חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גרפיקה להמונים

מאת: מגי עמרםעיצוב אתרים21/08/20111003 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



לאחרונה נדמה כי יותר ויותר אנשים מתעניינים בלימודי עיצוב גרפי על סוגיו השונים. ההתעניינות מותאמת אפוא לשוק הביקוש למקצוע, ולעובדה כי תחום זה משלב יצירתיות, דמיון, עריכה, כישרון וטכניקה, עם מחשוב, טכנולוגיה ופיתוחים אחרים, שהפכו מאוד אפנתיים לכל מי שידו בשיווק ומדיה בכלל.

מכוון שהשוק מלא בהיצע של מעצבים גרפיים, הצרכן הישראלי מתקשה לבחור מומחה עיצוב גרפי שיבנה עבורו אתר אינטרנט, או אפילו למטרת הרכבת קטלוג ותיק עבודות, מה שלעתים עשוי להגלות כטעות מרה שתפגע בעתיד מיתוג העסק שלו.

כאמור, המומחיות משתנה מאדם לאדם, לא כל בונה אתרים מומחה עיצוב גרפי ולא כל מומחה עיצוב גרפי יכול לבצע את עבודתו המושכלת של בונה אתרים מקצועי. למעשה, בשנים האחרונות, עם פיתוחו של ענף התקשורת האינטרנטית, התחומים הפכו כמעט מופרדים לחלוטין, ולכן, אם יש חשיבות ורגישות למיתוג של העסק כדאי להשקיע בבחירת מעצב גרפי שיבין את הראש שלכם, וידע איך להציג את המוטו שלכם על ידי עיצוב שיתאים רק לכם, וכמובן, יפנה לקהל הרחב והרלוונטי לו אתם מעוניינים להציע את השירות או המוצר.

היתרון של גרפיקה טובה מצוי בעובדה כי קשר העין בין הצופה למוצר נעשה בשלבים הראשונים, ותוך זמן קצר מאוד, והם שיקבעו כמה זמן ישאר הצופה, דהיינו הגולש באתר המקרה של עיצוב גרפי לאתרים, מה שמשפיע באופן ישיר על דירוג האתר בעיני google, וכן, הופך את האתר למקצועי ואיכותי.

רבים ממוחי קידום ובניית האתרים מבינים כי עיקר ההשפעה של שינויים ועדכונים במנועי החיפוש, כגון "פנדה", האחרון שבהם, מתוך צורך להראות עניין אמתי של הצופה או הגולש בעמוד ובאתר כולו. על כן, יש לשער שלא רק עיצובו הגרפי המרהיב, המעניין והמסקרן יניב תוצאות של איכות לאתר, אף כי חלקו בתרומתו זו הוא בלתי ניתן לערעור, כי אם גם התוכן, המקורי, הענייני והרלוונטי שיביא לקריאה תכופה של הגולש באתר, גם אם הגיע אליו במקרה.

 



תגיות המאמר: מיתוג, עיצוב גרפי, קטלוג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מגי עמרם

מאת: מגי עמרםרשלנות רפואית06/12/111111 צפיות
כשאדם נזקק לשירות רפואי הוא שם את מיטב כספו, ביטחונו, ולעתים את חייו, בידיו של הרופא או הצוות הרפואי המטפל בו. חוסר זהירות, התנהלות בלתי תקינה, או טעות אנוש קטנה, די בהם כדי לערער את מצבו של המטופל, ולגרום לנזק שאין לו הופכין. במידה וקיים חשד שאותה רשלנות היא האחראית על הפגיעה יש להגיש תביעת רשלנות רפואית באמצעות עורך דין. יש לציין כין כל מקרה נבחן לגופו, ועל כן יש לוודא האם המקרה עונה על מספר קריטריונים טרם הגשת התביעה. מאמר זה מוגש כהמלצה בלבד.

מאת: מגי עמרםמיניות ובריאות מינית24/10/111195 צפיות
בכל שנה מתפרסמים על ידי משרד הבריאות נתונים חדשים לגבי התפשטותה של מגפת האיידס בישראל. נתונים אלו מובאים לידיעת הציבור כחלק מהליך העלאת המודעות לשימוש באמצעי הגנה בעת קיום יחסי מין, ולסכנת ההדבקות בנגיף הHIV בכלל.

מאת: מגי עמרםקידום אתרים04/10/11999 צפיות
קידום אתרים אורגני הפך להיות בגדר של "תורה מסיני" וכל אחד שואף להציג את עצמו כחכם ובעל ניסיון עשיר בתחום הקידום ובניית האתרים בכלל. ובכל זאת, חברות קידום אתרים קמו ונפלו לא אחת בעשור האחרון, ואיתם גם בעלי אתרים ברשת, אשר "נעשנו" בשל מהלכי קידום לא נאותים, בלשון המעטה.

מאת: מגי עמרםדיאטה ותזונה19/09/111029 צפיות
תאונות דרכים, אסונות, מחלות חשוכות מרפא ואירועים הרי גורל הם גורמים משמעותיים לירידה במשקל, דרסטית ומהירה, כמו גם לאבדן התיאבון, לעתים מלווה בהפרעות שינה, דיכאון, ועוד כהנה וכהנה תחושות של חוסר ביטחון ואי יציבות במקום.

מאת: מגי עמרםדיאטה ותזונה19/09/111019 צפיות
תאונות דרכים, אסונות, מחלות חשוכות מרפא ואירועים הרי גורל הם גורמים משמעותיים לירידה במשקל, דרסטית ומהירה, כמו גם לאבדן התיאבון, לעתים מלווה בהפרעות שינה, דיכאון, ועוד כהנה וכהנה תחושות של חוסר ביטחון ואי יציבות במקום.

מאת: מגי עמרםמיניות ובריאות מינית31/08/111166 צפיות
אף אחד לא אוהב לחשוב על הידבקות במחלה חשוכת מרפא, או על גילויה של מחלה ממארת בגופו, או אצל הקרובים אליו. יש שיגידו אפילו, שהם מעדיפים פשט לא לדעת ולחיות את הרגע, עד כמה שניתן. אלא שמחלות מדבקות כגון איידס עלולות לסכן גם את הבאים עם הנשא במגע, במודע או שלא במודע, ועל כן הסיכון הכרוך באי הידיעה, גדול מנשוא.

מאת: מגי עמרםדיאטה25/08/111325 צפיות
לא בכדי מים הם תכלית החיים. משחר ילדותנו ממליצים לנו באובססיביות להקפיד על שתיה מרובה של מים. לא מים בטעמים, לא מיץ פטל, לא שום דבר אחר- מים. למה זה כל כך חשוב והכרחי- על כל זאת ועוד במאמר שלפניכם. לרוויה!

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213416 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211429 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172767 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162055 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162571 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153053 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152713 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica