חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דשא דרבן משובח

מאת: יעקב אקבולוטגינון28/09/2011798 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גינון זו הפעילות האהובה עליכם? יש לכם אפשרות לגלות עוד כל השיטות לשדרוג הגינה שברשותכם, ולהתענג על רעיונות לגבי גננות.

גינה מסודרת היא משאלה של לא מעט אנשים, ויש אפשרות להבין לליבם. כשיש ברשותנו גינה גדולה היא עשויה בקלות לשמש אותנו בשביל רביצה תחת השמש, בשביל לארח קרובי משפחה וחברים וגם לשם ההנאה החשובה בחיים - עבודה בגינה. הקושי הוא הדרך הארוכה להשגת גינת חלומות... נראה לכם שאתם מוכנים?

הכל מתחיל עם יצירת גינה - עדיין לא השגתם סלעים לגינה?

ההקמה של הגינה שלכם, זהו חלק חשוב מאוד. הצורה שבה תיצרו את הגינה שלכם, תשפיע רבות על איכות התוצרים של הגינה. לפיכך, רצוי לשאול בעלי ניסיון בנושאים הקשורים לניצול יעיל של מרחב הגינה שלכם, ולבצע בדיקה של סוג הקרקע שבנמצא. שהרי בסופו של דבר לא כל העצים הולכים יד ביד עם כל סוגי הקרקע, לכן כדאי לדעת מראש עם מה אתם עובדים.

החלק השני - עבודה מאומצת.

אתם מסוגלים לכך? מה זה סוגי דשא? אי אפשר לדבר על גינה מטופחת מבלי להזכיר את השעות הרבות של העבודה. קודם כל צריך לקנות שתילים ושיחים, ואחר כך להתחיל בנטיעה ובשתילה. עבודה זו היא לא תמיד מהנה, אך מה שתקבלו מן העניין שווה את כל שעות העבודה ואת כל האנרגייה שהשקעתם!

בדיוק עכשיו באפשרותכם להתעניין בענייני אסתטיקה!

גינה פרטית זה לא רק כמה פרחים או דשא דרבן, יש, בין היתר, גם פסלונים לגינה, מזרקות מפוארות ואפילו נורות תאורה מיוחדות. אין ספק שזה השלב הכי מהנה כי עכשיו אתם יכולים ללכת ולמצוא פרגולות לגינה ולהפוך את האזור למרהיב באמת. כל האלמנטים הקטנים יכולים ליצור שינויים רציניים, ואתם תופתעו לגלות איך הגינה תשתנה בעקבות נגיעות של עיצוב ודקורציה.

חייבים לדעת יותר על אפשרויות גינות? רוצים טיפים פשוטים בשביל גננים מתחילים? תקליקו על האתר http://www.morb.co.il/. שיהיה בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב אקבולוט

מאת: יעקב אקבולוטטיולים בחו"ל19/08/121179 צפיות
הרווח שלך מעבודה במדינה אחרת הוא שגם קיבלת טיול ארוך ומספק. אין פה ויכוח, העבודה מאוד פיסית והימים ארוכים ומעיקים, אולם, אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבויות שונות וחווה הרפתקות במקום זר לתקופה מסויימת.

מאת: יעקב אקבולוטתקליטנים19/08/121112 צפיות
מעבר להחלטה על המקום, שללא ספק היא מרכזית וחשובה, מומלץ לחשוב בנוסף על המנות שיוגשו שיהיו במשתה. גם אם זה בחתונת כסף או בכלל במסיבת סיום חטיבה, חלקים אלו הם בגדר חובה ואי לזאת, כדאי לחשוב עליהם לעומק.

מאת: יעקב אקבולוטאחסון אתרים16/08/121273 צפיות
באינטרנט ניתן למצוא לא מעט טכנולוגיות נפרדות, דפי אינטרנט נבנים באופן שונה ולא כל סוג שרת מתאים לאחסן את האתר שברשותכם. יש צורך לברר בטרם עת אם השרתים של החברה מתאימים לאתרכם.

מאת: יעקב אקבולוטהריון ולידה16/08/121148 צפיות
כל תחום הקטנטנים מלא בלא מעט מונחים שכנראה לא הכרנו עד לשלב ההריון. החל מהמוצצים לתינוק וכלה במשחקים המיוחדים ובמיטות שילוו את הילד לאורך שנות ההתפתחות. מהסיבה הזאת כשתהיו הורים חשוב לרכוש לא מעט רהיטים ואביזרים לביתכם.

מאת: יעקב אקבולוטאירועים וחתונות – כללי16/08/121207 צפיות
המיקום שתבחרו מיועד לשקף את בעלי השמחה ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה בכוכב יאיר תשקף אקסקולוסיביות, חתונה על הים תעיד על ילדותיות מבורכת, אולם חגיגי ירמוז על עושרכם בעוד שגן או אולם אינטימי ישקף חמימות.

מאת: יעקב אקבולוטבגרויות16/08/121257 צפיות
ככל שיותר זמן עובר לאחר סיום התיכון - ככה תתקשו יותר להשלים בגרויות. זה למה, שווה לפתוח בתהליך בשלב מוקדם. יש הרבה מוסדות שתוכלו להירשם אליהם. עוד מידע על מוסדות אלו אפשר למצוא ללא בעיה באינטרנט. היה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם לאחרונה, ניתן לקבל הטבות והנחות מסויימות על קורסי השלמת בגרות.

מאת: יעקב אקבולוטהדברה08/08/121157 צפיות
מצאתם לשלשת יונים? כשיש בסביבה ריבוי יונים, אין צורך לעשות שימוש בחומרים רעילים. היום קיימות כל מיני שיטות שמרחיקות יונים בלי לפגוע בהן. כמו מה? רשתות מיוחדות ודיסקים תלויים.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191779 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182256 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811245 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181678 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183844 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174201 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica