם והלוגו לכן עציצים ממותגים מוצרי הפרסום היעלים ביותר, מתנה מקורית במיוחד טבעית וירוקה ומשמחת את העין ומחממת את הלב.

מאת: רוי ורלשימור לקוחות11/06/17632 צפיות
Money management has an affect on every part of your life. You must take charge of your finances if you want to be in life. The following tips provided here will get you easily manage your money.

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/08/16835 צפיות
שירותי הפצה מקצועיים לבעלי עסקים שמחפשים איכות ויודעים לזהות אותה.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות04/02/16827 צפיות
מתנות ממותגות לפסח, גם בחגים אפשר לתת מתנה ממותגת, בין אלמנט שיווקי למתנה רצינית, היצע מרשים שיכול להתאים לכל גוף, ולהציג אפשרות נהדרת להגיע לחג הפסח ולהגיש לאנשים שונים מתנות שהיה שווה לחכות להן.

מאת: SEOMANשימור לקוחות16/01/16827 צפיות
בעולם כה תחרותי, כל בעל עסק צריך לשמור על לקוחותיו ולדאוג שהם יהיו מרוצים. ישנם מוצרי פרסום שונים שיוכלו לעשות עבורכם את עבודת השירות ולהעניק ערך מוסף עבור הלקוחות שלכם. דיסק און קי ללקוחות, הפך בשנים האחרונות למתנה פופולרית ואהובה במיוחד עבור הלקוחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica