חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתר לעסק שלך

מאת: alek underעיצוב אתרים23/10/2011976 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרבית האנשים לא יודעים זאת, אבל עסקים קטנים ובינוניים (SMB = Small-Medium Business) מהווים תשעים ותשעה אחוזים מסך כל העסקים בישראל. יתרה מזאת, העסקים הקטנים-בינוניים הללו אחראים למחצית ממקומות העבודה בארץ. הנתונים המדהימים הללו מנוגדים לאינטואיציה, שכן רובנו נוטה לחשוב רק על חברות ענק כעל הרוב השולט – גם מבחינה מספרית וגם מבחינת מקומות עבודה.

אחת הסיבות לכך שהרבה אנשים אינם מודעים לכוחם הגדול של עסקי SMB, הוא חוסר נוכחות ברשת האינטרנט (אומנם לא הסיבה היחידה, אבל היא בהחלט אחת מהן). אותו אינסטלטור שעובד קשה מדי יום, אין לו זמן וסבלנות להקים אתר אינטרנט בעצמו; שלא לדבר על לעדכן אותו בצורה קבועה, כדי לייצר עניין לגולשים. לפיכך, רבים מבעלי העסקים מסוג SMB פונים לחברות מקצועיות המציעות שירותי בניית אתרים לעסקים.

אתר תדמית או אתר למסחר מקוון?
האם האתר אמור לשמש אך ורק ככרטיס ביקור וירטואלי? או שמא מדובר באתר המיועד להביא לכם לידים? או אולי אפילו לאפשר רכישה מקוונת אונליין? כל השאלות הללו, יחד עם התשובות, אמורים לתת לכם מתווה למראה האתר ולעיצובו. אתר תדמית בלבד, שלא אמור לייצר לידים או מכירות, הרבה יותר קל לייצר ולתחזק. לעומת זאת, אתר שמיועד לגרום לגולשים לבצע פעולה – מחייב לא רק את העיצוב הנכון, אלא גם את הכתיבה השיווקית הנכונה.

עם כל כך הרבה גורמים מסביב, מסתבר שבנייתו של אתר עסקי היא אכן לא עניין של מה בכך.

מדוע לא לבנות אתר בכוחות עצמי?
אין שום מניעה שתעשו זאת. פשוט רכשו כתובת דומיין משלכם ושירותי אחסון, הורידו והתקינו ממשק ניהול (כגון וורדפרס, ג'ומלה וכו') – והרי לכם אתר. אלא שלא ההקמה הטכנית עצמה היא הנושא כאן; האם יש לכם את הידע ואת היכולת לעצב את האתר כך שישדר את המסר העסקי הרצוי? האם אתם יודעים לכתוב בצורה שיווקית ואטרקטיבית, לשכנוע הגולשים? האם יש לכם זמן וסבלנות לעדכן את האתר על בסיס שבועי?

אם עניתם "לא" על אחת מהשאלות לפחות, אתם בהחלט צריכים בעל מקצוע.

איך לבחור חברה מקצועית?
מעשים מדברים יותר ממילים, לכן בקשו לראות דוגמאות לעבודות קודמות. האמת שרובנו מתפתה לחשוב שאם פנינו לחברה שכבר הקימה אלפי אתרים, אז יצאנו בזול. למעשה, אכן חברה שכזו ודאי תדרוש פחות כסף מאשר מעצב אתרים עצמאי או חברות ענק שדורשות אלפי שקלים רק על מסמך האפיון של האתר. אבל בסך הכולל, אם מצאתם מעצב שמוכן להקים לכם אתר עסקי בפחות כסף וביותר השקעה – לכו על זה. טובת העסק (וחשבון הבנק שלכם) עומדת מעל לכל.

באיזה עיצוב כדאי להשתמש?
הכול תלוי בשאלה האם יש לעסק שלכם עיצוב קיים כלשהו. בהנחה שכבר יש לכם לוגו מעוצב, ניירת משרדית וכרטיסי ביקור, כדאי להמשיך את הקו העיצובי הזה גם באתר האינטרנט שלכם. עיצוב אתרים לעסקים די שונה במהותו מעיצוב של אתרים אישיים; בסוג הראשון חייבים לקחת בחשבון אלמנטים שלהם לא מחויבים בסוג השני.

כפי שכבר צוין למעלה, אם יש עיצוב קיים עדיף לדבוק בו, מכיוון שלקוחות קיימים צריכים לזהות את העסק כבר כשהם נכנסים לדף הבית. כמובן שאם אתם עסק ללא לוגו או עסק חדש לגמרי, המעצב שלכם יוכל לתכנן ולהשקיע בעיצוב מותגי חדש לחלוטין. וגם כאן צריך לבצע את הכול מתוך מחשבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת alek under

מאת: alek underצרכנות15/07/141742 צפיות
מחירי הנדל"ן ממשיכים לנסוק מעלה. אז מה עושים? עוברים למבנים יבילים. תשאלו את הסטודנטים בשכונת המכולות של לוד, שקיבלו דירה מעוצבת בשכר דירה נמוך במיוחד.

מאת: alek underבניית אתרים01/08/121091 צפיות
וורדפרס היא מערכת הניהול הטובה ביותר לאתר שלכם, והכול בחינם.

מאת: alek underעיצוב גרפי29/07/123189 צפיות
האינטרנט מציע מגוון רחב של שיטות להכנה ולשליחה של ברכות. הנה 3 מהן.

מאת: alek underעסקים מקוונים06/06/121291 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לבית הדפוס, ומתן אפשרות לרכישה מקוונת, יגדילו את קהלי היעד שלכם ואת הכנסות העסק.

מאת: alek underשיווק באינטרנט29/05/121380 צפיות
האינטרנט הפך לפלטפורמת פרסום מובילה ויעילה מאין כמותה. אומנם לפניו ניצבים הטלוויזיה והעיתונים, אבל פרסום מקוון בהחלט תפס מקום של כבוד.

מאת: alek underעסקים קטנים ובינוניים16/04/121153 צפיות
מי שלא נזקק אי פעם לשירותיו של פורץ מנעולים – שירים את ידו

מאת: alek underעסקים קטנים ובינוניים15/04/121204 צפיות
הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שפונים לקבלת שירות ממנעולן

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213416 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211429 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172767 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162055 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162570 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153053 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152713 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica