חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין פלילי- על אודות חשיבות עורך דין בהליכים הפליליים

מאת: קידום אתריםאתיקה15/08/20111098 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עו"ד פלילי מטפל במגוון בעיות, ברצח, בגנבה, בעברות מין, בסמים, באלימות וכדומה. ראוילהיזדקק לשירותיו של עורך דין פלילי לטיפול בבעיות הללו. התערבות של עורך דין פלילי במצבים האלו עשויה להיות ההבדל בין זיכוי או לחילופין ישיבה בכלא של כמה חודשים לבין ישיבה ממושכת של שנים רבות‎.

עורך דין פלילי - כללי הזהב לבחירת עורך דין מקצועי

  • * בחרו עורך דין אשר מאמין בחפותכם. רק משפטן המאמין בכם יהיה מסוגל לייצג אתכם כמו שצריך.* עורך דין המפזר הבטחות להצלחת התיק, הוא לא אמין ומקצועי. אף אחד לא יכול להבטיח זיכוי או לחילופין עונש מופחת.* לא לבחור עו"ד המתנה את תשלום שכר הטרחה מראש. אל תיקחו גם עו"ד המבקש שכר עבור פגישת ייעוץ. עו"ד מכובד ומיומן איננו גובה תשלום בעבור הפגישה הראשונה.* לפני שאתם בוחרים עו"ד פלילי בקשו חוות דעת. האינטרנט הוא גם מקום שניתן לקבל בו חוות דעת על עורכי דין.

מחיקת רישום פלילי רישום פלילי – כמה עניינים שחשוב להבין

  • * התחלת ההליך הפלילי בא לידי ביטוי ברישום פלילי. כאשר מצא התובע המשטרתי כי מצויה עילה להגיש כתב אישום נגד הנאשם וכי קיים עניין לציבור, תתחיל משטרת ישראל בהליך הפלילי ותרשום נגד הנאשם רישום פלילי.* יש אפשרות למחוק רישום פלילי לפני שהוגש כתב אישום. ניתן למחוק את האישום באמצעות פנייה ליחידה הרלוונטית במשטרת ישראל. דרישה של ביטול כתב אישום פלילי צריכה להיות מלווה בנימוקים הגיוניים כמו למשל המצב האישי או המצב הבריאותי של הנאשם, הזמן הרב שעבר מביצוע העברה ועוד.* עו"ד פלילי ידע להעריך כבר בהתחלת ההליכים מה הסיכויים של ביטול רישום פלילי. אי לכך , מיד כשנפתח תיק פלילי כדאי להתקשר לקבלת ייעוץ אצל עורך דין פלילי. כניסתו של עו"ד לעובי הקורה היא חשובה ביותר.

עריקות - יש לערב עורך דין פלילי

  • * תחום העריקות הוא עניין צבאי וקשור לחיילים סדירים , במילואים או בצבא קבע. עריקה נחשבת כעבור היעדרות של למעלה מארבעים וחמישה יום.* בתום ארבעים וחמישה יום של היעדרות מטופל הנושא על ידי היחידה המתאימה והחייל יקבל רישום של עריק.* המשטרה רשאית לעצור את הנאשם ולהתחיל בכל הליכים נגדו גם בעת בדיקה של רישיון רגילה.* בסיטואציה מעין זו יש להשתדל למצוא דרכים לביטול הרישום הפלילי או להגן על הנאשם ולמטרה זו צריך לגשת לעו"ד פלילי.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקודם על ידי קאפרי קידום אתרים בירושלים ובניית אתרים בירושלים

.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131214 צפיות
היות שבני האדם מחפשים תמיד אפשרויות לשמור על עצמם, עקב כך הם יצרו את אמצעי השמירה הקרוי אומניות לחימה. המערב קיבל את אומניות לחימה מהעם הסיני אשר הוא הינו הראשון שפיתח את האופנים להגנה עצמית. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי הלוקח חלק באולימפיאדות מרובות.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131061 צפיות
בענף הנדלן הגדול של נדלן במושבים קיימות כמה קטגוריות והם: אדמות המיועדות לחקלאות, קרקעות מסחריות ויחידות המיועדות למגורים ועוד. מחיריהם של נדלן במושבים כפופים לשינויים ותלויים בכמה קריטריונים. מסיבה זו, טרם שאתם רוכשים נדלן במושבים נחוץ לבוא בדברים עם שמאי המתמחה בתחום במטרה לקבל הערכת מחיר עדכנית וריאלית.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131095 צפיות
קידוח בטון הוא עבודה של אנשי מקצוע. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. עבור העבודה של קידוחי בטון צריך לגשת למומחים בעלי ידע רב ונסיון שעובדים עם ציוד מיוחד.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131095 צפיות
המילה האחרונה בנושא הארונות הן ארונות הזזה. ארונות הזזה מאפשרים לנו חיסכון משמעותי בשטח, נוחיות ופתרונות אחסון מעניינים. ארונות הזזה הינם ארונות עם עיצוב. הרבה מעצבים בוחרים לרהט את הבית בארונות הזזה ומשקיעים חשיבה ומאמצים רבים בעיצובם.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131119 צפיות
בעת שבעל ואשה מחליטים שאין יותר מקום להמשכם של חיים משותפים וכי הם רוצים להתגרש ולחלק את הרכוש שומה עליהם להגיע אל עורך דין גירושין . בסיועו של עורך דין גירושין ניתן לעבור את ההליכים בצורה יותר נוחה ופשוטה כשכל אחד מבני הזוג יקבל את המגיע לו.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131147 צפיות
יותר מכל היעדים של הטיסות ישנו ביקוש רב של טיסות לניו יורק. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה בעולם החופשי הינה באמצעות טיסות לניו יורק. אפשרי לנסוע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי גם עם טיסה שעוברת במדינה אירופאית.

מאת: קידום אתריםרהיטים03/03/131434 צפיות
ישנם מקומות לא מעטים ברחבי העולם שאין אפשרות לבקר בהם באופן עצמאי ואחד מהם הוא תאילנד. טיול מאורגן לתאילנד יביא אותכם לשם. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אתכם אל המקומות האקזוטיים ביותר ברחבי העולם. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זוהי חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

מאמרים נוספים בנושא אתיקה

מאת: אריה פולקאתיקה24/08/155481 צפיות
עסקים ונותני שירותים צריכים לעשות הכל על מנת לשמור על דיסקרטיות במהלך העבודה השוטפת מול לקוחות. דיסקרטיות היא ערך עליון ובמגזר העסקי היא יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות. דיסקרטיות שומרת על האינטרס של הלקוח, מונעת ממנו עגמת נפש ומגנה על העסק מפני הגשת תביעה משפטית. בנוסף, בעידן המודרני יש חשיבות יתרה להקפדה על דיסקרטיות וזאת על מנת למנוע זליגת מידע לאתרי אינטרנט.

מאת: נטלי הרוש אתיקה07/10/142782 צפיות
מה המשמעות של בדיקת פוליגרף? את מי זה משמש? ומה כדאי לדעת בנושא...

מאת: ronyotאתיקה06/05/133038 צפיות
מערכת מנדף היא מערכת של סינון העשן, הפיח, האדים, הריח וכל הקיים באוויר בעת הבישול האינטנסיבי המתרחש במטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי הוא מטבח המופקד על הכנת מזון בכמויות גדולות כגון מטבחים של בתי אבות, פנימיות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. ניקוי ארובות מתבצע בעזרת טכנאים מוסמכים של חברה אשר מתקינה מנדפים ועל פי רוב מלווה גם את בית העסק (המטבח התעשייתי), במשך השנים הבאות בתחזוקה השוטפת של המנדפים. טכנאי בקי במנדף אותו הוא מנקה ולכן הוא יודע את המיקום של כל התעלות הקיימות בארובות.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315081 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריאתיקה08/11/128748 צפיות
משחר ילדותי חלמתי על ליל כלולות מהודר ומרהיב. רציתי לעטות שמלה עם מחוך ותכננתי לשכור מתחם אירועים פרחוני וירוק. ודאי שחלפו שנים ורצונותיי הוחלפו באחרים פעם או פעמיים, אבל תמיד היה ברור שהערב שלי יהא יחודי! כצפוי, קיימים הרבה מאוד נשים וגברים שמתכננים לקיים ליל חתונה יוקרתי שילהיב את החוגגים, אבל איך עושים זאת? התשובה פשוטה - פונים למתכנן אירועים שמסוגל לגרום לזה לקרות.

מאת: מורן אופיראתיקה24/10/128774 צפיות
כשמדובר באירוע בר מצווה, חגיגת יום-הולדת או כל דבר שמערב ילדים, חשוב לוודא שיהיה בידור לאורך כל האירוע. ילדים עשויים להשתעמם בקלות ובמהירות, לכן מאוד חשוב לארגן אטרקציות ייחודיות שיאפשרו לאורחים לרקוד, לשחק ולהנות. זו רשימה חלקית של כמה אטרקציות שהאורחים יאהבו:

מאת: מורן אופיראתיקה23/10/128712 צפיות
ודאי שמתם לב שלאחרונה חלו תמורות חיוביות בתחום האירועים בארץ. בעוד שעד לא מזמן ניתן היה להסתפק במסיבה צנועה, אז היום כולם מנסים להשקיע במסיבה קצת יותר מאמץ. בשביל מה להסתפק בחטיפים מהסופר, מוסיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה נדושים, אם אפשר לערוך אירוע יותר מתוחכם? עם מוזיקה בלייב, לוקיישן שנועד למסיבות וכמובן אטרקציות רציניות עבור האורחים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica