חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בשבילי רק שער חשמלי

מאת: ליבובעיצוב תעשייתי 22/08/20111014 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כמו הרבה דברים בחיים, גם את השער החשמלי אנו לומדים להעריך רק כאשר הוא מתקלקל או פשוט לא נמצא כשאנו זקוקים לו. העידן המודרני אמנם הביא לנו הרבה מוצרים חשמליים ששינו את חיינו לבל היכר, אך כמה מכם באמת יכולים לדמיין את חייכם ללא שער חשמלי? מה כל כך חשוב ומיוחד בשער חשמלי, אתם ודאי שואלים? – כל התשובות במאמר הבא.

כל היתרונות בשער חשמלי אחד

בין אם הוא מותקן במגרש החנייה הביתי, ליד מקום העבודה, במרכז המסחרי, בכניסה ליישוב או בכל מקום אחר, השער החשמלי מאפשר לנו ליהנות משפע של יתרונות:

· בטיחות בכניסה וביציאה מחניונים – תארו לעצמכם שבכל פעם שתרצו להיכנס ולצאת ממקום החניה הפרטי שלכם או ממגרש חניה אתם (או שומר) הייתם צריכים לצאת מהרכב ולפתוח / לסגור את השער באופן ידני. לא רק שמדובר בטרחה גדולה ובעיכוב בזמן, מדובר בסיכון בטיחותי של ממש. הימצאותו של שער חשמלי, שנפתח בלחיצת כפתור בשלט רחוק, מאפשרת לנו ליהנות מבטיחות מקסימלית בכל כניסה ויציאה מחניון.

· מקום חניה בכל שעה ביממה – שער חשמלי גם מבטיח שבכל שעה ביממה יהיה לנו מקום חניה פנוי: ליד הבית, מקום העבודה וכו'. שער חשמלי מבטיח שרק מורשי כניסה (דיירי הבניין, עובדי המקום) יוכלו להחנות את רכבם במגרש.

· חיסכון בזמן, בכסף ובדלק – בהמשך ישיר ליתרון הקודם, השער החשמלי מונע מאיתנו בזבוז של זמן, כסף ודלק על חיפושי חניה מתמשכים. מי מאיתנו לא מכיר את הסיבובים האינסופיים סביב השכונה כדי למצוא מקום חניה פנוי לאחר בילוי לילי, או את דוחות החניה המצטברים ותשלומי דמי החניה המופרזים בחניונים. הימצאותו של שער חשמלי חוסכת לנו את כל אלו, ומאפשרת לנו להחנות את רכבנו בחניון שלנו, מבלי לבזבז זמן, דלק וכסף מיותרים.

· הגנה על הרכב שלנו – שער חשמלי גם מקטין את הסיכוי שלרכב שלנו ייגרם נזק כלשהו. כשרכבנו חונה בחניון סגור ומסוגר בשער חשמלי, לפורצים ולגנבי רכב יהיה קשה יותר לבצע את זממם. זאת ועוד, הרכב שלנו לא יחנה ברחוב, לצד המדרכות, שם הוא חשוף לפגיעות של רכבים חולפים ש"פוגעים ובורחים" וגם לא למעשי ונדליזם (שריטות של פח הרכב, ניפוץ שמשות וכו'). שער חשמלי מאפשר לנו להחנות את רכבנו בטווח ראייה, כך שנוכל להשגיח עליו מחלון ביתנו ולהיות בטוחים שלא יאונה לו כל רע.

· ביטחון אישי, ציבורי וקהילתי – במקומות רבים שער חשמלי משמש גם כחלק ממערך האבטחה, ונועד למנוע את חדירתם של מחבלים או גורמים עבריינים. בבתים פרטיים השער החשמלי מקשה על גנבים לפרוץ לבית ולגנוב את רכושנו. במפעלים ובמקומות עבודה השער החשמלי מונע את כניסתם של מסיגי גבול שעלולים לגנוב מהחברה ציוד, סחורות, כסף או מידע ואפילו לבצע ריגול תעשייתי. במוסדות ציבור ובמרכזים מסחריים השער החשמלי מונע התפרצות כלי רכב מבלי שעברו בדיקה ביטחונית ומרתיע מחבלים מלבצע פיגוע במקום. וגם ביישובים רבים השער החשמלי מונע מזרים להיכנס ליישוב, להשחית או לגנוב רכוש פרטי וציבורי או לפגע בתושבי המקום.

לאור כל היתרונות הנ"ל, אין זה פלא כי כמעט בכל מקום אליו נפנה נוכל לראות שער חשמלי.

 



תגיות המאמר: שער חשמלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליבוב

מאת: ליבובאומנות - כללי10/10/111448 צפיות
מסגר, בהגדרתו, הוא בעל מקצוע המתמחה ביצירת חפצים מברזל או מפלדה. את החפצים הוא יוצר תוך שימוש בכלי עבודה שונים אשר באמצעותם הוא משנה את צורתו של החומר ויוצר ממנו חפץ שימושי, דקורטיבי או כל חפץ אחר – בהתאם לצורך.

מאת: ליבובליסינג והשכרת רכב10/10/111172 צפיות
שירותי השכרת רכב בישראל התפתחו מאוד בשנים האחרונות, גם משום שההבנה שתיירים שמגיעים לארץ מעוניינים בדרך פשוטה ויעילה לטייל בארץ וגם מתוך הכרה שגם הישראלים עצמם נזקקים מדי פעם לשירותים אלה.

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111351 צפיות
האם הבית שלכם הוא אכן המקום בו אתם מרגישים מוגנים מפני כל צרה ופגע?

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111313 צפיות
בליבם של הורים רבים מקנן חשש תמידי לגבי ההתנהלות של הילד בשעות הפעילות בגן הילדים; האם טוב לו? האם הגננת מתנהגת אליו ברגישות הנכונה, בחמימות הרצויה?

מאת: ליבובאבטחת הבית10/10/111303 צפיות
כיום, ידוע לכל על חשיבותן של מצלמות אבטחה. הן מותקנות במקומות רבים ומגוונים ולעיתים אנו אפילו לא יודעים על קיומן. הן משרות תחושת ביטחון, הן ממלאות תפקיד של תיעוד ואף תפקיד של הרתעה.

מאת: ליבובקייטרינג27/09/111187 צפיות
רבים מבני החסידות מתארגנים עקב החג הקרב ובא בפתחו אל בתי ישראל. חסידויות שונות ברחבי הארץ מתארגנים לחג בצורה לוגיסטית מתוכננת עד מאוד החל בהעמדת ספסלים לבחורי הישיבות בשעת התפילות וכלה בהזמנת שירותי קיטרינג עבור מאות המתפללים יראי השם שבקשתם היא אחת, "עננו ביום גדול זה"

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111123 צפיות
בעידן מודני כמו שלנו, אין זה מפליא למצוא כמעט בכל מקום את פלאי הטכנולוגיה המתקדמת; מכוניות אוטומטיות, רובוטים אוטומטיים, מכונות אוטומטיות לממכר משקאות, ואפילו דלתות אוטומטיות. על פניו נראה לכולנו שהשימוש במכשירים אוטומטיים הוא עדיף עשרת מונים על פני המכשירים שאינם אוטומטיים

מאמרים נוספים בנושא עיצוב תעשייתי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב תעשייתי 12/04/202575 צפיות
הנחיות להליך קבלת ההיתר לשימוש חורג ההליך לקבלת ההיתר לשימוש חורג הינו תהליך מורכב ועיתים לא מוכר. במאמר זהנעשה כל שניתן על מנת להקל על הבנת הדרישות החוק והתקנות בנדון. רצ"ב הנחיות מפורטות. שרות זה ניתן לגולשי האתר , המיידע לנוחיותכם ועל אחריותכם בלבד.אלו שאינם מגישים את הבקשה דרכינו מומלץ שיקבלו סייוע מקצועי ומשפטי. לתשומת ליבכם, תהליך הוצאת היתר הבניה היינו הליך מנהלי מורכב ובעל היבטים תכנוניים וחוקיים רבים. לכן, מומלץ כי קלינגר תילווה בצמוד את ההליך כולו, ובכך תמנעו מ אי הבנות מקצועיות

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/192391 צפיות
בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו. אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 10/05/181564 צפיות
מה הם היתרונות של שימוש באבקות צבע על פני שימוש בריסוס או במרקם הנוזלי המוכר? קראו את הדברים הבאים והיכנסו אל עולם של צבע שלא כל אחד מכיר בכלל.

מאת: אמיר לניאדועיצוב תעשייתי 15/10/172027 צפיות
המאמר מתאר את היתרונות והחסרונות בלקדם מיזם/ בלעצב מוצר באופן עצמאי, או להשתמש בגורמים חיצוניים לקידום מיזם/ לעיצוב מוצר.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 13/10/171992 צפיות
חלק ניכר מהעניין הוא תלוי עיצוב חללים מסחריים שאיתו יכולים לעורר את העסק לחיים ולהכניס את כל המסרים האלה שמכוונים בדיוק לסגירה של עסקאות רווחיות.

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 08/03/152234 צפיות
עם הוזלת מחירי הטאבלטים ועלייה בכמות החברות המסוגלות לתפור לעסקים אפליקציות המתאימות בדיוק לצרכי האירגון הפנימיים או לקוחות החברה. אנו רואים יותר עמדות משולבות טאבלט ככלי אירגוני שהשימוש בו רחב.

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/152171 צפיות
זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica