חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חייל

מאת: יוסי קרמר צבא וביטחון22/07/20111098 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חייל.

מהם ההשלכות לכך? חייל הוא אזרח מדינה שהתגייס או גויס לצבא, וזאת לשם מימוש ו/או הפצה ושמירה על אידיאולוגיה חברתית ו/או טריטוריאלית ו/או דתית.
חייל במסגרת תפקידו הצבאי שייך למבנה היררכי וקפדני.
חייל במסגרת תפקידו הצבאי חייב למלא פקודות ואסור לו לסרב להם.
חייל עובר תהליך מרגע גיוסו לצבא שנקרא חיול וטירונות.
מטרת החיול והטירונות היא להקנות לחייל ערכים צבאיים.
בתהליך הגיוס, החיול והטירונות, עובר החייל סדרת חינוך, תכנות, אילוף, שמטרתה לשנות את אישיותו ולהופכו לחייל שממלא פקודות ללא היכולת שלו לסרב להם.
לאחר סיום תהליך הטירונות, ניתן להשתמש בחייל לצרכיו של הצבא ולמטרות שמיועדות לו.
מרגע שהחייל הפך להיות חלק מהמערכת הצבאית, הוא לבוש בבגדי הצבא, ועליו להתנהג בהתאם לפקודות הצבא ואסור לו לסרב להם.
כלומר, חייל הוא בן אנוש שתוכנת, והאחריות על חייו נלקחת ממנו ועוברת למפקדיו, שהם אלו שיחליטו ויקבעו בעבורו האם הוא יחיה או יפצע או ייהרג.
לאחר שהחייל תוכנת אישיותו השתנתה, ואישיותו היא כבר אינה כפי שהייתה לפני הגיוס, שהייתה בעלת אישיות עצמאית שהוא גיבש לעצמו מתוך ניסיון החיים והידע שצבר.
כמובן שזכותו של כול אחד ואחת לבחור לעצמו את תכנון חייו, אבל אם הגיוס נעשה שלא מרצונם, זהו מצב של שלילת חירותו ושלילת חופש הבחירה.
למרות שלא כול החיליים הם לוחמים הם עברו טירונות, והם אומנו ולמדו להשתמש בנשק לשם הריגת האויב.
נשק מיועד כדי להרוג.
המפקד של החייל בטירונות ובאימונים, תפקידו לטפח ולהשריש בחייל ערכים של רוע, כי ללא הרוע החייל לא יוכל להרוג את האויב. 
כאשר בן אנוש הורג, המעשה משקף במעשהו את הרוע ואת הרגשת הנרדפות הקיימת בו, מעצם קיומו של אויב, רגשות  פנימיים ואישיים אלו יוצרים מציאות התנהגותית שבאמצעות השימוש בנשק ניתן יהיה להרוג את האויב.
זהותו האמיתית של בן האנוש היא אינה דמות חייל.
הדמות שהופכת להיות התדמית של חייל ממחישה את הקונפליקט, את הניגוד, הקיים בתודעתו.
דמות החייל הדמיונית בתודעתו ומימושה כתדמית במציאות נובעת מהזיה רגשית, שמממשת את עצמה במציאות שהיא אשליה.
דמות החייל היא דמות שנוצרה מעצם הרגשת הפחד והרגשת הנרדפות האישית והחברתית.
בן אנוש שלא פוחד ומרגיש רדוף אין לו אויב שהוא צריך להילחם בו.
תדמית החייל היא אינה זהותו האמיתית של בן האנוש.
תדמית החייל בצבא ובשדה הקרב אינה משקפת את המציאות האמיתית.
כלומר, חייל זו תדמית ומלחמה היא אשליה.
מסקנה: בשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית, האנושות חיה את חייה מתוך אמוציונליות, שנעה בין הרגשות החיוביים והשליליים, במציאות שיש בה טובים ושיש בה רעים, ולכן קיים הצורך בצבא.
שלב התפתחותי מתקדם יותר יהיה שלב שבו בן האנוש יתקן וישנה את אישיותו ויהפוך מאמוציונלי לרגוע ורציונלי שמודע לזהותו, ומתייחס באופן המתאים והבריא לגופו הפיזי ושמותאם למהות ומטרת החיים.
בן אנוש שאישיותו מתוקנת, כלומר שהוא רגוע ורציונלי, לא קיים בו את הרגש הטוב וגם לא קיים בו הרגש הרע, ולכן במציאות זו אין אויבים, ולכן לא יהיה קיים הצורך בחיילים.
סיכום: רק כאשר בן האנוש הוא רגוע, כלומר כשהוא אינו מייצר ומפעיל את רגשותיו הפנימיים, לא הרגשות החיוביים שגורמים לו להרגיש טוב כמו, אהבה, אושר, צחוק, שמחה, הנאה, יצר מיני ועוד, וגם לא את הרגשות השליליים שגורמים לו להרגיש רע כמו, רוע, פחד, הרגשת הנרדפות, דיכאון, חרדה, כעס, לחץ, עצב, צער ועוד, הוא מחובר לעצמו, לזהותו האמיתית, מה שמאפשר לו לפרש ולהבין את המציאות האמיתית שבה הוא נמצא ושבה הוא חי באופן ברור יותר, שפוי יותר.
מלחמה זוהי אשליה והיא משקפת תקופה זמנית שבה אין שלום.
שלום זוהי אשליה והיא משקפת תקופה זמנית שבה אין מלחמה.
רוגע ושלווה זוהי המציאות האמיתית, מציאות יציבה וקבועה שבה אין מלחמה ואין בה שלום.
מציאות של רוגע ושלווה זוהי המציאות האמיתית, מציאות שבה האנושות מבינה את זהותה ואת מהות ומטרת החיים.
המסר במאמר: תדמית החייל משקפת את הרגשת הפחד והרגשת הנרדפות, בחברה שהאנשים בה מרגישים רדופים, שצריכה צבא שיגן עליה מהאויב.
חייל מוכן להקריב את חייו למען האידיאולוגיה שלשמה הוא נשלח לקרב, אבל להיהרג למען אידיאולוגיה כלשהי היא המטרה ההפוכה למהות ומטרת החיים.
לחיים יש להם מהות ויש להם מטרה, הן מהבחינה האבולוציונית קוסמית, אבל בעיקר מהבחינה הרוחנית, לכן בעת התרחשות תופעת המוות לא ניתן יהיה לממש זאת.  

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161040 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141413 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148954 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141440 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141231 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141864 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141231 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221496 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211606 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/181465 צפיות
חוקרים פרטיים לא פועלים רק באזורים מקומיים, חקירות זה תחום שיכול להגיע למספר מדינות בעם מדובר על חקירות נכסים או אנשי ציבור וחשוב לדעת איזה משרד חקירות עשיו להביא עבורכם את התוצאות המשמעותיות

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/171736 צפיות
עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152514 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152039 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152531 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica