חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים על בחירת גני אירועים במרכז

מאת: בלה שמואלנישואין11/08/20111031 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתחתנים בקרוב? מוכנים לכך? עכשיו צריך להבין קצת יותר על הפרטים החשובים אודות חתונות ואירועים... עכשיו בואו לעשות היכרות עם התחום הגדול של הארועים: גני אירועים, עיצוב אירועים ושמלות כלה!

נו, מצאתם כבר גן אירועים לחתונה?

הפרט הראשון שצריך לחשוב עליו, הוא לא אחר מאשר האולם בו תתקיים החגיגה. ייתכן וזה יהיה גן אירועים, ואפשרי שזה יהיה חוף הים. רק בתום בחירת המקום בו תחגגו את הארוע, ניתן לחשוב על תאריך החתונה, קונספט הארוע ואף לבחור את כל הדברים הזעירים שיעזרו להפוך את היום הגדול לחוויה חיובית. למה לא לתכנן לפרטי פרטים את החתונה?

באיזה אופן לבחור מקום רומנטי לחתונה? מחפשים בדחיפות אירועים תל אביב?

זוגות רבים עשויים להתלבט שבועות ארוכים טרם בוחרים, ויש לכך סיבה טובה. גני אירועים רבים שונים האחד מן השני בכל מיני היבטים; תכולת האורחים המירבית, מערכת הסאונד, צורת הגשת המזון וכמובן המיקום הגיאוגרפי. אתם חייבים לקבוע מראש מה הייתם רוצים לארגן, זה יקל עליכם בחיפוש של אולם האירועים המושלם…

כאשר מגיעים לאולמות חתונה על מנת להתרשם, צריך לשים לב לפרטים מסוימים: הגן נראה נקי והגייני? הגודל מספיק לכל המוזמנים? כמה בדיוק ברמנים מסתובבים במקום? איש אינו רוצה מקום שממחזר את המזון או, למשל, מקום עם מפגעים... כדי למנוע פאדיחות במהלך החתונה, רצוי לשים לב שאתם זוכים במענה לשאלות שלכם!

כאן, עדיף לא לטעות...

חתונה תערכו פעם אחת ויחידה (אנו מקווים...), בגלל הסיבה הזאת אין אפשרות לטעות. חייבים לדעת איך מתכננים את זה בלי בעיה? הכי מומלץ זה לא להתפשר על אף פרט! לדוגמא, בהנחה וחלמתם על אולם אירועים ראוותני, אז מגיע לכם לקבל זאת…

מה עושים לאחר מכן?

אם כבר יש לכם מיקום לחתונה - אפשר לשקול לעומק את כל הפרטים האחרים. למשל,סידור פרחים מקצועי... אם במקרה עוד לא ידעתם על קיום התחום, אז זה בעצם אמנות אמיתית. עם אנשי מקצוע המנוסים בעבודת עיצוב וחן, אפשר בלי בעיה לדאוג לכך שהארוע הזה יהיה הכי יפהפה וחד פעמי. באמצעות שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, רק דוגמא קטנה, אפשר להיטיב עם את סביבת הארוע. האורחים שלכם שיבואו לארוע ירגישו מהרגע הראשון שמדובר על איזשהו אירוע לא מהעולם הזה והם יבלו כמו שבטוח לא יצא להם בחיים... אולי זה יהיה האירוע שלכם!

רק אחרי שסימתם לעצב ולקשט, באפשרותכם לסדר את פרטים קטנים…

ללא מעט אנשים נקרתה ההזדמנות אי פעם להגיע לארוע. אירועים אלה הם בדרך כלל באותו הפורמט - מזון חשוד, יין לבן ואפקטים זולים. אם השאיפה היא ליצור חגיגה מסוג אחר, צריך בקצת השקעה של כסף וחדשנות. רק כך ירכלו על אירוע החתונה שלכם לאורך זמן... מצאתם כבר אולמות אירועים בראשון לציון?

מזון כבר בחרתם?

בעבור מרבית האורחים הפרט המעניין באמת זה האוכל שתגישו בחתונה. בחירת הקייטרינג יכולה להשפיע רבות על הזיכרון מאותה מסיבה, לפיכך בכלל לא מומלץ לזלזל בבחירה הזאת. כדאי להשתדל ללכת על אוכל מצוין וצלחות לא קטנות מידי. אף אחד לא מעוניין לאכול איזשהו אוכל זול ותפל או אחד שמונח על צלוחיות קטנות. באמת שכדאי לבזבז מעט כסף כדי שהאוכל שיוגש יהיה ממש טעים ומספק!

ומה עם גני אירועים במרכז? שירותי מוסיקה עוד לא בחרתם?

לאחר שהאכלתם את כל האורחים, כדאי גם לשמח אותם, וקיימות לא מעט דרכים לעשות את זה. ממה מתחילים? אי אפשר באמת לתכנן חתונה ראויה ואפילו לא להזכיר דיג'י. רוצים להביא איזשהו דיג'יי מקצועי? בעזרתו אתם יכולים להרקיד ולשמח את האורחים במשך כל החגיגה... עליכם רק לבחור במהרה סוג מוזיקה שאתם מעדיפים, ואת כל הדברים האחרים יבצעו עבורכם.

עם כל האינפורמציה שכאן, תכנון והרמת חתונה טובהיהיה פשוט מאוד... לטיפים, עצות ועוד מידע חשוב - בקרו באתר http://www.eruem2000.co.il/. בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלה שמואל

מאת: בלה שמואלהפקות אירועים19/06/121664 צפיות
איך יוצרים רושם במסיבה? זו מעל כל ספק אחת השאלות הקריטיות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה בטרם תכנון האירוע המשמעותי שלו.

מאת: בלה שמואלקורסים וסדנאות20/02/121777 צפיות
ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי התיכון - כך קשה יותר להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל בהקדם האפשרי. יש בארץ מספר גדול של מכונים שתוכלו להיעזר בהם.

מאת: בלה שמואלאירועים וחתונות – כללי20/02/121377 צפיות
אז כיצד יוצרים אקסטזה באירועים? זו בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל אדם מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון הארוע. לשאלה הזאת אין פתרון אחד

מאת: בלה שמואלהלוואות20/02/121976 צפיות
רבים מאיתנו מתנהלים קבוע על מיצוי המסגרת בחשבון הבנק. עובדה שהרבה אנשים לא יודעים שעדיף לקחת הלוואה על מנת שזו תכסה את האובר דרפט מפני שהריבית המלווה לגרעון הולכת וגדלה ככל שהמינוס גדל וגדלה במהירות לאחוזים גבוהים במיוחד.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121458 צפיות
לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי הם האנשים שיהיו החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם קורה ומדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי,

מאת: בלה שמואללימודים אקדמאיים20/02/121716 צפיות
אזור - כדאי מאוד לבחור מוסד לימודים שנמצא קרוב לעיר המגורים לשם שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר על הנסיעות.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121584 צפיות
אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, רישמו כיוונים מגוגל לגבי אולמות לעריכת הארוע. אפילו אם נמצאו רשימה של ביקורות משבחות על מקום כלשהו,

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201606 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182082 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172042 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152401 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152407 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152064 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141916 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica