חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סגנונות צניחה חופשית

מאת: Lior Halevaספורט אתגרי02/08/20091975 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחרי הוצאת רישיון הצניחה, ספורט הצניחה חופשית מציע לנו חוויה בעלת אינסוף אפשרויות של סגנונות צניחה וקפיצות שונות ומשונות, אז באו תלמדו על כמה מהסגנונות המוכרים ביותר בעולם זה

צניחת בטן,
צניחה זו מתאפיינית בנפילה על הבטן, זהו מצב הגוף הבסיסי של כל צנחן אשר קופץ מהמטוס לכיוון הקרקע וזהו המצב שבו הצנחן נמצא לפני שהוא פותח את המצנח.
מצב זה נלמד בלימודי קורס צניחה חופשית ולאחר הקורס הצנחן יכול להמשיך להתמקצע בתחום התעופה על הבטן. בהתמצקעות זו לומד הצנחן כיצד ליצור מבנים באוויר של מספר צנחנים ובשלבים מתקדמים יותר גם ליצור מבנים גדולים שיכולים להגיע לכמות של כ-400 צנחנים !

צניחת פריפליי
צניחה זו התחילה רק לפני כ-10 שנים ומאז נמשכו אליה צנחנים רבים מכל העולם, צניחת פריפליי בעצם חוקרת את תעופת האדם בכל מימדי הגוף ללא הגבלה מסוימת מבטלת את התפיסה הישנה לפיה מושגת יציבות אך ורק במצב של צניחת בטן. בצניחת פריפלייר יוכל הצנחן להיות יציב גם על גבו, ברכיו, כפות רגליו וגם כאשר ראשו נמצא כלפי מטה ! האפשרויות הרבות שפתחה צניחת הפריפליי לעולם הצניחה הינן אינסופיות והיום ממשיכים למצוא דרכים חדשות לחוות אותן במקומות שונים בעולם.

נחיתות מהירות
במקרה זה הצנחן מגיע במהירות גבוה מאוד, זהוי נחיתה מסוכנת מאוד ומהסיבה הזאת היא נעשת רק ע"י מקצוענים אשר צונחים עם מצנחים מיוחדים אשר מתאימים לנחיתות מהירות.
המטרה כאן היא לצבור מהירות אנכית גבוהה מאוד לקראת הנחיתה, מה שממור באופן כמעט מיידי למהירות אופקית.
יש מועודנים בעולם בהם הוקדמה לצרכים אלה בריכת מים אליה מגיעים צנחנים אשר מבצעים נחיתה מהירה בשאיפה למשוך את רגליהם על המים למרחק גדול ככה האפשר.

קרו - עבודה יחסית עם חופות
במקרה זה המטרה של הצנחנים היא ליצור מבנים של מצנחים, מיד לאחר שמבצעים הצנחנים צניחה ממטוס , פותחים הצנחנים
את המצנחים ומתחברים אחד לשני באוויר ויוצרים מבנים מגוונים, השיא העולמי כיום בתחום זה עומד על מבנה של 85 צנחנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Lior Haleva

מאת: Lior Halevaשיפוצים11/09/111048 צפיות
מאמר קצר המציג טיפים איך לעבור שיפוצים בלי לפשוט רגל.

מאת: Lior Halevaצימרים11/09/111104 צפיות
הזוגיות שלכם פורחת ? בוא לנפוש בצימר רומנטי ותתחברו זה לזו מחדש, כל המידע על אילו פינוקים מאפיינים צימרים רומנטיים לחיזוק הקשר.

מאת: Lior Halevaספורט וכושר גופני - כללי11/09/111233 צפיות
מאמר קצר המסביר מה הוא אימון כושר אישי, פיתוח כושר אישי כפעילות כללית, מהו מאמן כושר אישי ועוד.

מאת: Lior Halevaשמלות כלה ובגדי חתן11/09/111250 צפיות
ישנם סוגים שונים של חליפות חתן , במאמר זה נעזור לכם לבחור את החליפה המושלמת ליום המושלם שלכם.

מאת: Lior Halevaבניין ואחזקה - כללי11/09/111195 צפיות
רוצה לדעת איך לבחור אינסטלטור מקצועי ? כל הטיפים במאמר קצר, מה צריך לבדוק לפני שלוקחים אינסטלטור לעבודה.

מאת: Lior Halevaשיפוצים04/12/101415 צפיות
מאמר קצר על צביעת דירה ולמה כדאי לצבוע דירה אצל מקצוענים.

מאת: Lior Halevaשיפוצים05/05/101773 צפיות
עבודה בגובה עלולה להיות מסכנת חיים ועל כן יש להקפיד לעמוד בתקנים אשר קבע משרד התמ"ת. ישנן חברות המספקות שירותי עבודה בגובה אשר מחמירות אף יותר מתקנים אלו בשביל לשמור על בטיחות עובדיה ומקצוענותה. עבדוה בגובה היא חשובה, אך חשובים עוד יותר חייהם של העוסקים בה.

מאמרים נוספים בנושא ספורט אתגרי

מאת: נטלי אינטרדבספורט אתגרי28/03/222704 צפיות
הם תפסו את תשומת ליבנו ביכולת האתלטית שלהם, אבל גם לא פעם בסיפור חייהם ובאישיותם הכובשת. סקרינז מאפשרת לכם מפגש עם כמה מהדמויות הבולטות בעולם הספורט, ועם כמה מהסיפורים הייחודיים של ספורטאים אשר הגשימו את יעדם והתגברו באמצעות הנפש על מגבלות הגוף, באמצעות הרצאות בנושא ספורט. בנוסף, יש לכם כאן הזדמנות מצויינת להתאמן באמצעות סדנה ייחודית המועברת על ידי כמה מהדמויות הספורטיביות המאוד אהודות בעת האחרונה שכיכבו על מסך הטלויזיה שלכם.

מאת: דניסספורט אתגרי18/04/162911 צפיות
פיינטבול הוא משחק אשר משוחק בקבוצות ומעניק חוויה מעצימה לכל אירוע, מאמר שיסכם את סוגי המשחק השונים שיש לפיינטבול להציע עבור האירוע שלכם.

מאת: פבלספורט אתגרי11/02/162701 צפיות
התאוששות של מערכת גוף האדם- משמעו החזרתם נתונים פיזיולוגיים של הגוף לתיקנם לצד העלאת יכולת ההסתגלות של הגוף לאחר פעילות פיזית מאומצת. חשוב לציין שמטרה עיקרית של התאוששות בקרוספיט היא חיזוק נתונים פיזיולוגיים של הגוף. (כוח, סיבולת) רפואת ספורט מדגישה ארבעה שלבים בסיסיים: התאוששות מהירה. התאוששות איטית. פיצוי היסף (סופרקומפנסציה). התאוששות מתעכבת.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152673 צפיות
אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים! צעד ראשון – לא לפספס אימונים. צעד שני – תזונה נכונה. שילוב שמוביל לתוצאות! הגוף והשרירים שלנו – זה מה שאנחנו אוכלים.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152376 צפיות
שיטת הקרוספיט יכולה לפתח כוח רצון, כשהשריר שורף, אתה נוטף זיעה , הלב דופק כמו מנוע פועל של קטר, ויש לך רצון עז להפסיק ולעזוב הכל אך הרצון לסיים את המשימה ולשבור את השיא של אתמול נותן לך כוח להמשיך, אתה מנצח את עצמך, עושה את הבלתי אפשרי ומסיים את הסיבוב.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152098 צפיות
קרוספיט היא תוכנית כושר כללית שמשלבת בתוכה התעמלות קרקע, הרמת משקולות, ריצה, פליאמטריקס, חתירה, טיפוס על חבל, הפיכת צמיגים ועוד.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי21/10/132499 צפיות
יורם קראוס טיפס על כמה מההרים הגבוהים בעולם. הנה שיטה להתמודדות עם הפחד והסכנות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica