חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאריך איבר או אנדרו פינס

מאת: עידןמיניות ובריאות מינית29/09/20113686 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גברים רבים חולמים על איבר מין כמו בסרטים – גדול עבה וחזק. מה לעשות שאורך הפין הממוצע במציאות הוא 13 סנטימטרים, ואורך הפין הממוצע בסרטים הכחולים הוא 23 סנטימטרים? ובכן הפתרון זמין ונגיש הרבה יותר ממה שאתם חושבים. אנדרו פינס הינו מאריך איבר, שמסתמך על מחקרים מדעיים רבים, מבוססים ומהוגנים. שיעור ההצלחה בהגדלת הפין באמצעות אנדרו פינס הוא לא פחות ולא יותר ממאה אחוזי הצלחה!

לאיזה אורך ניתן להגדיל את הפין?

באמצעות מכשירי מאריך איבר כמו למשל אנדרו פינס ניתן לבצע הארכה של עד ארבעה סנטימטרים מאורכו הקודם של הפין, ועיבוי של הפין עד לסנטימטר וחצי. בנוסף, המכשיר מבצע פעולה של יישור הפין. עובדה ידועה היא כי מרבית איברי המין הגבריים נוטים לצד זה או אחר, וכמעט ואין בנמצא איברים ישרים לגמרי. פעולת היישור תורמת גם היא סנטימטרים ספורים לתהליך על ידי ניצול האורך שנאבד לצד.

כיצד זה עובד בפועל?

המכשיר בנוי כבסיס עגול המתלבש על איבר המין הגברי, עליו מולבשות שתי תומכות צדדיות. התומכות מחזיקות עיגול קטן יותר המתלבש בצורה נוחה וקלה על בסיס ראש הפין, ועל ידי קיבועו לאורך הרצוי, מספק עוצמת מתיחה של כאלף וחמש מאות סנטימטרים. חשוב לציין שעוצמת החדירה הנדרשת לווגינה של אישה היא קילוגרם אחד בלבד, כך שההרגשה שיוצר המכשיר אינה כבדה ומסורבלת. את המכשיר ניתן ללבוש בכל מקום, והוא אינו גורם לאי נוחות כבדה או למיחושים כלשהם.

השימוש במכשיר נעשה בהדרגה במשך מספר חודשים, כאשר משך חבישת המכשיר עולה בהדרגה מדי חודש. אנדרו פינס הינו מכשיר נוח ובטוח לשימוש העשוי מחומרים רפואיים בטוחים ולא מסרטנים, כך שכל גבר יוכל לבצע תהליך של הארכת האיבר ללא חשש ובכל מקום.

האם זה בטוח?

אנדרו פינס נבדק והוכח כבטוח לחלוטין על ידי מספר נרחב של ארגוני בריאות ואורולוגים מומחים ומהווה פריצת דרך בתחום הגדלת איבר המין הגברי.

היכן אוכל להשיג אנדרו פינס?

ניתן לרכוש מכשיר אנדרו פינס כמעט בכל חנות סקס, בין אם פיזית או וירטואלית. מומלץ להיכנס לאתר erotoys.co.il ולהינות ממחיר מוזל משאר חנויות הסקס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן

מאת: עידןמשפחה וזוגיות - כללי28/06/121286 צפיות
בא לכן להפתיע את הפרטנר שלכן למיטה? בא לכם לשדרג קצת את הסקס להכניס לו תבלינים חדשים ומגרים? הגיע הזמן להיכנס אצל חנות סקס ולהפתיע אחד את השנייה באביזרי מין במתנה. המבחר כל כך גדול ומשגע, שבאמת אפשר להתבלבל.. אז כדי לעזור לכם לעשות קצת סדר בבלגן, הנה כמה הצעות שיגרמו לבני הזוג שלכם לכסות אתכם בנשיקות...

מאת: עידןבריאות גברים30/05/123121 צפיות
תסביך 'גודל איבר המין' הוא אולי השכיח ביותר עלי אדמות. גברים רבים חשים חוסר בטחון בנוגע לגודל איבר מינם, דבר שמוביל להרבה חרדות שמושלכות בין השאר על מערכות היחסים האינטימיות של הגבר, וגם על מערכת היחסים שלו עם עצמו.

מאת: עידןמשפחה וזוגיות - כללי30/04/121264 צפיות
העולם המערבי התפתח במהירות כל כך גבוהה שלעיתים קשה לתפוס עד כמה הגישה השתנתה בהבדל של רק כמה עשרות שנים. כאשר אנחנו מדברים על גישה אנחנו כמובן מדברים על כל מיני קונצנזוסים חברתיים שהשפיעו על הדיסקרטיות והצורך להסתיר את המיניות שלנו.

מאת: עידןנישואין30/04/121508 צפיות
איזה גבר או אישה אינם מכירים את השאלה הזו. מתחילים לשבור את הראש כמה חודשים מראש איך לרצות את בני זוגינו ביום הנישואים ועם השנים זה רק הופך להיות יותר ויותר קשה.

מאת: עידןזוגיות ואהבה04/03/121358 צפיות
תפקידה של חנות אביזרי מין לספק את המוצרים הכי חמים וסקסיים, שיהפכו לחברים הטובים ביותר בעת הצורך. אבל, כמו מכל חבר טוב גם במקרה הזה צריכות להיות דרישות בסיסיות, כאלה שיבטיחו שהמוצר איכותי, עונה על הצרכים והכי חשוב מענג ונעים. לכן, חשוב לברר לפני רכישת מוצרי אביזרי מין קצת על המקום ממנו בחרתם לקנות, לוודא שהמוצרים איכותיים ומגיעים עם אחריות.

מאת: עידןזוגיות ואהבה04/03/121554 צפיות
אם אתם נמצאים בזוגיות שצריכה קצת תיבלון בחיי המין, נראה כי אתם כבר הגעתם למקום הנכון, ואם לאחר המאמר הזה אתם רצים בכדי לשים את ידכם על המוצר המהפכני הלא הוא ה WE VIBE , אז כנראה שמשם הדרך לחיי מין מופלאים היא קצרה ביותר. אלו מכם שאינם יודעים באיזה מוצר מדובר נרחיב מעט. וי וייב הוא למעשה ויברטור זוגי, יתרון שמותיר את כל מתחריו מאחור. החוסר התפשרות שלו לענג את שני בני הזוג בצורה הפרקטית ביותר ובעת חדירה מאפשרת את ההנאה המושלמת שממנה ניתן לצפות מויברטור.

מאת: עידןמשפחה וזוגיות - כללי04/02/12978 צפיות
אנו חיים בעידן מודרני בו הפתיחות לסקס גבוהה מבעבר והתפיסה המינית הינה משוחררת יותר. בעיקר לאור הגעת האינטרנט וחנויות הסקס הווירטואליות אשר מאפשרות לאנשים לשמור על אנונימיות מוחלטת במהלך ביצוע רכישת אביזרי מין שונים

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181813 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181150 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181097 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181463 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152569 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152570 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152042 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica