חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורקינט חשמלי לילדים – הנאה בטוחה

מאת: אמיר וינברגראופניים13/08/20113420 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הצעצועים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות שהוא גם כלי תחבורה יעיל לגילאים נמוכים הוא קורקינט חשמלי לילדים. זהו למעשה שיפור של הקורקינט המסורתי שהיה מונע באמצעות דחיפה של רגל אחת. לקורקינט מסוג זה הוצמד מנוע חשמלי שמפעיל את הגלגלים במקום הרוכב, ומאפשר לפנות את הרגליים לעמידה יציבה או לישיבה של הילד, שיכול להתרכז בנהיגה.

הנסיעה על קורקינט חשמלי לילדים היא דבר פשוט וקל שגם ילדים בני חמש יוכלו לבצע ללא כל בעיה. כיוון שאין צורך להפעיל את הרגליים כמו באופניים או בקורקינט שאינו ממונע, כל מה שצריך ללמוד הוא כיצד לשלוט במנוע ובמוט ההיגוי. ישנם קורקינטים שכוללים משטח עמידה וכיסא, אך ילדים גדולים יותר מעדיפים בדרך כלל את תחושת העצמאות והחופש של העמידה ולכן אין צורך להשקיע בכיסא עבורם.

בקניית קורקינט חשמלי לילדים צריך לקחת בחשבון את גיל הילד ואת משקלו. כל עוד מדובר בילדים בסביבות גיל שש שבע אפשר להסתפק בקורקינט שהמנוע שלו פועל בהספק של מאה וואט. לילדים מבוגרים יותר או כאלו ששוקלים יותר כדאי כבר לקנות קורקינט עם מנוע חזק יותר. ניתן למצוא קורקינט חשמלי לילדים בעל הספק של מאתיים ואפילו שלוש מאות וואט, כך שאין בעיה להתאים את הכלי לילד הספציפי שאמור לנסוע בו.

מבין כלי התחבורה שמיועדים לילדים קורקינט חשמלי לילדים הוא לא רק אחד מהמהנים שבהם אלא גם אחד הבטיחותיים ביותר. כיוון שמדובר שניתן לשבת או לעמוד עליו ביציבות, נדיר שהילד ייפול ממנו וגם במקרה כזה מדובר בנפילה מגובה נמוך מאוד. המהירות אליה ניתן להגיע באמצעות הכלי גם היא מהווה מאפיין בטיחותי, כיוון שגם בשיא ההספק שלו מאפשר המנוע להגיע עד כשלושים קילומטר לשעה.

קורקינט חשמלי למכירה - המתנה המושלמת לכל גיל! 

בנוסף לקורקינט חשמלי לילדים, קיימים מגוון סוגים:

גו פד
קורקינט אקסטרים

ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר וינברגר

מאת: אמיר וינברגרביטוח אובדן כושר עבודה02/11/128253 צפיות
כל מי שעבר תאונת עבודה או חלה במחלת מקצוע חלילה ומגיש תביעת אובדן כושר עבודה צפוי להיתקל במכשולים רבים מצד חברת הביטוח, שיגרמו לעיכוב בטיפול, הפחתת הסכומים המשולמים ולעיתים אף דחיית התביעה. הגשת התביעה בצורה מקצועית ומסודרת מגדילה את סיכוייה להצליח. עורך דין ביטוח יכול בהחלט לסייע בכך ולהגדיל את סיכויי ההצלחה.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים08/12/111374 צפיות
הצגת מועמדות לתפקיד ניהולי בכיר מחייבת כתיבת קורות חיים. חשוב לבצע משימה זאת כהלכה על מנת להגדיל את סיכויי הזכיה במשרה הנכספת. על כך במאמר.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים02/12/111088 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה צעד חשוב בדרך להשגת המשרה הנכספת. חשוב לבצע משימה זאת בתשומת לב מרובה ובמקצועיות על מנת להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל הזמנה לראיון עבודה. על כך במאמר.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים10/11/111299 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה מסמך שיווקי. חשוב להכין אותו כך שלא יכשיל את המועמד. על כך במאמר

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים09/11/111117 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה שלב חשוב בתהליך חיפוש מקום עבודה. קורות חיים הנכתבים בצורה מקצועית ישרתו את מטרתכם ויבדלו אתכם מהמתחרים ולכן חשוב לטפל בכך בצורה מקצועית. על כך במאמר.

מאת: אמיר וינברגרקורות חיים05/11/111140 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה את השלב הראשון וההכרחי בתהליך חיפוש העבודה. על מנת לעבור שלב זה בהצלחה, חיוני לבצע זאת בצורה הטובה ביותר. המאמר נותן טיפים חשובים בנושא.

מאת: אמיר וינברגרעסקים - כללי02/11/111263 צפיות
כתיבת קורות חיים מהווה את השלב הראשון בחיפוש אחר עבודה. ישנן דרכים מקובלות לכתיבת קורות חיים וחשוב להקפיד על הפורמט המתאים על מנת להבטיח קבלת התייחסות רצינית מהמעסיק הפוטנציאלי.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: sharondan80אופניים01/12/151882 צפיות
חשוב להקפיד למקסם את רמת הבטיחות, שכן אמנם הכתוב לעיל מהותי אך לא פחות הדגש של אבזור נלווה לרוכב האופנוע שניתן למצוא בחנויות מתמחות לציוד אופנועים.

מאת: vodplaceאופניים30/06/151859 צפיות
כל אדם שאופניים יקרים לליבו והשימוש שלו בהם הוא יום-יומי יגיד לכם שמנשא לאופניים הוא דבר חיוני ואפילו הכרחי על מנת לשנע את האופניים ממקום למקום

מאת: ענת אמראופניים07/04/151574 צפיות
עבור רובנו, רכיבת אופניים היא לכל היותר אמצעי תחבורה. אך, עבור יותר ויותר אנשים, רכיבה זה התמכרות של ממש. במדריך הבא תהנו מכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ולרכוש זוג אופניים איכותי.

מאת: יעקב שמילאופניים28/12/142006 צפיות
בחירת צמיגים לאופניים אולי נשמעת כמו אחת הבחירות הפחות חשובות אך המומחים יסכימו כולם שהוא חשוב מאין כמותו.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143396 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: אופניים חשמליותאופניים15/07/143895 צפיות
סוללת הליתיום : מצבר המשתמש במספר מרכיבים כימיקליים כדי לייצר אנרגיה בכמות של פי 2 מהסוללות הרגילות שאנו משתמשים בהן ביום יום. הן מנוצלות בעיקר במכשירים חשמליים ניידים משום היכולת החזקה שלהן והאפשרות להטעינן מחדש... סוללות ליתיום משמשות אותנו יום ביומו ומחזיקות מעמד בדרך כלל שנה עד שלוש +- ... אך הבעיה בסוללות ליתיום היא שהן נחלשות עם הזמן ערך הסוללה ירד בכ 15% ברבעון +- .

מאת: עידואופניים30/06/143951 צפיות
הדרך הנכונה ביותר לבחור לכם את זוג האופניים החשמליות הבא שלכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica