חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנות אביזרי מין הדרך לשיפור חיי המין

מאת: עידןמיניות ובריאות מינית08/11/20111436 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שימוש באביזרי מין

ישנם סוגים רבים של אביזרים אותם ניתן למצוא בכל חנות סקס או בעברית חנות אביזרי מין , שם ניתן לקבל הדרכה ולראות מהו האביזר המתאים למטרותיכם כרגע. ישנם אביזרים המתאימים למשחקי מין שנועדו להעצים את הגירוי והאורגזמה בקיום מגע מיני אינטימי בין בני הזוג. ישנם מגוון שמנים וחומרי סיכה  שעוזרים לעורר חושים חדשים על ידי ליקוק או נשיפה.ללא ספק אביזרי מין מעניקים תוספת עשירה לחיי הזוגיות ומעצימה את הסיפוק המיני והאהבה.  בכל סקס שופ ניתן לקבל ייעוץ והכוונה איך להגיע למקומות העונג החדשים, להתנסות ולהתרשם מההיצע הרב. לספר מהן העדפות שלכם במיטה, מה הייתם מעוניינים לנסות ומה מסקרן אתכם.

סוגים של אביזרי מין

מהם אותם אביזרים הקיימים בשוק? כמובן שבכל חנות סקס ניתן למצוא מגוון שונה, אך הבסיס דומה. ישנם אביזרים במחירים זולים ועם זאת גם יקרים.  ישנם אביזרים שנועדו לשימוש זוגי בעיקר אך לא בהכרח - למשל הוי וייב. ישנם סוגים רבים שנועדו לשימוש אישי וכו'. השאלה מה המטרה ובמה רוצים להתנסות. האם מעוניינים להתנסות בחדירה ואגינלית? חדירה אנאלית? למשחקי סקס? לאוננות?  ויברטור יכול לתת  לכך מענה, אך הוא לא היחיד. האביזרים מעוצבים באופן שיעניק תחושת סיפוק מרבית ובכל סקס שופ ניתן למצוא הסבר מקיף על התכונות המגוונות. מעבר לטקסטורה והחומר ממנו עשוי המוצר חשוב לשים לב גם למבנה הגוף ולעשות התאמה פיזית.

לא משנה מה יבחר, אם זה ויברטור רוטט, דילדו מסיליקון, או בובת סקס מתנפחת, אביזרים אלו הם תוספת מרעננת חושים לחיי המין. השימוש בהם בכל דרך וצורה מעצימים תחושות מיניות, מובילים לאורגזמות חלומיות וממקמת את חיי המיטה במחוזות חדשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן

מאת: עידןמשפחה וזוגיות - כללי28/06/121286 צפיות
בא לכן להפתיע את הפרטנר שלכן למיטה? בא לכם לשדרג קצת את הסקס להכניס לו תבלינים חדשים ומגרים? הגיע הזמן להיכנס אצל חנות סקס ולהפתיע אחד את השנייה באביזרי מין במתנה. המבחר כל כך גדול ומשגע, שבאמת אפשר להתבלבל.. אז כדי לעזור לכם לעשות קצת סדר בבלגן, הנה כמה הצעות שיגרמו לבני הזוג שלכם לכסות אתכם בנשיקות...

מאת: עידןבריאות גברים30/05/123122 צפיות
תסביך 'גודל איבר המין' הוא אולי השכיח ביותר עלי אדמות. גברים רבים חשים חוסר בטחון בנוגע לגודל איבר מינם, דבר שמוביל להרבה חרדות שמושלכות בין השאר על מערכות היחסים האינטימיות של הגבר, וגם על מערכת היחסים שלו עם עצמו.

מאת: עידןמשפחה וזוגיות - כללי30/04/121264 צפיות
העולם המערבי התפתח במהירות כל כך גבוהה שלעיתים קשה לתפוס עד כמה הגישה השתנתה בהבדל של רק כמה עשרות שנים. כאשר אנחנו מדברים על גישה אנחנו כמובן מדברים על כל מיני קונצנזוסים חברתיים שהשפיעו על הדיסקרטיות והצורך להסתיר את המיניות שלנו.

מאת: עידןנישואין30/04/121508 צפיות
איזה גבר או אישה אינם מכירים את השאלה הזו. מתחילים לשבור את הראש כמה חודשים מראש איך לרצות את בני זוגינו ביום הנישואים ועם השנים זה רק הופך להיות יותר ויותר קשה.

מאת: עידןזוגיות ואהבה04/03/121358 צפיות
תפקידה של חנות אביזרי מין לספק את המוצרים הכי חמים וסקסיים, שיהפכו לחברים הטובים ביותר בעת הצורך. אבל, כמו מכל חבר טוב גם במקרה הזה צריכות להיות דרישות בסיסיות, כאלה שיבטיחו שהמוצר איכותי, עונה על הצרכים והכי חשוב מענג ונעים. לכן, חשוב לברר לפני רכישת מוצרי אביזרי מין קצת על המקום ממנו בחרתם לקנות, לוודא שהמוצרים איכותיים ומגיעים עם אחריות.

מאת: עידןזוגיות ואהבה04/03/121554 צפיות
אם אתם נמצאים בזוגיות שצריכה קצת תיבלון בחיי המין, נראה כי אתם כבר הגעתם למקום הנכון, ואם לאחר המאמר הזה אתם רצים בכדי לשים את ידכם על המוצר המהפכני הלא הוא ה WE VIBE , אז כנראה שמשם הדרך לחיי מין מופלאים היא קצרה ביותר. אלו מכם שאינם יודעים באיזה מוצר מדובר נרחיב מעט. וי וייב הוא למעשה ויברטור זוגי, יתרון שמותיר את כל מתחריו מאחור. החוסר התפשרות שלו לענג את שני בני הזוג בצורה הפרקטית ביותר ובעת חדירה מאפשרת את ההנאה המושלמת שממנה ניתן לצפות מויברטור.

מאת: עידןמשפחה וזוגיות - כללי04/02/12979 צפיות
אנו חיים בעידן מודרני בו הפתיחות לסקס גבוהה מבעבר והתפיסה המינית הינה משוחררת יותר. בעיקר לאור הגעת האינטרנט וחנויות הסקס הווירטואליות אשר מאפשרות לאנשים לשמור על אנונימיות מוחלטת במהלך ביצוע רכישת אביזרי מין שונים

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181814 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181152 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181097 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181464 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152569 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152571 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152043 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica