חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לבדיקה גרפולוגית של קורות חיים

מאת: גיליגרפולוגיה10/11/20118917 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
  • רצוי לכתוב על גבי מצע של כמה דפים ובעט כדורי תקין. הגרפולוג שבודק מתעניין גם בלחץ הכתיבה ומבנה הקו.
  • כל גרפולוג מתחיל מבין שמי ששולח את כתב היד שלו לבדיקה גרפולוגית נתון במתח נפשי בזמן הכתיבה ולכן, אל תנסו ליפות את כתב היד שלכם.
    כל ניסיון "לשפר" את כתב היד לצורך הבדיקה יגרום יותר נזק מתועלת, שכן כתב יד מצועצע בשילוב עם סימני כתב נוספים, יכול להעיד על העמדת פנים וניסיון להראות מי שאתם לא.
    כתבו בצורה שהכי טבעית לכם, בצורה ספונטנית ובלי "פוזה".
  • אם עברית איננה שפת האם, כתבו את קורות החיים שלכם או כל טקסט נלווה אחר גם בשפת האם. במידה ואתם בארץ מגיל 6 וכותבים כבר 30 שנה עברית, כמובן שאין צורך לכתוב בשפת האם.
  • על מנת להגיע לממצאים מדויקים, הגרפולוג זקוק לנתונים כמו: גיל, השכלה והיד הכותבת. חשוב לציין נתונים אלו בזמן הכתיבה.
  • חשוב מאוד לציין גם: אם יש לכם הפרעות מוטוריות, ליקויי למידה, בעיה בראיה או בעיה ביד הכותבת.
  • הימנעו מחזרות, היו ענייניים, כתבו בצורה ברורה ואל תכנסו לפרטים מיותרים.
  • במידה וטעיתם ותרצו לתקן או למחוק: אופן המחיקה מלמד את הגרפולוג משהו על אישיותכם אבל לא תרצו להגיש דף שאינו אסתטי לצורך הבדיקה הגרפולוגית, בדיוק כמו שלא תבואו לראיון עבודה פרונטאלי עם בגד מוכתם ו/או לא מגוהץ.
  • רצוי לכתוב משהו מקורי ולא מועתק, כמו גם שלא יקריאו לכם מה לכתוב. כתב מועתק איננו ספונטני וההפסקות אינן טבעיות. הפסקות אלה עלולות להתפרש כהפסקות בפעילות.
  • אל תשתמשו במעטפה של מקום העבודה הנוכחי או הקודם ולא במעטפה של נערה בת 16 עם ציורים, קישוטים, לבבות וצבעים...צריך מעטפה סטנדרטית.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גילי

מאת: גיליגרפולוגיה28/11/101027 צפיות
גרפולוגיה איננה ולא הייתה מעולם תחום מיסטי. מזה שנים רבות נחשב האבחון הגרפולוגי לכלי מקובל ומוערך להשמת עובדים במקום העבודה המתאים לכישוריהם.

מאת: גיליגרפולוגיה10/03/101078 צפיות
מקורה של המילה גרפולוגיה בשפה היוונית. "גרפו" פירושו כתב ואילו "לוגיה" היא תורה, מכאן יוצא כי הגרפולוגיה היא תורת כתב היד, כלומר התורה החוקרת את הפסיכולוגיה של כתב היד. גרפולוגים מכנים את כתב היד בשם "העט של המוח" מפני שכתב היד משקף באופן ישיר את המתחולל במוחו ובנפשו של הכותב. היד בפני עצמה לא מסוגלת לכתוב ללא הפקודה מהמוח לאצבעות המפעילות את העט.

מאמרים נוספים בנושא גרפולוגיה

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה06/10/143329 צפיות
הלהיט שכובש את ערבי הבידור בארץ ! ערב גרפולוגי לחברה שבו נצחק, נשתף, נעצים, נחבר דרך כתב היד. החברה יצאו עם ידע חדש ופרקטי וטעם של עוד בדיוק כמו הפעם הראשונה שמתנשאים במשהו שלו מכירים.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה05/08/143562 צפיות
קבלו רעיון פשוט כיצד לערוך פעילות כיף לעובדים. מזמינים גרפולוג לערב צוות. כל עובד מקבל 3 דפים חלקים מגלגל והופך לכדור. השלישי שמצליח לג'אנגל למשך 5 שניות מקבל אבחון גרפולוגי ראשוני של כתב היד.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה12/06/144632 צפיות
מכירה מישהי שלא אוהבת לגלות על עצמה דברים ?חברת יוקו פיתחה את התערובת הכימית להחלקה יפנית. הזמנת גרפולוג לערב גיבוש הינה פעילות מתאימה לעשירון העליון מסביון ועד לעשירון התחתון מרמת אביב ג

למרות שישי לנו את הנטיה להגיב של כתבים כגברי או נשי למעשה לא ניתן לראות את מינו של הכותב. כתב היד משקף לנו את השילוב של הזהות החיצונית שלנו עם זו הפנימית. הכתב משקף, בין היתר, את האנימה והאנימוס, כלומר – את החלק הגברי שבאישה והיחס שלה אליו ואת החלק הנשי אצל הגבר והיחס שלו אליו.

איכות קו כתיבה היא אלמנט חשוב בתורת הגרפולוגיה ואותו לא ניתן ללמוד או לזייף. הגר וולטר היה גרפולוג צרפתי אשר הוציא ב-1938 ספר בשם "הגרפולוגיה של הקו". בספר זה הוא פיתח שיטה ייחודית אשר מתבססת על ארבעה סימנים של קו הכתיבה. סימנים אלו מייצגים את טמפרמנט האדם, את הליבידו שלו ואת אופן הליכתו אל מטרות.

תיאוריית האישיות של רנה לה-סן כוללת שמונה טיפוסים. מאמר זה מסכם את המושגים הבסיסיים של התיאוריה, את הטיפוסים ואת המאפיינים הגרפולוגיים של כל טיפוס.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה29/07/128928 צפיות
גרפולוג ליום הערכות המשלב תכנים מעולם עבודת צוות והנחיית קבוצות הינו פתרון מצוין. מי שעוקבת אחרי הישרדות יכולה לשים לב שבמועצת השבט מצלמים את כתב היד והשם שכל אחד/ת בחר/ה להדיח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica