חפש מאמרים:
שלום אורח
15.08.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרכזיות AVAYA - חלק א

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני10/08/2011753 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולם העסקים המודרני הצורך לבדל את הארגון ביחס למתחרים הינו צעד קריטי בדרך להצלחתו. כיום חווית השירות של הלקוח מהווה חלק בלתי נפרד מהרושם הכללי, ויכולה לעשות את ההבדל בעידן של תחרות גוברת. לכן ניהול יעיל של נקודות המגע עם הלקוח חיוני על מנת להותיר עליו רושם חיובי, להגדיל את הסיכוי לקנייה חוזרת וליצור תדמית חיובית שתסייע בגיוס לקוחות נוספים. הצורך במענה יעיל ואמין לצרכים אלו הופך את מערכות הטלפוניה של חברת AVAYA לבחירה המועדפת של ארגונים רבים בארץ ובעולם, בשל המוניטין הרב ושורה של יתרונות טכנולוגיים.

יתרונות בולטים במערכות טלפוניה של חברת AVAYA

מערכות אלו משרתות נאמנה עסקים קטנים וגדולים כאחד, בזכות יכולת ההסתגלות שלהן- ממספר קטן של משתמשים ועד למאות משתמשים במערכת. כאשר מדובר במספר קטן של משתמשים המערכת מצטיינת בעיקר בהפניית שיחות לשלוחות בצורה מדויקת, דיווח על שיחות יוצאות ונכנסות וכן חיבור וסנכרון עם תוכנות ניהול לקוח גם כאשר מדובר בארגונים גדולים יותר, החברה מציעה את מרכזיות ה-Ip Office המאפשרות בין השאר לנהל שיחות ועידה מרובת משתתפים בצורה פשוטה, תוך יכולת לתאם מראש זמן מדויק להתרחשותה ולקבוע את זהות המשתתפים: כל שנותר הוא רק להשאיר את שלוחת הטלפון פנויה בשעה היעודה. המערכת מאפשרת גם לקחת את שלוחת הטלפון הפרטית לכל מקום ובלבד שיהיה בו גישה לאינטרנט.

מערכות שצומחות יחד עם העסק שלך

ארגונים משתנים ללא הרף, ומטבע הדברים וכתוצאה מכך עולים צרכים חדשים שמערכות טלפוניה צריכות לספק כגון מעקב אחרי נציגים, מערכת ניהול לקוחות מורכבת ועוד. מערכות טלפוניה של חברת AVAYA מאפשרות הוספת תוכנות ורכיבים מתאימים למערכת הקיימת כבר בארגון. בצורה זו נחסך הצורך ברכישת מערכת חדשה ויקרה ללא הצורך. אך מעבר לשלל היכולות המתקדמות, אחד השיקולים החשובים ברכישת מערכות טלפוניה היא האמינות שלהן: אף ארגון לא מעוניין במערכת שקורסת תחת לחץ או מספקת חווית שימוש מסורבלת.

להרגיש שאתם בידיים טובות

AVAYA היא חברה ותיקה ובעלת מוניטין בתחום של מערכות טלפוניה. מיליוני לקוחות עושים שימוש במוצרי החברה מסביב העולם ונהנים מחדשנותה הטכנולוגית. בשנים האחרונות החברה מתמחה בעיקר במערכות טלפוניה IP ומערכות מוקדי שרות ומכירה וכן בהתאמת פתרונות לצרכים המשתנים של הארגון הדינאמי.

טלפוניה היא מרכיב חשוב ובסיסי בהתנהלות השוטפת של כל ארגון. השקעה במערכות טלפוניה מתקדמות ואמינות כמו אלו שמספקת חברת AVAYA מאפשרת עבודה יעילה וחכמה המותאמת לצרכי הארגון, של חברה בעלת מוניטין שניתן לסמוך עליה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטקור - פתרונות תקשורת, התקנת מרכזיות טלפון, מרכזיות avaya. פתרונות מחשוב מתקדמים.

שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Net-Core

מאת: Net-Coreטכנולוגיות חדשות29/02/12864 צפיות
אבטחת מידע היא תעודת הביטוח ששומרת על תשתיות מחשוב מתפקדות. איך אפשר להתמודד עם הסכנות שאורבות ברשת?

מאת: Net-Coreשימור לקוחות24/02/12891 צפיות
בעולם שבו שירות הלקוחות נעשה עניין מהותי לעסק, חברת נטקור מציעה שירותי ניהול מוקדי שירות באמצעות מרכזיות חדשניות ושירותי CONTACT CENTER.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני16/10/11730 צפיות
מהפכת טכנולוגיית המידע הפכה את עולמנו למהיר, נגיש וזמין. במחי יד אנו יכולים להגיע לכל מקום שנרצה בעולם, מתי שנרצה ובמהירות. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לשוחח עם אנשים מעבר לים כאילו הם יושבים אתנו באותו החדר, היא מאפשרת לנו להעביר אינפורמציה מרובה בלחיצת כפתור.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני05/10/11864 צפיות
נתונים שפורסמו ע"י Heavy Reading מלמדים עד כמה שירותי טלפוניה מבוססי VOIP דומיננטיים במציאות הארגונית: בעוד כיום שירותים אלו מהווים 33% ו 44% משירותי טלפוניה בארגונים בצפון אמריקה ואירופה בהתאמה, עד שנת 2011 הם צפויים לתפוס נתח שוק של 55-65%. אך בשונה ממה שנהוג לחשוב, מהפיכת ה VOIP אינה מסתכמת בשיחות טלפון. מהי הבשורה הגדולה של שירותי טלפוניה מבוססי אינטרנט לארגון שלכם?

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני05/10/11859 צפיות
מעבר למתן פתרונות אמינים, אחת הסיבות המרכזיות לבחירה במערכות טלפוניה של AVAYA היא חדשנות, המספקת לארגון את כלים מתקדמים הנחוצים כדי להמשיך ולצמוח. כיצד הפתרונות המתקדמים של AVAYA מאפשרים לעובדי הארגון לעבוד מכל מקום לצורך הגדלת הרווחיות?

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני10/08/11925 צפיות
טכנולוגיות מחשוב מתקדמות מאפשר כיום גם לעסק הקטן ליהנות מיכולות של ארגון גדול, ואחת הדוגמאות לכך הן מערכות טלפוניה של חברת AVAYA. ארגונים קטנים וגדולים ברחבי העולם נהנים מהיתרונות הרבים של פתרונות הטלפוניה שמספקת AVAYA, והפעם נתמקד ביתרונות הייחודיים לעסקים קטנים ובינוניים.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני20/07/111074 צפיות
מערכות טלפוניה הן רכיב חשוב לתפקוד הארגון, המשמש לחיבור כל מכשירי הטלפון במשרד. כיום, באמצעות מרכזיות IP, מערכות טלפוניה גם מתחברות אל תשתיות מחשוב ומאפשרות שיחה מבוססת חיבור אינטרנט ושיחות ועידה בוידאו (וידיאו קונפרנס). כמו בכל תחום טכנולוגי, גם תחום זה מתעדכן ללא הפסקה בחידושים שיכולים לשדרג את יכולותיו של הארגון.

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/172697 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/162763 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151150 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/151024 צפיות
מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות למעט ההפרשים במחיר. במאמר זה נענה על השאלה מעמוד על ההבדלים המרכזיים.

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/151189 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/141282 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/147397 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica