חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגנטים

מאת: דניאל seoהזמנות אירועים05/10/20111071 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגנטים:

מגנטים הפכו למאוד נפוצים במהלך השנים האחרונות, מה גם שהשימוש הגואה בהם נעשה דווקא באירועים שונים כמו: בר מצוות, חתונות, או כל אירוע אחר שהיינו שמחים לציין. עולם הגימיקים לאירועים מלא בכל טוב, אנשי מקצוע רבים יעשו כל שביכולתם כדי להותיר לנו ולאורחינו זיכרון מתוק מאותו ערב בלתי נשכח שמהווה נקודת ציון בחיים שלנו. כאשר אנו מדברים על זיכרון, הדבר הראשון שיעניק לנו זיכרון הוא לא אחר מאשר תמונות, את התמונות כיום נהוג להדפיס על גבי מגנטים במהלך האירוע ובצמוד לכניסה לאולם יחכה לנו לוח עם מגנטים שמיועד לאורחים שמגעילים לשמוח עימנו, המגנטים הללו יתעדו את האורחים ויותירו אצלם זיכרון מתוק מהאירוע שבו הם היו, מדובר באותם מגנטים שאנו מצמידים למקרר הבית, ההבדל היחיד הוא שכאן מדובר במגנטים שעליהם מודפסת תמונה שלנו עם יקירנו.

אין ספק שאותם מגנטים לאירועים יצרו כבר תופעה שלא ניתן להתעלם ממנה, כמעט כל בעל שמחה שמחליט להפיק אירוע בשנים האחרונות מזמין שירות של חברה המתמחה בהדפסה על גבי מגנטים, הצוות הזה לרוב יכיל צלם, ועוד שני אנשי מקצוע שיהיו צמודים למכונה שמדפיסה בזמן אמת את התמונות על גבי המגנטים, תוך דקות לאחר ההדפסה של אותם מגנטים ניתן יהיה לראות אותם על גבי לוח המגנטים והאורחים יוכלו להגיע ולקחת את המגנט עם התמונה שלהם.

קיים מגוון רחב של סגנונות ועיצובים של מגנטים שאותם ניתן לבחור, כל חברה המתמחה בהפקת מגנטים לאירועים תקבע איתכם טרם האירוע פגישה שבה יציגו בפניכם שלל מסגרות ואפשרויות של כיתוב על גבי המגנטים, קיים מבחר רעיונות: ניתן לבחור מגנטים בעלי מסגרת קלאסית עם פרחים, מסגרת שבתחתית יוטבע שמם של בני הזוג שנישא או אפילו תמונתם של בעלי האירוע בתחתית התמונה בתוך בועה קטנה. כל אלו אפשרויות לעיצוב המגנטים שלנו, חלקם אף ראינו בעבר באירועים שאליהם הוזמנו.

מחירם של מגנטים לאירועים אף ירד וממשיך לרדת בעקבות ריבוי המתחרים בשוק המגנטים, כיום ניתן להזמין מגנטים לאירועים במחירים אטרקטיביים במיוחד, על אף המחירים האטרקטיביים חשוב לזכור שמדובר באירוע חד פעמי, המגנטים אמורים לשמש לנו ולאורחים זיכרון רב שנים ולכן חשוב לשים דגש על איכות ההדפסה על גבי המגנטים, תוספת של סכום כסף נמוך לצורך הוספת למינציה שתשמור על המגנטים אכן צריכה להילקח בחשבון, מדובר בהבדל עצום שיגרום לאורחים להיזכר באירוע שלנו גם בעוד מספר שנים.

 



תגיות המאמר: מגנטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196115 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191333 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161447 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161897 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162144 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162249 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162093 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא הזמנות אירועים

מאת: yoni romהזמנות אירועים17/11/141790 צפיות
היום הגדול מגיע, יום החתונה שלנו. לצד האירגוני של החתונה יש משמעות מאוד גדולה וכמובן גם לצד היצירתי והעיצובי. אחד השלבים בתכנון ערב חתונה בלתי נשכח הוא כמובן פרויקט ההזמנות לחתונה.

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141496 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141567 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137081 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: פזית ספירהזמנות אירועים30/06/131412 צפיות
אם אתם רוצים הפקות של אירועים נחמדים של אירוע יום הולדת אתם צריכים לקבל החלטה איכותית וטעימה כגון קייטרינג חלבי שיעניק לכם אירוע מצוין .

מאת: אביב יועציםהזמנות אירועים04/01/137005 צפיות
אם אתם עומדים להתחתן בקרוב ומתחילים לחשוב על עיצוב הזמנה לחתונה, אתם בוודאי מתלבטים: כמה להשקיע במעטפות של ההזמנות? האם כדאי להסתפק במעטפות שהאולם נתן לכם, או להשקיע ולהדפיס מעטפות משלכם?

מאת: מאיה זילברהזמנות אירועים13/12/126167 צפיות
חברות קייטרינג חלבי כיום יודעות לנהל את האירוע שלכם מהתחלה ועד הסוף זהו דבר שיש לקחת לכף זכות בהזמנת חברת קייטרינג חלבי .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica