חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול זוגי ובגידות אקראיות

מאת: דורי לויבגידות15/11/20111296 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפול זוגי ובגידות
את או אתה נוסעים לכנס מטעם העבודה בן או בת הזוג והילדים בבית (מכאן אכתוב בלשון זכר אבל הכוונה לשני המינים) אתה אוהב את אשתך יש ביניכם יחסים טובים הילדים מקסימים הכל טוב הזוגיות טובה המיניות טובה טיפול זוגי או ייעוץ זוגי הם דברים שאתם רואים בטלוויזיה לא משהו שקיים ביניכם. אתה נוחת ובכנס יש הרבה מוזמנים ממש כמוך אבל מיד תופסת את עינייך ההיא עם הלבוש הסקסי , טוב לפנטז מותר לא? הבעיה היא שגם אותה מישהי מתקרבת אלייך ואז לאחר יום מתיש של הרצאות היא ואתה יושבים בלובי ומרימים כוסית יין המשיכה מתגברת. יש קול שאומר זה לא בסדר אבל יש גם קול שאומר תזרום זה לא ממש יגיע למיטה. אתה רחוק מהבית ויש תחושה שכאילו זה מותר כי הסביבה שונה והמקום שונה כאילו עולם אחר. יצאת לסופשבוע בעולם אחר ובעולם אחר החוקים אחרים היין והאווירה הכל זורם ומתחיל לצאת משליטה. רוקדים ועוד כוס יין ואתם מסיימים את הערב אצלה בחדר. עכשיו ישנם שני תסריטים האחד שזה אירוע לד פעמי והשני עם המשכיות לרומן המתפתח ביניכם.

בגידות משנות את העולם
בגידה זו התחושה  העולם אותו הדבר אבל משהו קרה, אין עונש משמיים אבל משהו השתנה. מיד מתחילים מנגנוני ההגנה לפעול. זה לא ממש בגידה סתם ערב נשכח הכל הרי יש לי אשה ואני אוהב אותה ובית וילדים. למחרת בהרצאות אתה מתרחק כאילו לא קרה כלום מנסה להדחיק ולמחוק את הערב.
תסריט שני קורה בצורה קצת אחרת. את מגיעה לכנס ופתאום פוגשת את הגבר הנחמד שמקדיש לך את הזמן. הוא רגיש שומע ומכיל. ממש כל התכונות שאין בבן זוגך שמתנהג כמו גבר מצוי לא מדבר רגשות לא פתוח וגם הסקס איתו כבר לא משהו. ההמשך ברור. אתם במיטה אולי בלילה הזה אולי בעוד חודש כשתחזרו לארץ והרומן יתפתח.

שתי סוגי הבגידות קורות לא רק כי פגשנו חתיכי על סקסיים. שתי הבגידות קורות ברמה העמוקה כי הקשר שלנו בבית עם בן או בת הזוג  שלנו לא מספיק עמוק רגשית ולא מספק אותנו.

 לשני התסריטים יש השפעה על הזוגיות שניהם מראים שקימת בעיה מסוימת בזוגיות שלכם. טיפול זוגי נותן מענה לשאלות הללו. מדוע תרצה לשכב עם אשה אחרת אם אתה אוהב את אשתך. התשובות רבות. כי אנו יצורים מיניים ונמשכים. זה נכון אבל הקשר הרגשי בינך ובין אשתך אמור להוות מחסום מפני מין סתמי ומזדמן. אם הקשר הרגשי הוא לא חוסם מפני בגידות מה זה אומר לגבי הזוגיות שלכם. נכון שאנחנו בעלי דחפים מיניים אולם מדוע הזוגיות לא מצליחה לשמור על הנאמנות.

טיפול זוגי ככלי להתמודד עם בגידות

קל להגיד שיש שחיקה בחיי הנישואין. מצד שני ישנם זוגות שכן מצליחים לשמור על המשיכה והנאמנות ביניהם לאורך שנים. הסוגד הגדול נעוץ בעומק הקשר הרגשי ביניהם. טיפול זוגי או טיפול אצל פסיכולוג מומחה יכול לעזור לשני בני הזוג לשמר את הזוגיות. חשוב מאוד שזוגות שפונים לקבל ייעוץ זוגי יבינו שעליהם להעמיק את המורכבות הרגשית והמינית ביניהם. לאפשר יותר מקום לרגשות ושיתוף עמוקים. לאפשר להביע יותר פנטזיות ופנטזיות מיניות. לפתח יכולת לשיחה אינטימית. טיפול זוגי הוא אחד הכלים החזרים שיכולים לעזור לזוגות להתמודד עם בגידות. טיפול מיני שמשלב טיפול זוגי נותן מענה הן לבעיות הרגשיות והן לבעיות הזוגיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורי לוי פסיכולוג קליני מטפל זוגי מוסמך טיפול זוגי פורום טיפול זוגי,  נייד 054-4990201

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורי לוי

מאת: דורי לויקרימינולוגיה07/07/177308 צפיות
התמכרות היא נושא לא פשוט. כיום מכורים לסמים אלכוהול אינטרנט יחסים סוכר גלוטן וכד. בית המדרש ללימוד בנושאי התמכרויות מסייע להעמיק לכל מי שרוצה חילוניים ודתיים הרוצים להשתחרר מההתמכרות הפרטית שלהם.

מאת: דורי לויפסיכולוגיה14/04/131394 צפיות
תהליך ההכשרה של פסיכולוגים קליניים הוא תהליך ארוך ומייגע

מאת: דורי לוידייטינג11/11/12986 צפיות
רוב האנשים חושבים שצריך לצאת ולהכיר ורק אחרי מיסוד הקשר אם ובמקרה יש בעיות אז צריך לגשת ולקבל טיפול זוגי. האמת היא שמי שקשה לו להכיר כדאי לו מאוד לפנות ולקבל ייעוץ זוגי אפילו לפני מיסוד הקשר. פתרון של בעיות ביכולת לקרבה ולאינטימיות מסייע להיכנס לקשר בריא יותר

מאת: דורי לויבגידות13/07/121272 צפיות
טיפול זוגי קצר מודע עוזר להגיע לתוצאות מהירות בני זוג חווים בעיות בזוגיות שמפריעות לאיכות הקשר ולזוגיות. טיפול זוגי מסיע לשני בני הזוג לפתור את הבעיות בצורה מהירה

מאת: דורי לוימשפחה וזוגיות - כללי13/07/121280 צפיות
ליווי רוחני מסייע רבות למשפחות שמתמודדות עם מחלה. טיפול זוגי עוזר לבני זוג להתמודד טוב יותר עם תהליכי מחלה קשים שפוקדים את אחד מבני הזוג או הילדים.

מאת: דורי לויפסיכולוגיה04/05/121681 צפיות
ליווי רוחני מאפשר להמשיך את הקשר עם האדם שנפטר בצורה שתחזק ותעצים

מאת: דורי לוימשפחה וזוגיות - כללי12/02/121455 צפיות
ליווי רוחני הוא תחום חדש יחסית שמיועד לעזור לאנשים המתמודדים עם מצבים מסכני חיים.

מאמרים נוספים בנושא בגידות

מאת: shlomy בגידות19/02/192559 צפיות
חוקר פרטי, בהגדרתו, הוא איש מקצוע אשר תפקידו הינו לאסוף מידע על אדם או ארגון באופן אזרחי. חוקרים פרטיים מבצעים מגוון רחב של חקירות שונות, החל מחקירות במסגרת הליכי גירושין, חקירות כלכליות, איתור נעדרים או רכוש, חקירות ביטוח, חקירות אמינות לעובדים עבור ארגונים גדולים ועוד מגוון רחב של חקירות נוספות.

מאת: Daniel.Bבגידות25/09/183181 צפיות
בדיקות האזנה לטלפון מאפשרות לזהות פעולות ציתות אלקטרוניות למכשירי טלפון נייחים ולמכשירים ניידים. לרשות מי שרוצים לבצע מעקב אחר שיחות טלפון עומדים אמצעים משוכללים שמופעלים במגוון שיטות, החל בהתקנת רכיב זעיר במכשיר הטלפון ועד למעקב מרחוק באמצעים אלחוטיים.

מאת: shlomy בגידות25/12/171662 צפיות
אף פעם לא פשוט להודות (ולו בפני עצמכם) שאתם חושדים שבן הזוג מפר את האמונים, בוגד בכם. אי לכך לפני שממהרים להגיע למסקנות, יש לבחון את הדברים עם עצמכם וכשלב שני יש לבקש לאמת את החשדות באמצעות שילוב של חוקר פרטי אשר מתמחה בתחום – אם על מנת לאשש ואם על מנת להפריך.

מאת: shlomy בגידות24/07/172989 צפיות
בעולם שבו ידע זה כוח השימוש בחוקרים ובלשים פרטיים הולך וגובר, כאשר מישהו מסתיר מאיתנו משהו או מישהו מתחרה איתנו אנו זקוקים למידע מפנים על מנת להגיב, חוקרים פרטיים אלו אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים לביצוע מעקבים, תצפיות ואיסוף מידע בכל תחום ובכל מקום, ההכשרה הזו היא הפתרון האפקטיבי ביותר לאיסוף מידע שימושי

מאת: חגית פריידסבגידות16/10/1510488 צפיות
האם בגידה זה סוף או התחלה ? האם ניתן לשקם את היחסים? האם אפשרי להתגבר על חוסר האמון? גילוי הבגידה גורמת לסערת רגשות ורבים מקבלים החלטות חפוזות. לכן, לפני כל קבלת החלטה, ככל שתהיה, מומלץ לפנות למטפלת זוגית. על מה קורה בחדר הטיפול תקראו בהמשך..

מאת: orya peryבגידות15/10/151747 צפיות
אזור המרכז הוא האזור המאוכלס ביותר בישראל. ככזה, המילים הראשונות שעולות לנו לראש כשמדברים איתנו על אזור המרכז יכולות להיות "פקקים", "צפיפות", "זיהום אוויר" או "בטון". מנגד, המציאות מראה שדווקא המרחב העירוני שלכם, יכול להיות מיקום מושלם לחופשה הרומנטית הבאה שלכם

מאת: דני הלויבגידות20/02/152167 צפיות
כיום אנו מוצפים בגירויים מיניים כמעט בכל רגע. הנוחות והגישה הקלה והמהירה לפורנוגרפיה באינטרנט, ועימה שלל הפיתויים הנלווים עימה כגון: שיחות סקס, אתרי היכרויות, מופע סקס לייב במצלמה וכדומה, גורמים לכך שכמעט כל אחד מתנסה בכך. האם סקס ויטואלי נחשב לבגידה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica