חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

" קטרפילר " אסטרטגיה עסקית להגדלת הכנסות

מאת: מאירייעוץ עסקי31/08/20111224 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החזקים מנצחים זה נכון בחיים וזה נכון בעסקים. כל חברה מחפשת לגדול לשטחים חדשים או קיימים על חשבון המתחרים. עסקים שאינם מסוגלים לגדול יגוועו בשוק העולמי התחרותי. כיום המושג "שוק מקומי" מקבל משמעות אחרת. הוא מחובר באופן ישיר לשוק העולמי והשפעות השוק העולמי עליו הרבה יותר משמעותיות היום מאשר בעבר. עולם העסקים הגלובלי הופך להיות "השוק המקומי", והוא הולך ונעשה קטן.


אם במהלך 1990 מיתוג היה אסטרטגיית מכירות השיווק הראשי בחברה, והגדרת פלח שוק ספציפי היה הכרחי להשגת מומחיות הגדרת השוק, ב- 2011 יהיו פחות חברות אשר אסטרטגית "מותג אחד" תהיה זו שתוביל אותם. הם יפתחו קו מוצרים ממותגים שונים. חברות ינסו לצאת משוק נישה שלהם מוקדם יותר ותוחלת החיים של החברה תהיה קצרה יותר מבעבר.


אסטרטגיה לטווח ארוך ולטווח קצר ישתנה, נוכל למצוא יותר ויותר חברות מרחיבים את מערך המוצר שלהם עד כדי כך שמוצרים אלה לא יהיו קשורים ישירות זה לזה. משמעות הדבר היא כי האסטרטגית החשיבתית של חברות תהיה אחת  - לא משנה לי איזה מוצר אני מייצרת/משווקת או האם יש מיתוג מנחה, העיקר שאני מרוויחה. לזה אני קורה - "אסטרטגיה עסקית קטרפילר".


"אסטרטגיה עסקית קטרפילר" הוא בעצם דרך אחרת להסתכל על השוק העולמי. מושג זה מוגדר על ידי תפיסת ההזדמנויות העסקיות שלך וניצולם כדי לעשות כסף, ללא קשר לשיווק מותג, קו מוצרים אחיד, שוק נישה וכו'. ההיבט העיקרי שיש להתחשב בו הוא מגמות עולמיות והזדמנויות רווח.


למה "קטרפילר"? כי כל חברה היום יש רגליים בסיסיות שעליהם היא עומדת. רגליים אלה מחוברות לגוף, הם מתואמות ומחוברות אחת לשנייה. כמו כן הם מצומצמות במספר. על בסיס זה יושבת כל החברה. קטרפילר לעומת זאת הוא בעל הרבה יותר רגלים אשר השפעת כל רגל על החברה עצמה (הגוף) הרבה יותר נמוכה. בנוסף, מבנה ארגוני רזה, אופקי וארוך מאפשר יתר גמישות בהתמודדות עם קשיים ומציאת פתרונות להם מבלי להשפיע על כל הארגון. למבנה ארגון זה יש גם חסרון עלויות גבוהות יותר של ניהול שרשרת הערך.

לפי דעתי, בעולם עסקי גלובאלי או מקומי, יותר ויותר קשה לשרוד. תכונות מבנה ארגוני של הקטרפילר מעניק יתרון לנוכח האיומים. ועל כן ההוא חלופה טובה יותר למה שקיום יש. מבנה זה משפיע גם על התכנון האסטרטגי ופיתוח העסקי של החברה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אקסלנט BD שמה לעצמה מטרה לעזור במכירות שטח לעסקים על מנת להגדיל את הרווחים.

אנו מספקים שירותי מכירות שטח במיקור חוץ על מנת להביא את התוצאות הטובות ביותר ולהגדיל לכם את הכנסות . 

אנו מאמינים כי כיום עסקים זקוקים יותר לעזרה מעשית. עסקים רוצים תוצאות ובצדק.

לכן אקסלנט פיתוח עסקי פיתחה שיטת עבודה שמתאימה לעסקים בצמיחה. מערך סוכני מכירות השטח שלנו

יפתחו דלתות עסקיות עבורכם, יצאו לפגישות מכירה ויחזרו עם עסקאות חתומות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר

מאת: מאירייעוץ עסקי08/01/181274 צפיות
תחום המשא ומתן הינו תחום יותר מורכב ממה שבעלי עסקים נוטים לחשוב. כאשר ישנו הידע כיצד להתכונן, לנהל ולבצע משא ומתן יעיל, הסיכוי להגדלת התוצאות העסקיות גדל באופן משמעותי. נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם יעדים ספציפיים ומאתגרים השיגו תוצאות טובות יותר לעומת נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם רמות אחרות של יעדים או ללא יעדים מוגדרים. להלן מספר נקודות להתייחסות כשמתחילים במשא ומתן:

מאת: מאירייעוץ עסקי29/09/171338 צפיות
חוכמת ההמונים – על מנת לפתור בעיה באופן המדויק ביותר נשתמש בממוצע של אוסף הדעות של ההמון, אשר יניב את הפתרון המלא, המקיף והמדויק ביותר ביחס לקבוצה של מומחים. מיקור המונים - עקרון של ביצוע שירותים, העלאת רעיונות או כתיבת תוכן על ידי קבוצה גדולה של אנשים (ההמון) בעלי מוטיבציה כלשהי וזאת במקום שהיחיד יבצע את אותה המשימה.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/171289 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/171442 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים26/06/171345 צפיות
פיתוח עסקי – הינו תת דסיפלינארי בתוך עולם התוכן של שיווק ומוגדת כ "ניצול משאבי הארגון לטובת יצירה או איתור הזדמנויות עסקיות חדשות על מנת לזכות ביתרון יחסי בשוק". משאבים אלה יכולים להיות, כוח אדם, הון, טכנולוגיה או תשתיות. הכוונה במילים יצירה או איתור מתייחס למאמצים פנים ארגוניים או חוץ ארגוניים. פנים ארגונים עשוי להיות הרחבת קו מוצרים, פיתוח מוצר חדש, שיפור הנגישות ללקוח. וחוץ ארגוני מתייחס לשיתופי פעולה אסטרטגים, מיזוגים ורכישות.

מאת: מאירייעוץ עסקי26/06/171332 צפיות
אומנם השוק הישראלי הינו שוק קטן וזניח ברמה הגלובאלית אך כוח הקניה שלו הרבה יותר גדול מגודל השוק שהוא מחזיק. כמו כן לפעמים אינטרסים ואסטרטגיות עסקיות גלובאליות לוקחות בחשבון פרמטרים רבים חוץ מגודל שוק אלא גם השפעה על שווקים אחרים, מערכת קשרים. מינוף אזורי ועוד

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים19/02/131171 צפיות
עסקים רבים בעיקר קטנים שמתמודדים עם צמיחה עסקית עוסקים בשאלה איך אני יכול להגדיל את המכירות. ברור לכולם שגיוס איש מכירות ייעודי הוא הפתרון היעיל ביותר. אבל עובדה נוספת שקיימת בשוק שקשה למצוא איש מכירות טוב במחיר סביר שיכול להביא תוצאות. בהנחה שהמכירות אינן מבוססות רק על קשרים עסקיים אלא על הבנה עסקית, יכולת מכירה גבוהה, ורצון לעבוד קשה על מנת למצוא ליד, הרי שתפקיד המכירות הוא הקשה ביותר בעסק. ויחד עם זאת הוא הצינור ההכנסה העיקרי ולכן חשיבותו רבה

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222239 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221487 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22900 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211217 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21952 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211034 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201514 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica