חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מים ימלאו קיבת אנוש- הקשר שבין מים לתזונה

מאת: מגי עמרםדיאטה25/08/20111324 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



לא בכדי מים הם תכלית החיים. משחר ילדותנו ממליצים לנו באובססיביות להקפיד על שתיה מרובה של מים. לא מים בטעמים, לא מיץ פטל, לא שום דבר אחר- מים. למה זה כל כך חשוב והכרחי- על כל זאת ועוד במאמר שלפניכם. לרוויה!

רעב? שתה מים

הגוף שלנו צמא למים. קפה אולי ממרץ, אבל מכיל חומרים שאינם בריאים. על אלכוהול אני כלל לא מעוניינת לדבר, ומשקאות ממותקים אולי טעימים, אך מזיקים. מיץ טרי עתיר קלוריות, ולכן לא מומלץ במינון גבוה עבור כל מי שמעוניין להשיל ממשקלו, ומכאן, המסקנה המתבקשת היא שתית מים היא המרווה והבריאה ביותר. ללא קלוריות, ללא חומרים מזיקים, וללא רגשות אשם.

מחקרים מגלים כי שתית 9 כוסות מים לפחות, לנשים, וכ- 13 כוסות ביום לגברים מאפשר ריכוז ותפקוד מקסימלי, וגורם לתחושת שובע, המסייעת בהליך של הרזיה מבוקרת.


התייבשות כמצב נפשי

מתברר שגם מצב נפשי ירוד כגון דיכאון, דיאטה חריפה, וכיוצא בזה, עשויים לגרום להתייבשות. באופן כזה יתכן כי צבעו של עור הפנים ישתנה, בנוסף על התקלפות העור כמו אחרי חשיפה ממושכת לשמש.

התייבשות חמורה עלולה להעלות את לחץ הדף, כיוון שהעברת הדם אל הלב מתמהמהת, ואף עלולה לגרום לאבוד ההכרה, לנזק ארוך טווח, ואפילו למוות.


ספורט ומים

אם אתם מקפידים על תזונה נכונה ואורח חיים בריא, ומשלבים פעילות ספורטיבית בחייכם, כראוי, הרי ששתית מים אמורה להיות תנאי בל יעבור. כידוע, בעת פעילות גופנית  גופנו פולט זיעה, דהיינו נוזלים, כמנגנון צינון, בדומה לריור אצל כלבים. פעילות גופנית ממוצעת, האורכת כ60 דקות עלולה לגרום לאבוד ליטר נוזלים עד שניים מגופנו.

אימון אינטנסיבי ללא שתיה פוגע בבנית השריר וכן, בתוצאות האימון.

לכן, בתום הפעילות הגופנית רצוי לשתות שתי כוסות מים, בנוסף על שתיה במהלך הפעילות עצמה, בהתאם לאופי הפעילות.






 



תגיות המאמר: תזונה, דיאטה, הרזיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מגי עמרם

מאת: מגי עמרםרשלנות רפואית06/12/111109 צפיות
כשאדם נזקק לשירות רפואי הוא שם את מיטב כספו, ביטחונו, ולעתים את חייו, בידיו של הרופא או הצוות הרפואי המטפל בו. חוסר זהירות, התנהלות בלתי תקינה, או טעות אנוש קטנה, די בהם כדי לערער את מצבו של המטופל, ולגרום לנזק שאין לו הופכין. במידה וקיים חשד שאותה רשלנות היא האחראית על הפגיעה יש להגיש תביעת רשלנות רפואית באמצעות עורך דין. יש לציין כין כל מקרה נבחן לגופו, ועל כן יש לוודא האם המקרה עונה על מספר קריטריונים טרם הגשת התביעה. מאמר זה מוגש כהמלצה בלבד.

מאת: מגי עמרםמיניות ובריאות מינית24/10/111194 צפיות
בכל שנה מתפרסמים על ידי משרד הבריאות נתונים חדשים לגבי התפשטותה של מגפת האיידס בישראל. נתונים אלו מובאים לידיעת הציבור כחלק מהליך העלאת המודעות לשימוש באמצעי הגנה בעת קיום יחסי מין, ולסכנת ההדבקות בנגיף הHIV בכלל.

מאת: מגי עמרםקידום אתרים04/10/11998 צפיות
קידום אתרים אורגני הפך להיות בגדר של "תורה מסיני" וכל אחד שואף להציג את עצמו כחכם ובעל ניסיון עשיר בתחום הקידום ובניית האתרים בכלל. ובכל זאת, חברות קידום אתרים קמו ונפלו לא אחת בעשור האחרון, ואיתם גם בעלי אתרים ברשת, אשר "נעשנו" בשל מהלכי קידום לא נאותים, בלשון המעטה.

מאת: מגי עמרםדיאטה ותזונה19/09/111027 צפיות
תאונות דרכים, אסונות, מחלות חשוכות מרפא ואירועים הרי גורל הם גורמים משמעותיים לירידה במשקל, דרסטית ומהירה, כמו גם לאבדן התיאבון, לעתים מלווה בהפרעות שינה, דיכאון, ועוד כהנה וכהנה תחושות של חוסר ביטחון ואי יציבות במקום.

מאת: מגי עמרםדיאטה ותזונה19/09/111017 צפיות
תאונות דרכים, אסונות, מחלות חשוכות מרפא ואירועים הרי גורל הם גורמים משמעותיים לירידה במשקל, דרסטית ומהירה, כמו גם לאבדן התיאבון, לעתים מלווה בהפרעות שינה, דיכאון, ועוד כהנה וכהנה תחושות של חוסר ביטחון ואי יציבות במקום.

מאת: מגי עמרםמיניות ובריאות מינית31/08/111164 צפיות
אף אחד לא אוהב לחשוב על הידבקות במחלה חשוכת מרפא, או על גילויה של מחלה ממארת בגופו, או אצל הקרובים אליו. יש שיגידו אפילו, שהם מעדיפים פשט לא לדעת ולחיות את הרגע, עד כמה שניתן. אלא שמחלות מדבקות כגון איידס עלולות לסכן גם את הבאים עם הנשא במגע, במודע או שלא במודע, ועל כן הסיכון הכרוך באי הידיעה, גדול מנשוא.

מאת: מגי עמרםמיניות ובריאות מינית22/08/111129 צפיות
עד לפני 30 שנה לא ידענו כלום אודות איידס. רק בשנת 81' השכלנו להבין, שגם העולם המערבי אינו מחוסן מפני מחלות מין כאלו ואחרות, וכי אין הגנה מפני קיום יחסי מין שאינם מוגנים. התגלותה של המגפה, מיד בסמוך לעידן ה"אהבה החופשית" של ילדי הפרחים, הוותה סטירת לחי מוחצת לאנשי המערב ותושבי ארצות הברית בפרט. עד היום, כאמור, 30 שנה אחרי, עדיין מתקשים טובי המומחים והרופאים לאתר את הסיבה לתחלואה הזו, אם כי, הודות לפיתוחן של תרופות מאריכות חיים, נשאי נגיף הHIV זוכים לחיות כבכל האדם, כמעט.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה

מאת: אבי דוידידיאטה21/05/196585 צפיות
המלצות וטיפים לקראת דיאטה מהירה לגברים שמתחתנים בקרוב.

מאת: אבי דוידידיאטה08/01/196941 צפיות
עצות שימושיות לגברים שמחפשים דיאטה מהירה ללא תחושת רעב וללא הימנעות ממסעדות.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183526 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182760 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANדיאטה15/01/181740 צפיות
מהי הדרך הטבעית לירידה במשקל ואיך גם אתם יכולים להתחיל להוריד במשקל 3-5 קילוגרם בחודש מבלי ללכת לחדר הכושר ולהרעיב את עצמכם במשך ימים שלמים? הכירו את שיטת ההרזיה ששיגעה את המדינה. נטור דיאט היא מעל לכל ספק אחת מהדיאטות החמות ביותר אשר הצליחה גם להגיע לידם של הסלבס ולקבל פידבקים רבים על הצלחתם של אלו אשר הצליחו לרדת במשקל בדרך הטבעית.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181556 צפיות
מהי הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל באופן טבעי ואיך השימוש במוצרי הרזיה ודיאטות שונות יכולים להשפיע עלינו בטווח הקצר ובטווח הארוך? האם קיים פתרון אחד שיוכל להתאים לכל אחד? קיבלנו שאלות רבות בנוגע לאנשים אשר מחפשים את הפתרון הטוב ביותר אשר יעזור להם גם להוריד במשקל וגם לשמור על אורח חיים בריא לאורך זמן. אין ספק כי אלו הן רק חלק מהשאלות העתיקות ביותר אשר מניחות את דעתם של אלו החפצים בשינוי אמתי ומשמעותי בחייהם.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181460 צפיות
כמה זמן אתם כבר מנסים להוריד במשקל ולשמור על אורח חיים בריא? אם גם אתם חשבתם שניסיתם כבר הכל, חשוב שוב. כעת הדיאטה החדשה שהספיקה כבר לשגע את המדינה, יכולה להיות גם ברשותכם. דיאטת התרסיס או דיאטת הסלבס של נטור דיאט מציעה דרך חדשה להתמודד עם בעיית עודף המשקל. הודות לתרסיס ההרזיה והשימוש היומיומי בקפסולות, תוכלו גם אתם להוריד ממשקלכם באופן טבעי לאחר שתתחילו לאבד תיאבון ותרגישו תחושה של שובע ומלאות. אם כן, מה כדאי לדעת לפני שמתחילים ואיך זה עובד? הטיפים לירידה במשקל שיעזרו לכם להתחיל לחיות טוב יותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica