חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם כל אחד יכול לפתוח חברת אחסון אתרים?

מאת: טלאחסון אתרים29/09/20111111 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכאורה זה נראה לנו קל - כל מה שצריך הוא לקנות שטח אחסון מספיק גדול בארץ או בחו"ל ולהתחיל למכור חלקים ממנו ללקוחות בכל רחבי העולם. ובכן, במציאות, לפתוח חברת אחסון אתרים זה לא דבר קל, ולא מדובר רק בהשכרת שטח אחסון, אלא בהרבה יותר מזה.

מחיר

אחד הקריטריונים החשובים לבחירת חברת אחסון אתרים הוא המחיר, אך הוא לא החשוב ביותר. לפעמים עדיף לשלם קצת יותר בשביל לקבל את המאפיינים האחרים שקובעים האם חברת האחסון שלי טובה או לא.

מהירות תגובה של השרת

שרתים שונים מספקים מהירויות שונות בעת ההתחברות החיצונית אליהם. כאשר אנו בוחרים בחברת אחסון אתרים בעלת מהירות תגובה נמוכה הנובעת משרת איטי או ממרחק פיזי רב בין הגולשים לבין השרת עצמו, אנו נפגע גם בקידום האתר במנועי החיפוש, וגם בלקוחות שלא מעוניינים להמתין זמן רב יותר מהנדרש.

זמינות מיידית ללקוח

זהו אחד האלמנטים החשובים ביותר אותם יש לבחון לפני שבוחרים חברת אחסון אתרים. מכיוון שמדובר בעולם בו זמן שווה כסף, והאתר מהווה דרך ישירה של תקשורת בין הלקוחות לבין בעל האתר, בין אם במידע, בין אם בתקשורת ישירה ובין אם במכירות כשמדובר בחנות וירטואלית, כל דקה שהאתר לא זמין חשובה ועולה כסף לבעל האתר, כסף רב הרבה יותר מהתשלום החודשי על אחסון האתר. חברת אחסון אתרים טובה היא כזאת שתדע לתת את המענה המהיר, ההולם והאפקטיבי ביותר לכל טענה ומענה, על אחת כמה וכמה כשהאתר לא עולה או לא זמין.

רציפות השירות

בהמשך לנאמר, חברת אחסון אתרים לא יכולה להרשות לעצמה אי רציפות במתן שירות האחסון. כלומר, חברת אחסון אתרים טובה נמדדת במספר נפילות השרת שחוותה בשנים האחרונות, ומהירות הטיפול בנפילות אלה.

התקנת אתרים במערכות ניהול שונות על גבי השרת

כאשר אנו שוכרים שטח אחסון אתר חשוב מאוד לוודא שחברת האחסון שלנו יודעת כיצד להטמיע את האתר על כל חלקיו בשרת שלהם. ברוב סוגי השרתים ניתן להתקין את רוב מערכות הניהול ואת רוב סוגי האתרים הנכתבים בשפות תכנות שונות, אך על היישום וההטמעה של האתרים השונים הללו על השרת מצריכה ידע מקצועי של בעל השרת או של חברת אחסון האתרים. נניח כי בנינו אתר באמצעות מערכת ג'ומלה, ואנו מעוניינים להתקינו על שרת זה או אחר, נצטרך לוודא קודם כל כי השרת מותאם לאחסון אתרי ג'ומלה, ושנית כי בעל השרת או החברה המאחסנת מסוגלים להטמיע את חלקי האתר השונים על השרת שלהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183250 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182255 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182011 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181562 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173518 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176213 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163116 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153118 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152826 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica