חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים של קידום אתרים

מאת: מגי עמרםקידום אתרים04/10/2011998 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 


קידום אתרים אורגני הפך להיות בגדר של "תורה מסיני" וכל אחד שואף להציג את עצמו כחכם ובעל ניסיון עשיר בתחום הקידום ובניית האתרים בכלל. ובכל זאת, חברות קידום אתרים קמו ונפלו לא אחת בעשור האחרון, ואיתם גם בעלי אתרים ברשת, אשר "נעשנו" בשל מהלכי קידום לא נאותים, בלשון המעטה.אני לא מתיימרת להיות מומחית בקידום, ויש לי עוד הרבה מה ללמוד בתחום האפור- חדש הזה, אבל הנה מעט ממה שהשכלתי עד כה, לרשותכם.מעט אודות אופטימיזציה של האתר.בדרך כלל מומחי בניית אתרים לא מקפידים על אופטימיזציה של האתר, כך שתהיה מותאמת למילות המפתח הנבחרות, אם בכותרת ואם "מאחורי הקלעים" של האתר. השיקול הפשוט צריך להיות מתוך הידיעה כי  מנוע החיפוש, שהוא הקובע וההכרחי לצורכי קידום, הלא הוא גוגל, רואה וקורא את עמוד הבית, או כל עמוד אחר באתר הבנוי, באופן אחר לחלוטין ממה שאנחנו, הגולשים הפוטנציאלים, קוראים ורואים.למה שגוגל רואה למעשה קוראים קוד מקור. אפשר לראות את התגיות והכותרות של קוד המקור על ידי לחיצה על קליק ימני של העכבר תוך עמידה על העמוד הרלוונטי.ברגע שנעשתה אופטימיזציה על האתר, אין שום סיבה שלא נאתר את מילות המפתח בחיפוש בגוגל, כך שלמעשה שליש מהעבודה של מומחה קידום אתרים מקצועי הושלמה.כשאין אופטימיזציה, לעומת זאת, גם כתיבת עשרות מאמרים ותוכן שיווקי, החלפות לינקים, איכותיות וטובות ככל שתהיינה, או כל עבודה אינטנסיבית שתעשה, לא יהיה בה די.כחלק מהאופטימיזציה של האתר נדרש לבדוק מתי הפעם האחרונה, אם בכלל, שגוגל סרק את האתר. שינוי  כלשהו בתגיות יגרור בהכרח שינוי בסריקה, ולכן רצוי שהשינוי יעשה בסמוך לעת הסריקה, אחרת נאלץ להמתין עד הסריקה הבאה.עם זאת, חשוב לזכור כי לא מומחה בניית אתרים מבין ותומך בקידום, ולפיכך, מומלץ להתייעץ או לשכור את שירותיהם של חברת קידום אתרים מקצועית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מגי עמרם

מאת: מגי עמרםרשלנות רפואית06/12/111111 צפיות
כשאדם נזקק לשירות רפואי הוא שם את מיטב כספו, ביטחונו, ולעתים את חייו, בידיו של הרופא או הצוות הרפואי המטפל בו. חוסר זהירות, התנהלות בלתי תקינה, או טעות אנוש קטנה, די בהם כדי לערער את מצבו של המטופל, ולגרום לנזק שאין לו הופכין. במידה וקיים חשד שאותה רשלנות היא האחראית על הפגיעה יש להגיש תביעת רשלנות רפואית באמצעות עורך דין. יש לציין כין כל מקרה נבחן לגופו, ועל כן יש לוודא האם המקרה עונה על מספר קריטריונים טרם הגשת התביעה. מאמר זה מוגש כהמלצה בלבד.

מאת: מגי עמרםמיניות ובריאות מינית24/10/111195 צפיות
בכל שנה מתפרסמים על ידי משרד הבריאות נתונים חדשים לגבי התפשטותה של מגפת האיידס בישראל. נתונים אלו מובאים לידיעת הציבור כחלק מהליך העלאת המודעות לשימוש באמצעי הגנה בעת קיום יחסי מין, ולסכנת ההדבקות בנגיף הHIV בכלל.

מאת: מגי עמרםדיאטה ותזונה19/09/111029 צפיות
תאונות דרכים, אסונות, מחלות חשוכות מרפא ואירועים הרי גורל הם גורמים משמעותיים לירידה במשקל, דרסטית ומהירה, כמו גם לאבדן התיאבון, לעתים מלווה בהפרעות שינה, דיכאון, ועוד כהנה וכהנה תחושות של חוסר ביטחון ואי יציבות במקום.

מאת: מגי עמרםדיאטה ותזונה19/09/111018 צפיות
תאונות דרכים, אסונות, מחלות חשוכות מרפא ואירועים הרי גורל הם גורמים משמעותיים לירידה במשקל, דרסטית ומהירה, כמו גם לאבדן התיאבון, לעתים מלווה בהפרעות שינה, דיכאון, ועוד כהנה וכהנה תחושות של חוסר ביטחון ואי יציבות במקום.

מאת: מגי עמרםמיניות ובריאות מינית31/08/111166 צפיות
אף אחד לא אוהב לחשוב על הידבקות במחלה חשוכת מרפא, או על גילויה של מחלה ממארת בגופו, או אצל הקרובים אליו. יש שיגידו אפילו, שהם מעדיפים פשט לא לדעת ולחיות את הרגע, עד כמה שניתן. אלא שמחלות מדבקות כגון איידס עלולות לסכן גם את הבאים עם הנשא במגע, במודע או שלא במודע, ועל כן הסיכון הכרוך באי הידיעה, גדול מנשוא.

מאת: מגי עמרםדיאטה25/08/111325 צפיות
לא בכדי מים הם תכלית החיים. משחר ילדותנו ממליצים לנו באובססיביות להקפיד על שתיה מרובה של מים. לא מים בטעמים, לא מיץ פטל, לא שום דבר אחר- מים. למה זה כל כך חשוב והכרחי- על כל זאת ועוד במאמר שלפניכם. לרוויה!

מאת: מגי עמרםמיניות ובריאות מינית22/08/111129 צפיות
עד לפני 30 שנה לא ידענו כלום אודות איידס. רק בשנת 81' השכלנו להבין, שגם העולם המערבי אינו מחוסן מפני מחלות מין כאלו ואחרות, וכי אין הגנה מפני קיום יחסי מין שאינם מוגנים. התגלותה של המגפה, מיד בסמוך לעידן ה"אהבה החופשית" של ילדי הפרחים, הוותה סטירת לחי מוחצת לאנשי המערב ותושבי ארצות הברית בפרט. עד היום, כאמור, 30 שנה אחרי, עדיין מתקשים טובי המומחים והרופאים לאתר את הסיבה לתחלואה הזו, אם כי, הודות לפיתוחן של תרופות מאריכות חיים, נשאי נגיף הHIV זוכים לחיות כבכל האדם, כמעט.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213412 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211703 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica