חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכירים לילדים טרנד חדש של אופני סטפר

מאת: אלעד אוחנהאופניים30/10/20111211 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי שיש לו ילדים רואה כיצד הם רובצים שעות מול הטלוויזיה או המחשב ולעתים אף לא יוצאים מחדרם במשך זמן רב. אין ספק שתרבות הספורט של היום נפגעת רבות מכך ולכן אנו יכולים לראות כיצד אחוזי ההשמנה אצל ילדים ונערים הם מחרידים ממש. אופני סטפר הם התשובה החדשה המצוינת עבור כל הורה שמעוניין לראות כיצד ילדו מתחיל להניע את הגוף ומשפר מאוד את מצבו הגופני הכללי.

אופני סטפר הם בראש ובראשונה אופניים, כך שהילד יכול לרדת איתם לרחוב או לפארק סמוך ולהתחיל לדווש להנאתו. כך גם לא צריך לשכנע אותו במיוחד או להסביר לו מדוע כדאי לעשות כושר. בנוסף, גם לא צריך לרשום אותו לחוג שעולה מאות שקלים מדי חודש. רכישת אופני סטפר עבור הילד שלכם היא לא רק ציודו בטרנד חדש שיעשה רושם גדול על כל חבריו אלא שהיא גם תאפשר לו ללמוד לרכוב בצורה מהירה יותר מאשר על אופניים רגילים.

מחנכים לתרבות ספורט איכותית ומיוחדת

נראה כי החינוך לספורט בארצנו די לוקה בחסר. ניתן לעמוד על כך אפילו כשמתייחסים לספורטאים מקצוענים כמו כדורגלנים למשל. יציאה של כדורגלן לאירופה מדגישה את פערי הכושר הגופני, וחשוב להבין שפערים אלו מתחילים כבר בגיל הצעיר ביותר. נסיעה על אופני סטפר נהדרים היא לא רק רכיבה נעימה עבור הילד שלכם אלא שהיא יכולה להעניק לו בצורה הטובה והקלה ביותר את החשיפה החשובה לתרבות הספורט.

תרבות ספורט היא לא מושג מפוצץ אלא שהיא באה להדגיש עד כמה חשוב לעסוק בספורט בצורה עקבית ונכונה. רכיבה על אופני סטפר איכותיים תהיה כזו שההנאה שבה תדחף את הילד לפעילות ספורטיבית עקבית שמבוצעת בצורה נכונה ואיכותית. לא מדובר בשליחת הילד לקורס כדורגל או לאימוני ג'ודו, שלמרות חשיבותם יכולים להיות מסוכנים ולעתים אף מועברים בצורה לא ממש מקצועית כמו שאנו חושבים.

מפתחים את הגוף מגיל צעיר

אם נתייחס יותר לעומק לבעיית הרביצה מול מסכים שונים הרי שנוכל להבין עוד יותר כיצד גופו של הילד יהיה חשוף לסכנות בריאותיות רבות בעתיד. כיום יותר מאשר בעבר ניתן לראות כיצד ילדים מפתחים מחלות שהיו אופייניות יותר למבוגרים. ספורט הוא דבר חשוב לפיתוח הגוף לא רק מבחינה חיצונית אלא כמובן גם בתרומה הרבה שלו למערכות פנימיות שונות בגוף. אופני סטפר הם כלי מצוין לעבוד על מערכות רבות בכל גוף הילד.

מי שמעוניין לראות את ילדיו נהנים גם בצורה מיידית וגם לטווח הרחוק חשוב שיבין את היתרונות הרבים שיש לאותם אופני סטפר להציג. ילד שרוכב בצורה קבועה על אופני סטפר שאינם מסכנים אותו בפציעות אורטופדיות אלא משפרים לו מאוד את סיבולת הלב ריאה, הוא ילד בריא יותר שלאחר שיתבגר לא ישכח להודות להוריו על מתנה נפלאה שהוסיפה לו המון בחייו. היתרונות הם קלף מנצח בכל הקשור לבריאותו של הילד שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195532 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195899 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192034 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191681 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141401 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144638 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141495 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213891 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182349 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182014 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152478 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152135 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152244 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151900 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica