חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ההיסטוריה של כרטיסי הביקור

מאת: דניאל seoשיווק ישיר26/09/20111081 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההיסטוריה של העולם בנויה על שני דברים עיקריים- מלחמות והפיכות. כאשר העולם התחיל השליטה הבלעדית הייתה של העיתונים והנייר. כאשר הדברים זזו קצת קדימה נהייתה הטלוויזיה או הרדיו. ככל שהתקדמנו קדימה יותר, טכנולוגיה חדשה הפחיתה את השימוש בטכנולוגיה קודמת. ככה זה עובד תמיד. כאשר עוברות עוד שתי מהפיכות- התיאוריה אומרת שהמהפכה צריכה להרוג את האמצעי הראשון. זאת אומרת לאחר הטלוויזיה והרדיו- הנייר אמור להיעלם מהעולם.

אך העניין הוא שבמקרה של נייר, כמו למשל כרטיסי ביקור מעוצבים ויפים, הדבר פשוט לא קורה. לכאורה התיאוריה לא נותנת הסבר ללמה זה קורה, אבל עובדה שזה לא הולך להתרחש בקרוב מאוד. נראה שאנחנו עדיין צריכים את הכרטיסים היפים שלנו כאשר נמצאים בפגישת עסקים.

אך בעשור האחרון האינטרנט החליף את הדפוס. מהפיכת האינטרנט פרצה לחיינו בסערה וכיום כמעט לכל אחד בבית יש חיבור לרשת האינטרנט ובאמצעותה הוא יכול לגלוש ולהתעדכן בזמן אמת במיליוני אתרים הנמצאים בהישג ידו. לאור זאת החלו להישמע חששות באשר לעתידם של מוצרי דפוס: הפרסום בדפוס, דפוס העיתונים והספרים, עתיד בית דפוס ועוד. במאמר זה ננסה לבחון האם החששות מוצדקות.

מצד אחד אכן נדמה שפחות אנשים קונים עיתונים ויותר אנשים מתעדכנים בזמן אמת באמצעות מהדורות החדשות המקוונות ואתרי החדשות. מערכות העיתונים הגדולות מיהרו לנצל את המדיום החדש והעבירו משאבים לטובת האינטרנט. חנויות הספרים נערכו גם הן וכדי לשכנע את ציבור הקוראים להשקיע כסף בדברי דפוס ולרכוש ספרים הן יוצאות במבצעים קיצוניים שגורמות לכעס מצד הסופרים ואנשי הוצאות הספרים.

באמצעות האינטרנט יכולים אנשים לתקשר זה עם זה בעוד שלא כל אחד יכול להיות בעלים של בית דפוס ובעוד שלהפיק דברי דפוס הוא משהו שכרוך בעלות לא מעטה. רבים מעדיפים לפתוח בלוג מאשר להקים עיתון דפוס.

מצד שני, בשנים האחרונות אנו רואים פופולאריות הולכת וגוברת דווקא למוצרי דפוס. עם ישראל רוכש ספרים בהמוניו בזכות המבצעים ואלפי כותרים חדשים יוצאים לאור בדפוס מדי שנה ומודפסים בבית דפוס של כל הוצאה והוצאה. עיתונים המחולקים חינם כמו "ישראל היום" פופולאריים יותר מתמיד ובתחנות האוטובוס ניתן לראות יותר אנשים מעלעלים בהם מאשר אנשים שגולשים באייפון.

לכן, אפשר גם לראות את מהפיכת הדפוס ומהפיכת האינטרנט לא כמתחרות זו בזו אלא כממשיכות זו את זו או משלימות זו את זו. בינתיים נראה שדפוס הוא כאן כדי להישאר. לא רק שהדפוס לא נעלם אלא שכיום בזכות הטכנולוגיה יש יותר ויותר אפשרויות למוצרי דפוס מעוצבים ויותר אנשים יכולים לייצר מוצרי דפוס בעצמם. גם עסקים קטנים יכולים כיום לפנות לבית דפוסולהדפיס עבורם חומרי שיווק, מה שהיה פעם נחלתם רק של העסקים הגדולים בלבד.

גם הספר האלקטרוני לא מצליח להחליף את הספר בדפוס. אנשים רבים אינם מוכנים להחליף את הדפדוף בספר ואת ההרגשה המיוחדת של דבר דפוס במכשיר קר ואלקטרוני שלא מתחבר לדבריהם לחוויית הקריאה.

מצד שני, האינטרנט מצליח להביא אנשים ליותר ויותר דברי דפוס. חובבי ספרים יכולים לקרוא על ספרים חדשים באינטרנט ואחר כך לרכוש את אותם הספרים לצורך קריאה בדפוס. האינטרנט יכול לשמש כעוד אפיק פרסום למוצרי דפוס ואין לזלזל בו.

האינטרנט הפך בשנים האחרונות למסחרי יותר ויותר ועל רקע זה דווקא הדפוס נתפס עכשיו כמדיום אישי יותר והמוני פחות מהאינטרנט. זו הסיבה שאנשים עדיין ממשיכים לקנות את מהדורות סוף השבוע של העיתונים הגדולים וכל אחד מהעיתונים ממשיך להחזיק משגשג.

לסיכום ניתן לומר ששני המדיומים האינטרנט מצד אחד והדפוס מצד שני הם כאן כדי להישאר. שני המדיומים קשורים זה לזה ומפרים זה את זה ואינם בהכרח מנוגדים זה לזה. שני המדיומים ממשיכים להשפיע זה על זה וימשיכו להשפיע כך נראה גם בעתיד. ואם ניקח בחשבון את המשפט המפורסם של חוקר התקשורת מרשל מקלוהן: המדיום הוא המסר, נבין שגם לדפוס וגם לאינטרנט יש מסר חשוב בדבר מהפיכת מידע וחשיבות המידע שע

 



תגיות המאמר: כרטיסי ביקור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196075 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161439 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161887 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162242 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162085 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מאת: SEOMANשיווק ישיר11/02/161913 צפיות
מהי המטרה שעומדת מאחורי השיווק הישיר וכיצד ניתן להיעזר במוצרי פרסום לצורך המיתוג. הרעיון שעומד מאחורי מוצרי הפרסום והגימיקים שניתן לשלב בתהליך המיתוג ושימור הלקוחות.

מאת: דור קונספטשיווק ישיר28/07/144336 צפיות
השוק הפתוח מציג סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות גם יחד. אם מדברים על בר מים למפעל או אפילו בר פרטי, מדברים על כמה וכמה סוגים. למעשה מדברים על מטרות שיש לתת את הדעת עליהן. יש כל מיני מיני ברים. חלקם איכותיים וחלקם יכולים לספק מים נקיים באותה המידה.בעוד הפסולת הינה שם, מתכות רעילות ועוד חומרים אשר עלולים לסכן את הבריאות, מגיע השלב של בחירת מסנני המים והברים המקצועיים אשר יכולים לשמור על בריאותכם. מהו המידע העדכני באשר לסוגי מיני בר? כל המידע תחת קורת גג אחת.

מאת: יוסי יהודאיןשיווק ישיר16/11/138594 צפיות
שימוש בטלמרקטינג כאמצעי שיווק שנויי במחלוקת, אך אם עושים את זה בצורה מקצועית זה מצליח ומצליח בגדול. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם.

מאת: www.copy-writer.co.ilשיווק ישיר06/11/138389 צפיות
על כוחו העולה של דפוס דיגיטלי ככלי שיווק

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבשיווק ישיר10/04/132063 צפיות
בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל.

מאת: penglשיווק ישיר06/11/128880 צפיות
במציאות הכלכלית העגומה שלנו, ראוי לציין חברה אחת שבאמת תורמת לרווחתם של הצרכנים. חברה זו היא דיירקט סחר הפועלת רבות לטובתם של כלל הצרכנים ודוגלת בשיוויון.

מאת: סימה שמואלישיווק ישיר31/10/129279 צפיות
חברת דיירקט סחר בלתי אמינה לחלוטין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica