חפש מאמרים:
שלום אורח
20.01.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תשתיות טלפוניה בארגונים – מה הצעד הבא?

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני05/10/2011787 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם עד לפני שנים ספורות טלפוניה על גבי רשת האינטרנט (VOIP) עשתה את צעדיה הראשונים בתוך הארגון, כיום היא מהווה חלק בלתי נפרד ממנו. נתונים שפורסמו ע"י Heavy Reading מלמדים עד כמה שירותי טלפוניה מבוססי VOIP דומיננטיים במציאות הארגונית: בעוד כיום שירותים אלו מהווים 33% ו 44% משירותי טלפוניה בארגונים בצפון אמריקה ואירופה בהתאמה, עד שנת 2011 הם צפויים לתפוס נתח שוק של 55-65%. אך בשונה ממה שנהוג לחשוב, מהפיכת ה VOIP אינה מסתכמת בשיחות טלפון.  מהי הבשורה הגדולה של שירותי טלפוניה מבוססי אינטרנט לארגון שלכם?

לא רק מדברים: הדור הבא של שירותי טלפוניה

אחד הטרנדים הלוהטים הנכנסים בעת האחרונה לארגונים בארץ ובעולם הוא הוידאו קונפרנס. גם בעבר היה ניתן לקיים שיחות ועידה דרך האינטרנט, אך כיום הטכנולוגיה בשלה דיו כדי להעביר קול ותמונה באיכות גבוהה. בעזרתן של תשתיות מחשוב תומכות ניתן לקיים פגישות עסקים עם אנשים הנמצאים בקצה השני של הגלובוס מבלי לקום מהכיסא, ולחסוך לארגון זמן, נסיעות ושעות עבודה רבות. את שיחות הוידאו קונפרנס אפשר גם לשלב במסגרת עבודה מהבית, לצורך קיום קשר רציף עם העובד והגדלת המחויבות שלו לארגון.

שירותי טלפוניה ועבודה מהבית

בזמן שעבודה מהבית הופכת לפתרון מועדף על ארגונים רבים בשל החיסכון בתקורות, שירותי טלפוניה מבוססי אינטרנט מאפשרים להשיג את העובד בכל מקום באמצעות מספר טלפון אחד. בדרך זו במקום לתת ללקוח את מספר הטלפון הנייד של העובד (עם כל הסיכונים הכרוכים בכך), הוא מקבל מספר טלפון קווי המופעל באמצעות מחשב וחיבור לאינטרנט – לא משנה היכן הוא נמצא. השימוש בטלפון על גבי המחשב מתבצע באמצעות תוכנת סופטפון, המאפשרת לעובד לקבל ולהוציא שיחות. הסופטפון מספק למנהל נתונים בזמן אמת אודות ביצועי העובד, לרבות נתונים תפעוליים ואפשרות להקליט את השיחות.

איך מטמיעים שירותים מתקדמים? פעולות חיוניות להצלחה

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שירותי טלפוניה מבוססים IP נובע מהיכולת לספק מגוון שירותים על אותן תשתיות מחשוב, כגון שירות מסרים מיידים, שיחות טלפון ושליפת נתונים ממאגר המידע הארגוני. מאחר ופעולות אלו מבוצעות ברובן על גבי רשת האינטרנט, נדרש רוחב פס גדול מספיק כדי לקיים אותן. כדי להבטיח ניצול מטבי של רוחב הפס עבור הפעולות החשובות לתפקוד הארגון, מומלץ להשתמש ב QOS – Quality OF service. מודל זה הקרוי גם איכות השירות, מתעדף את התעבורה ברשת עפ"י סדר העדיפויות של הארגון. כך למשל אפשר לחסום או להגביל הורדת תכנים וצפייה ישירה הגוזלים רוחב פס יקר ומאטים את פעולת הארגון.  

שירותי טלפוניה מבוססי אינטרנט מייעלים את התקשורת בארגון לאין ערוך, אך מצריכים יותר מתמיד הצטיידות באמצעי אבטחת מידע מתאימים: בעידן של תקשורת מאוחדת הארגון לא יכול לאפשר פגיעה בתשתיות מחשוב שכה חיוניות לפעולתו.   

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטקור - פתרונות תקשורת, התקנת מרכזיות טלפון, מרכזיות avaya. פתרונות מחשוב מתקדמים.

שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Net-Core

מאת: Net-Coreטכנולוגיות חדשות29/02/12776 צפיות
אבטחת מידע היא תעודת הביטוח ששומרת על תשתיות מחשוב מתפקדות. איך אפשר להתמודד עם הסכנות שאורבות ברשת?

מאת: Net-Coreשימור לקוחות24/02/12820 צפיות
בעולם שבו שירות הלקוחות נעשה עניין מהותי לעסק, חברת נטקור מציעה שירותי ניהול מוקדי שירות באמצעות מרכזיות חדשניות ושירותי CONTACT CENTER.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני16/10/11662 צפיות
מהפכת טכנולוגיית המידע הפכה את עולמנו למהיר, נגיש וזמין. במחי יד אנו יכולים להגיע לכל מקום שנרצה בעולם, מתי שנרצה ובמהירות. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לשוחח עם אנשים מעבר לים כאילו הם יושבים אתנו באותו החדר, היא מאפשרת לנו להעביר אינפורמציה מרובה בלחיצת כפתור.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני05/10/11791 צפיות
מעבר למתן פתרונות אמינים, אחת הסיבות המרכזיות לבחירה במערכות טלפוניה של AVAYA היא חדשנות, המספקת לארגון את כלים מתקדמים הנחוצים כדי להמשיך ולצמוח. כיצד הפתרונות המתקדמים של AVAYA מאפשרים לעובדי הארגון לעבוד מכל מקום לצורך הגדלת הרווחיות?

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני10/08/11840 צפיות
טכנולוגיות מחשוב מתקדמות מאפשר כיום גם לעסק הקטן ליהנות מיכולות של ארגון גדול, ואחת הדוגמאות לכך הן מערכות טלפוניה של חברת AVAYA. ארגונים קטנים וגדולים ברחבי העולם נהנים מהיתרונות הרבים של פתרונות הטלפוניה שמספקת AVAYA, והפעם נתמקד ביתרונות הייחודיים לעסקים קטנים ובינוניים.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני10/08/11690 צפיות
ניהול יעיל של נקודות המגע עם הלקוח חיוני על מנת להותיר עליו רושם חיובי, להגדיל את הסיכוי לקנייה חוזרת וליצור תדמית חיובית שתסייע בגיוס לקוחות נוספים. הצורך במענה יעיל ואמין לצרכים אלו הופך את מערכות הטלפוניה של חברת AVAYA לבחירה המועדפת של ארגונים רבים בארץ ובעולם, בשל המוניטין הרב ושורה של יתרונות טכנולוגיים.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני20/07/111005 צפיות
מערכות טלפוניה הן רכיב חשוב לתפקוד הארגון, המשמש לחיבור כל מכשירי הטלפון במשרד. כיום, באמצעות מרכזיות IP, מערכות טלפוניה גם מתחברות אל תשתיות מחשוב ומאפשרות שיחה מבוססת חיבור אינטרנט ושיחות ועידה בוידאו (וידיאו קונפרנס). כמו בכל תחום טכנולוגי, גם תחום זה מתעדכן ללא הפסקה בחידושים שיכולים לשדרג את יכולותיו של הארגון.

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/172586 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/162642 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151038 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/15909 צפיות
מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות למעט ההפרשים במחיר. במאמר זה נענה על השאלה מעמוד על ההבדלים המרכזיים.

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/151055 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/141170 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/147275 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica