חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבת ספר הנצחה וזיכרון

מאת: Seo-Eventספרות15/08/20116001 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשקורה אירוע מצער וקורים הרבה אירועים מצערים לצערנו במציאות בה אנו חיים, אירועים בהם נקטפים חייהם של היקרים לנו, אנו מרגישים צורך עצום לנקוט פעולה משמעותית עבור הנצחה וזיכרון. הרצון לבצע פעולה של הנצחה וזיכרון היא פעולה טבעית מאוד, גם כחלק מההתמודדות שלנו עם השכול וגם כחלק מהרצון הבסיסי שלנו לשמור על כל מה שאפשר מאותו האדם ואם לא במציאות חייה לפחות על ידי הנצחה וזיכרון במילים.

למילים יש כוח

למילים יש כוח להחיות מתים, כך אנו יודעים גם על פי המסורת היהודית שלנו, לכן דווקא כתיבת ספר, התבטאות באמצעות מילים על מנת להנציח ולזכור את אותו האדם היא הפעולה הנכונה ביותר עבורנו. המילים והסיפורים שניתן לשתף עם זולתנו באמצעות כתיבת ספר יכולות להעניק לקורא את היכולת לחזור בזמן. הקריאה היא מעין מכונת זמן המאפשרת לנו לשקוע בתוך סיפור שנכתב, לשקוע ולמעשה לחיות את אותם הרגעים מחדש. הנצחה וזיכרון באמצעות כתיבת ספר מומלצת מאוד, בפרט למי שמרגיש שהיה פספוס גדול בהעברת המסר מהדור שהחלף לדור הקיים, או במקרים בהם הנצחה וזיכרון באמצעות זיכרון בעל פה ולא בכתב לא יצליח לשמר מאגר של זיכרונות וסיפורים מהעבר.

בנים להורים מבוגרים שהלכו לעולמם המעוניינים לדוגמא שבניהם, הנכדים של הנפטרים יכירו את הנפטר שהיה נראה להם כזקן חסר יכולת ויבינו עד כמה חייו היו עשירים, עד כמה הוא היה אדם גדול ועל כך  שאפשר ללמוד ממנו רבות אילו רק ישבנו והקשבנו לכל מה שהיה לנו לספר, מרגישים צורך אדיר בנקיטת פעולה של כתיבת ספר על מנת לתעד בכתב ולנסות להעביר את המסר המלא עד גבולות האפשר לדור הבא דווקא באמצעות כתיבת ספר, משנה סדורה לעבר של הנפטר.

כתיבת ספר למען הנצחה וזיכרון רצוי שתעשה על ידי בעל מקצוע, מומחה מיומן להנצחה וכתיבה של סיפורים, מומחה לתיעוד של מאורעות, שידע לקחת את המילים אותם אתם מספרים בעל פה ולהפוך אותם לסיפור מרגש באמת. היכולת לקחת מילים בעל פה ולגרום להם להישמע מרשים גם בכתב שייכת למומחים מיומנים בתחום של כתיבת ספר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Seo-Event חברת קידום אתרים בתחומים שונים.

בין לקוחותנו :  מוסיקה לאירועים , מועדון בת מצווה   ועוד רבים אחרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Seo-Event

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121258 צפיות
כל מה שיש לדעת על שליחויות משפטיות , מהן שליחויות משפטיות ולאן ניתן לבצע שליחויות משפטיות

מאת: Seo-Eventבריאות השן04/07/121110 צפיות
יישור שיניים הינו תהליך שמרבית בני הנוער חווים , קראו כיצד לצלוח תהליך יישור שיניים

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121214 צפיות
חשיבות בניית תוכנית עסקית להצלחת המיזם/ העסק שלך. דגשים לבניית תוכנית עסקית מנצחת

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121178 צפיות
החלטתם לקחת הלוואה לעסק , קראו על מה חשוב לשים דגש לפני התחייבות להלוואות לעסקים

מאת: Seo-Eventשיווק05/04/121258 צפיות
הסבר על חשיבות כרטיסי ביקור איכותיים לבית העסק וכמו כן תרומתו של עיצוב / הדפסת כרטיסי ביקור איכותיים

מאת: Seo-Eventשיווק22/01/121477 צפיות
כל מה שיש לדעת על מגנטיים פרסומיים , איפה כדאי להזמין , מה כדאי להדפיס וכל מה שיש לדעת על סוגי מגנטים שונים.

מאת: Seo-Eventשיווק30/12/111287 צפיות
עיצוב פנקסי חשבוניות וכאטיסי ביקור לנשים שונה מעיצוב כרטיסי ביקור וחשבוניות לנשים. להלן כמה מהסיבות הנפוצות בהבדלים בין כרטיסי ביקור ופנקסי חשבוניות לנשים וגברים

מאמרים נוספים בנושא ספרות

מאת: tiloniספרות14/07/191634 צפיות
סקירת הספרות היא בעלת חשיבות רבה, כיוון שלא ניתן לערוך מחקר ללא הסתמכות על הספרות. ניתן להבין זאת אם חושבים על כך שבעת יצירת רעיון חדש – בדרך כלל מתבססים על רעיונות קודמים

מאת: מוטי ריקליןספרות05/06/175276 צפיות
הספר "חיים אחד" של לאור מתיש. שירים שהיו בזמנם פרובוקטיבים בוטים מושכי עין וחשובים, הפכו לספר משמים שרוב השירים בו מעלים תחושה של אי נעימות אצל הקורא.

מאת: מוטי ריקליןספרות20/01/175739 צפיות
40 שנה עם ישראל מפגין סלידה מהשירה הנכתבת. 40 שנה. רק לועגים, לא קונים את הספרים. כששיר של משורר נחשב מובלט למשל בטלוויזיה, מקשיבים בעיון, ולא אוהבים. שירים של כוכב חדש מפורסמים בדף הראשון של יינט, מליון קוראים, 2 תגובות.

מאת: מוטי ריקליןספרות09/09/166091 צפיות
רועי חסן משורר חשוב אבל לא טוב. רועי חסן בוודאי משורר חשוב. כוח בולט בקבוצת המשוררים הדומיננטית, ערס פואטיקה. כותב שירים חשובים שמייצגים מקבילות בין חייו האישים, לאג'נדות שונות. בעיקר האג'נדה של בני עדות המזרח, המקופחים. וגם אג'נדה של שמאל פוליטי. השירים שלו לא אטרקטיבים. הם לא קשים לקריאה, אבל גם לא מעניינים במיוחד. אולי רק למתעניינים באמת, באג'נדות השונות. השירים לא יפים לא מוסיקלים לא נוצצים לא כלום. ולכן סתם קורא, ישתעמם.

מאת: מוטי ריקליןספרות26/08/166157 צפיות
בימינו. קורא ממוצע של טקסט עברי, כולל שירה, לא חש כמעט את ההטעמה כשהמילה היא מוטעמת מלרע. כשהמילה היא מוטעמת מלעיל, הקורא כן חש את ההטעמה. למשל במילה: "אגם" המוטעמת מלרע, ההטעמה היא בהברה: "גם". אבל הקורא צריך להתאמץ כדי לחוש את זה. לעומת זו במילה: "חושבת", הקורא חש את ההטמה בהברה: "ש

מאת: מוטי ריקליןספרות21/07/156035 צפיות
המשוררת המצוינת, נעמה גרשי, כתבה ספר ראשון, סביר. ספר לא אטרקטיבי במיוחד, לא מרתק, וגם לא משמים. בספר מסתתרים גם דברים נהדרים, אם כי רק קצת.

מאת: מוטי ריקליןספרות14/06/152717 צפיות
אריה סיון, משה דור, דליה הרץ. רוב הקוראים לא שמעו שמות אלו. אלה שכן, המכירים קצת את השירה העברית לתולדותיה, זוכרים אותם כמעין משוררים בשוליים, נספחים למשוררי הקאנון הגדולים. חלק חושבים שיש לזכור אותם ללמד אתם, לכתוב עליהם, ואפילו שאין הם שוליים בכלל. וחלק חושבים שאין לזכור אותם, ויש ללמד ולזכור רק את הקאנון, רק את השירים המדהימים, רק את השירים הנפלאים, של המשוררים הגדולים. ואז אז יחזור הצבע ללחיי השירה. והציבור הרחב, יחזור לאהוב שירה (אם כי כמובן נדרשים צעדים נוספים)

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica