חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נהנים לרכל על אחרים? כנראה שאתם לא ממש חיים את החיים שלכם.

מאת: חני בורנשטייןאימון אישי23/10/2011912 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נהנים לרכל על אחרים? סימן שאתם לא ממש חיים את החיים שלכם.

הבעיה היא שמי שמרכל לעולם לא יודה בפני עצמו שזה מה שהוא עושה.

בין הדברים שאנשים הכי שונאים זה שמרכלים עליהם. זה מצטייר לכאורה שלמרכל יש הרבה כוח. אבל בעצם, מי שמוצא את עצמו מרכל על אנשים אחרים זה מגיע אך ורק ממקום של חולשה נפשית. ממקום של מחסור. הוא מנסה לקבל כוח דרך השיחה על אנשים אחרים.

רכילות זה לדבר על מישהו שלא לצורך. אדם מרכל כאשר אין לו משהו אחר לדבר עליו. ככל שהעולם הפנימי שלנו מלא יותר אנחנו נרכל פחות על אחרים כיוון שיהיו לנו תכנים אמיתיים לצקת בדיבור שלנו מאשר לדבר על חיים של אנשים אחרים. כאשר לאדם אין את עצמו הוא ידבר על אנשים אחרים וירכל על חייהם. כשלאדם יש את עצמו הוא ידבר על עצמו, על החיים שלו ולא על חיים של אחרים.

ככל שלאדם יש פחות את עצמו, הוא יותר ירצה להסתיר זאת וינסה לטשטש זאת באמצעות שיחה על אנשים אחרים.

על מנת להיגמל מרכלנות, משיחה על חיים של אנשים אחרים, אני צריך למצוא לעצמי תוכן פנימי. אני צריך להעשיר את החיים שלי בדברים שמעניינים אותי ושנוגעים לי רגשית. ובנוסף עלי להתחבר לעצמי, למהות האוטנטית שלי ולהסיר את התדמית ששמתי על עצמי. אני צריך להפסיק לחשוב איך אני נראה בעיני הסביבה, להפסיק לקנות את מקומי בחברה דרך שיחה על אנשים אחרים ולהתחיל לטפח בתוך עצמי ערך עצמי אמיתי שמבוסס על המהות שלי ושלא מבוסס על רושם חיצוני.

איך עושים את זה? איך מטפחים בעצמנו ערך אמיתי? אז קודם כל מתחילים להסתכל על עצמנו דרך העיניים שלנו. דרך ההסתכלות שלנו ולא דרך ההסתכלות של הסביבה. מה אני חושב באמת? מה אני רוצה באמת? מה אני מרגיש באמת?

אז שיהיה בהצלחה...

אם תרצו להרחיב בנושא - תוכלו למצוא הרבה תוכן מקיף בנושא בשאר המאמרים שלי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חני בורנשטיין - מומחית להתפתחות אישית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חני בורנשטיין

מאת: חני בורנשטייןאימון אישי23/09/124867 צפיות
דימוי עצמי הוא תוצר של כל התוכן שנולדתי איתו ושל החינוך שקיבלתי יחד עם התכנים שקלטתי מהסביבה. כיצד התייחסו אלי? איך החשיבו אותי? האם אמרו לי מילים טובות? באילו נסיבות? האם קיבלתי מגע אוהב? האם המגע היחיד שקיבלתי היה מכות?

מאת: חני בורנשטייןאימון אישי13/08/121110 צפיות
לאדם עם ביטחון עצמי תקין, אין צורך בביטחון עצמי מופרז. אין לו צורך בגאווה. כבני אדם אנחנו מנסים להפגין משהו שאין לנו ולא משהו שיש לנו וטבעי לנו. על מנת לרכוש ביטחון עצמי אנחנו צריכים ללמוד להביא את הפנימיות שלנו החוצה. לבטא את האני הפנימי שלנו בצורה מלאה בלי להסתיר כלום.

מאת: חני בורנשטייןאימון אישי13/08/12984 צפיות
לאדם עם ביטחון עצמי תקין, אין צורך בביטחון עצמי מופרז. אין לו צורך בגאווה. כבני אדם אנחנו מנסים להפגין משהו שאין לנו ולא משהו שיש לנו וטבעי לנו. על מנת לרכוש ביטחון עצמי אנחנו צריכים ללמוד להביא את הפנימיות שלנו החוצה. לבטא את האני הפנימי שלנו בצורה מלאה בלי להסתיר כלום.

מאת: חני בורנשטייןאימון אישי05/08/121123 צפיות
אדם שחי ללא סיפוקים, לא יכול להיות אופטימיות. אדם שלא מצליח למלא את החסרים שלו לא יכול להיות אופטימי. אופטימיות נוצרת מחוויה של מלאות. במידה ואנחנו מגיעים עם חסר מהילדות. חסר בחום, חסר באהבה או חסר במילה טובה החסר הוא בילד אין אצלנו והוא זה שמנהל אותנו.

מאת: חני בורנשטייןאימון אישי23/07/12895 צפיות
כיום אנחנו חיים במצב של חסר גדול בחום. חום ושייכות הם הכרחיים עבורנו כבני אדם. אנחנו לא מסוגלים להתקיים בלעדיהם. במידה ואין לנו חום ושייכות אנחנו עושים המרות לדברים אחרים שישמשו כפיצוי. לדג' אם אנחנו רוצים אהבה ואין לנו, אנחנו נוכל ללכת לאוכל. ודרך האוכל נמצא את הסיפוק.

מאת: חני בורנשטייןאימון אישי16/07/121002 צפיות
אם גם כאשר אנחנו נמצאים בסביבה אוהדת, אנחנו חיים בתחושה של איום וללא יכולת לשינוי דפוסים והרגלים, זה אומר שאין לנו כלל גמישות נפשית. ושאנחנו מנוהלים באמצעות פחדים קדומים.

מאת: חני בורנשטייןאימון אישי08/07/12918 צפיות
ככל שאנחנו יותר תלותיים רגשית באחרים, מצב הרוח שלנו מושפע מאנשים אחרים. הסביבה היא זאת שעושה לנו מצב רוח. הסביבה היא זאת שמשפיעה על מצב הרוח שלנו אם יהיה לנו מצב רוח טוב או שיהיה לנו מצב רוח לא טוב.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213607 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205241 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193106 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192939 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193005 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174125 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173530 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica