חפש מאמרים:
שלום אורח
27.05.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרכזיות AVAYA לעסקים קטנים ובינוניים

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני10/08/2011883 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טכנולוגיות מחשוב מתקדמות מאפשר כיום גם לעסק הקטן ליהנות מיכולות של ארגון גדול, ואחת הדוגמאות לכך הן מערכות טלפוניה של חברת AVAYA. ארגונים קטנים וגדולים ברחבי העולם נהנים מהיתרונות הרבים של פתרונות הטלפוניה שמספקת AVAYA, והפעם נתמקד ביתרונות הייחודיים לעסקים קטנים ובינוניים.

מערכת טלפוניה המשלבת בין ישן לחדש

למרות המעבר המאסיבי של ארגונים למערכות טלפוניה משוכללות ומבוססות IP, ישנם עסקים שעדיין עושים שימוש במערכות אנאלוגיות ודיגיטליות. מערכת טלפוניה של חברת AVAYA לוקחת בחשבון גם אותם: בין שמדובר במערכת לעסקים קטנים או במערכת המיועדת לעסקים גדולים יותר, כולן מותאמות לממשקי הטלפון הבסיסיים ולטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום – טלפוניה מבוססת IP שעושה שימוש ברשת האינטרנט. בכל הנוגע לצרכי התקשורת של עסקים קטנים, מערכות טלפוניה שמספקת חברת AVAYA מצוידים במספר פתרונות ייחודיים כפי שנראה מיד.

AVAYA IP Office – מהם היתרונות למשתמשים במערכת?

זוהי מערכת המתאפיינת בהתאמה לסוגי קווים רבים עם קיבולת מכובדת לכל אחד מהם. כך לדוגמא יש מקום במערכת ל- 500 שלוחות IP , דיגיטליות או אנלוגיות. בנוסף, פתרון זה כולל מערכת דואר קולי דינאמי המאפשר למתקשר לא רק להשאיר הודעה קולית בשלוחה המתאימה, אלא גם לתרגמה להודעת קול או טקסט אוטומטית הנשלחת לכתובת המייל של בעל השלוחה. בדרך זו לא תפספסו אף הודעה, גם מבלי שתצטרכו למשוך הודעות מהתא הקולי.

המערכת מקצה גם לכל שלוחה ממשק משתמש ממוחשב, דרכו ניתן לבצע פעולות בעת ביצוע חיוג ובזמן השיחה (למשל העברת השיחה לשלוחה אחרת), לעקוב אחר השלוחות האחרות (מתי הן תפוסות או פנויות) ואף לאתר מספרי טלפון נכנסים, יוצאים ושיחות שפוספסו. אפשרויות אלו מיועדות בעיקר למשתמש, ואליהן מתווספות אפשרות לניהול התקשורת המשרדית.

ניהול התקשורת בארגון באמצעות מרכזיות AVAYA

כחלק מהתפיסה שהמערכת צריכה להתאים את עצמה למשתמש, מערכות טלפוניה של AVAYA מנוהלות באמצעות תוכנה המותקנת על מערכת ההפעלה. בדרך זו אפשר לנהל את טלפונית המשרד בקלות ופשטות, מבלי להזדקק להבנה טכנית יוצאת דופן או לעזרתם של אנשי תמיכה בתפעול השוטף. במסגרת האפשרויות הרבות שמערכת טלפוניה זו מציעה ניתן גם למצוא נתב וכרטיס רשת מובנים המאפשרים חיבור לאינטרנט, לרשת הארגונית וניהול רשת.

עסקים קטנים וגדולים כאחד זקוקים למערכת טלפוניה יעילה וקלה לתפעול, המסוגלת לתמוך בפלטפורמות השונות. מרכזיות AVAYA מעניקות גמישות טכנולוגית באמצעות מערכת מודולרית היכולה לגדול ולהתפתח בהתאם לצרכי הארגון, באריזה נוחה וידידותית לשימוש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטקור - פתרונות תקשורת, התקנת מרכזיות טלפון, מרכזיות avaya. פתרונות מחשוב מתקדמים.

שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Net-Core

מאת: Net-Coreטכנולוגיות חדשות29/02/12838 צפיות
אבטחת מידע היא תעודת הביטוח ששומרת על תשתיות מחשוב מתפקדות. איך אפשר להתמודד עם הסכנות שאורבות ברשת?

מאת: Net-Coreשימור לקוחות24/02/12865 צפיות
בעולם שבו שירות הלקוחות נעשה עניין מהותי לעסק, חברת נטקור מציעה שירותי ניהול מוקדי שירות באמצעות מרכזיות חדשניות ושירותי CONTACT CENTER.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני16/10/11705 צפיות
מהפכת טכנולוגיית המידע הפכה את עולמנו למהיר, נגיש וזמין. במחי יד אנו יכולים להגיע לכל מקום שנרצה בעולם, מתי שנרצה ובמהירות. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לשוחח עם אנשים מעבר לים כאילו הם יושבים אתנו באותו החדר, היא מאפשרת לנו להעביר אינפורמציה מרובה בלחיצת כפתור.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני05/10/11839 צפיות
נתונים שפורסמו ע"י Heavy Reading מלמדים עד כמה שירותי טלפוניה מבוססי VOIP דומיננטיים במציאות הארגונית: בעוד כיום שירותים אלו מהווים 33% ו 44% משירותי טלפוניה בארגונים בצפון אמריקה ואירופה בהתאמה, עד שנת 2011 הם צפויים לתפוס נתח שוק של 55-65%. אך בשונה ממה שנהוג לחשוב, מהפיכת ה VOIP אינה מסתכמת בשיחות טלפון. מהי הבשורה הגדולה של שירותי טלפוניה מבוססי אינטרנט לארגון שלכם?

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני05/10/11834 צפיות
מעבר למתן פתרונות אמינים, אחת הסיבות המרכזיות לבחירה במערכות טלפוניה של AVAYA היא חדשנות, המספקת לארגון את כלים מתקדמים הנחוצים כדי להמשיך ולצמוח. כיצד הפתרונות המתקדמים של AVAYA מאפשרים לעובדי הארגון לעבוד מכל מקום לצורך הגדלת הרווחיות?

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני10/08/11728 צפיות
ניהול יעיל של נקודות המגע עם הלקוח חיוני על מנת להותיר עליו רושם חיובי, להגדיל את הסיכוי לקנייה חוזרת וליצור תדמית חיובית שתסייע בגיוס לקוחות נוספים. הצורך במענה יעיל ואמין לצרכים אלו הופך את מערכות הטלפוניה של חברת AVAYA לבחירה המועדפת של ארגונים רבים בארץ ובעולם, בשל המוניטין הרב ושורה של יתרונות טכנולוגיים.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני20/07/111048 צפיות
מערכות טלפוניה הן רכיב חשוב לתפקוד הארגון, המשמש לחיבור כל מכשירי הטלפון במשרד. כיום, באמצעות מרכזיות IP, מערכות טלפוניה גם מתחברות אל תשתיות מחשוב ומאפשרות שיחה מבוססת חיבור אינטרנט ושיחות ועידה בוידאו (וידיאו קונפרנס). כמו בכל תחום טכנולוגי, גם תחום זה מתעדכן ללא הפסקה בחידושים שיכולים לשדרג את יכולותיו של הארגון.

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/172645 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/162713 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151101 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/15975 צפיות
מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות למעט ההפרשים במחיר. במאמר זה נענה על השאלה מעמוד על ההבדלים המרכזיים.

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/151125 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/141227 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/147335 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica