חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקמת תשתיות מחשוב, פתרונות מחשוב, אבטחת מידע

מאת: Net-Coreטכנולוגיות חדשות29/02/20121172 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פתרונות מחשוב בעולם הגלובלי

לא משנה מהו גודל העסק או תחום העיסוק שלכם, רשתות המחשוב הן היסודות עליהם מבוסס כל ארגון: משליחת מיילים ומסמכים להדפסה, ועד ניהול מלאי ותוכנת ה CRM. הקמה נכונה של תשתיות מחשוב מן היסוד תאפשר לעסק להתנהל ביעילות מרבית ותהפוך לאחד ממנועי הצמיחה שלו. אילו שיקולים כדאי לקחת בחשבון כאשר מקימים רשתות מחשוב ארגוניות?

אבטחת מידע של תשתיות מחשוב – היום יותר מתמיד

היכולת של פתרונות מחשוב בעסק לתפקד כהלכה תלויה היום יותר מתמיד בפתרונות אבטחת מידע, המגנים על רשתות המחשוב הארגוניות. רק בשבועות האחרונים קיבלנו תזכורת כואבת לפגיעות של ארגונים לטרור הסייבר, כאשר פרטי כרטיס אשראי של אלפי ישראלים נחשפו לעיני כל. פרטים אלו נדלו מאתרים שאבטחת המידע שלהם לא הייתה מספקת, ומובילים לשאלה הבלתי נמנעת: עד כמה הארגון שלך מוגן?

הסכנות הן רבות – גניבת מידע היא אחת מהן, אך קיימו סכנות נוספות: אחת מהן DOS (denial of service), שמשמעותה הפלה של תשתיות מחשוב באמצעות העמסה על משאביה שעלולה להביא להשבתתה. סכנה נוספת היא גרימת נזק באמצעות הדבקה תשתיות מחשוב בווירוסים, תולעים וסוסים טרויאנים. איך מתמודדים עם הסכנות הרבות בהצלחה מרבית?

אבטחת מידע – הרבה יותר מאנטי וירוס

אחד המרכיבים הבסיסיים להגנה על תשתיות מחשוב ארגוניות היא חבילת אבטחה הכוללת אנטי וירוס ותוכנות המגינות מפני רוגלות ונוזקות מסוגים שונים. אך מה שמספיק למשתמש הפרטי אינו נותן מענה מקיף דיו לארגון העסקי, שתלוי כמעט לחלוטין בכוח המחשובי שלו. לכן, בהתאם לאופיו של העסק וצרכיו, חשוב להצטייד באמצעי הגנה נוספים.

אחד החשובים שבם הוא מערכת לניטור ובקרה, המאפשרת לקבל תמונת מצב עדכנית על הנעשה ברשתות הארגוניות ולזהות מבעוד מועד סכנות אפשריות. מערכות ניטור מתקדמות מקנות לאנשי ה IT (בין אם הם יושבים בתוך הארגון הוא מחוצה לו) גישה מרחוק לרשת הארגונית, המאפשרת זיהוי ופתרון מידי של תקלות. אמצעי חשוב נוסף הוא היכולת להצפין את הנתונים שעוברים ברשת, ובכך להקטין את הנזקים גם במקרה של פריצה למחשבי הארגון.

תשתיות מחשוב – גיבוי כתעודת ביטוח

ארגונים רבים מודעים לחשיבות הגיבוי רק אחרי שנכוו בעקבות אובדן מידע חשוב. אך אפשר ורצוי להיערך מבעוד מועד, באמצעות גיבוי הנכס החשוב ביותר של כל ארגון – המידע שלו. הגיבוי יכול להישמר על גבי שרתים היושבים במשרדי החברה, או בשרתים הנמצאים באתר מרוחק.

היתרון של גיבוי נתונים באתר מרוחק הוא שגם כאשר קורה חלילה אסון במשרדי החברה, המידע החשוב לא הולך לאיבוד. במצב כזה חשוב לבדוק מהי מהירות שחזור המידע, על מנת לצמצם ככל הניתן את הפגיעה בשגרת העבודה. חשוב גם שחברת פתרונות מחשוב המציעה לכם את שירותי הגיבוי שלה תעמיד לרשותכם אפשרות לשמור ולשחזר גרסאות שונות של הקבצים שיצרתם.  

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטקור - פתרונות תקשורת, התקנת מרכזיות טלפון, מרכזיות avaya. פתרונות מחשוב מתקדמים.

שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Net-Core

מאת: Net-Coreשימור לקוחות24/02/121197 צפיות
בעולם שבו שירות הלקוחות נעשה עניין מהותי לעסק, חברת נטקור מציעה שירותי ניהול מוקדי שירות באמצעות מרכזיות חדשניות ושירותי CONTACT CENTER.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני16/10/111050 צפיות
מהפכת טכנולוגיית המידע הפכה את עולמנו למהיר, נגיש וזמין. במחי יד אנו יכולים להגיע לכל מקום שנרצה בעולם, מתי שנרצה ובמהירות. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לשוחח עם אנשים מעבר לים כאילו הם יושבים אתנו באותו החדר, היא מאפשרת לנו להעביר אינפורמציה מרובה בלחיצת כפתור.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני05/10/111142 צפיות
נתונים שפורסמו ע"י Heavy Reading מלמדים עד כמה שירותי טלפוניה מבוססי VOIP דומיננטיים במציאות הארגונית: בעוד כיום שירותים אלו מהווים 33% ו 44% משירותי טלפוניה בארגונים בצפון אמריקה ואירופה בהתאמה, עד שנת 2011 הם צפויים לתפוס נתח שוק של 55-65%. אך בשונה ממה שנהוג לחשוב, מהפיכת ה VOIP אינה מסתכמת בשיחות טלפון. מהי הבשורה הגדולה של שירותי טלפוניה מבוססי אינטרנט לארגון שלכם?

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני05/10/111160 צפיות
מעבר למתן פתרונות אמינים, אחת הסיבות המרכזיות לבחירה במערכות טלפוניה של AVAYA היא חדשנות, המספקת לארגון את כלים מתקדמים הנחוצים כדי להמשיך ולצמוח. כיצד הפתרונות המתקדמים של AVAYA מאפשרים לעובדי הארגון לעבוד מכל מקום לצורך הגדלת הרווחיות?

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני10/08/111224 צפיות
טכנולוגיות מחשוב מתקדמות מאפשר כיום גם לעסק הקטן ליהנות מיכולות של ארגון גדול, ואחת הדוגמאות לכך הן מערכות טלפוניה של חברת AVAYA. ארגונים קטנים וגדולים ברחבי העולם נהנים מהיתרונות הרבים של פתרונות הטלפוניה שמספקת AVAYA, והפעם נתמקד ביתרונות הייחודיים לעסקים קטנים ובינוניים.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני10/08/111040 צפיות
ניהול יעיל של נקודות המגע עם הלקוח חיוני על מנת להותיר עליו רושם חיובי, להגדיל את הסיכוי לקנייה חוזרת וליצור תדמית חיובית שתסייע בגיוס לקוחות נוספים. הצורך במענה יעיל ואמין לצרכים אלו הופך את מערכות הטלפוניה של חברת AVAYA לבחירה המועדפת של ארגונים רבים בארץ ובעולם, בשל המוניטין הרב ושורה של יתרונות טכנולוגיים.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני20/07/111449 צפיות
מערכות טלפוניה הן רכיב חשוב לתפקוד הארגון, המשמש לחיבור כל מכשירי הטלפון במשרד. כיום, באמצעות מרכזיות IP, מערכות טלפוניה גם מתחברות אל תשתיות מחשוב ומאפשרות שיחה מבוססת חיבור אינטרנט ושיחות ועידה בוידאו (וידיאו קונפרנס). כמו בכל תחום טכנולוגי, גם תחום זה מתעדכן ללא הפסקה בחידושים שיכולים לשדרג את יכולותיו של הארגון.

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162021 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161916 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161648 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143394 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142680 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144384 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138349 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica