חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין - מי צריך עורך דין?

כל אדם בשלב כל שהוא בחייו נזקק לשרותי עורך דין, וכתוצאה מכך - אין תחום שלא מכוסה על ידי עורך דין. מערכת החוק והמשפט בישראל ככל מערכות המשפט, עוסקת בתחומים רבים אשר משפיעים על חייו של האזרח. ובכך עורך הדין משמש כחוליה המקשרת בין מערכת החוק לבין חייו של האזרח.

התחומים בהם עוסקים עורכי הדין מקיפים למעשה את התחומים הבאים: פלילי, אזרחי. כל בתי המשפט עוסקים בשני תחומים אלו. תחום תביעות בנושאים הפליליים בהם המאשימה היא מדינת ישראל באמצעות הפרקליטות. ותביעות אזרחיות המוגשות חדשות לבקרים בנושא נזיקין (רשלנות רפואית, תאונות עבודה, תאונות דרכים), חוזים (הפרת חוזים, עריכת הסכמים), מעמד אישי, גירושין (הליך גירושין, מזונות, משמורת ילדים, ידועים בציבור), הוצאות דיבה (לשון הרע), תביעות קטנות, עזבונות וצוואות, אימוץ ילדים, סכסוכים עסקיים, פרוק חברות ותקצר היריעה מלפרט הכל. במאמרנו היום נציין שני תחומים כדלקמן:

עורך דין לענייני משפחה- עוסק בכל ההיבטים של תביעות לגירושין, תביעות לבתי דין רבניים, פרוק שיתוף, חלוקת רכוש , הסדרי ראיה, תביעות אהבות, תביעות משמורת, צוואת ועיזבונות, הסכם גירושין, כתבי הגנה, הגדלת מזונות, הקטנת מזונות, ויש בארץ עורכי דין אשר מתמחים בתחום זה .

עורכי דין בתחום הנזיקין תאונות דרכים או תאונות עבודה, רשלנות רפואית ונזקי רכוש עוסקים בהגשת תביעות על נפגעי תאונות דרכים, נכים, הרוגים, תאונות עבודה, גנבות רכב, פריצות, מחלות, פגיעות בשרות הצבאי, זכויות עובדים, הלנות שכר, פיטורין מהעבודה, הפסדי שכר, וכל תביעה נוספת הנוגעת לתחום זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד חקירות אברמסון, בראשותו של חוקר פרטי אמיר אברמסון, מראשוני החוקרים בישראל. משרד חקירות אברמסון מציע שירותי חקירות ומודיעין לרבות: חקירות בגידות, גירושין, חקירות כלכליות, ביצוע מעקבים, בדיקות פוליגרף, גילוי האזנות סתר ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר אברמסון

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152183 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152339 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142860 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות03/04/131024 צפיות
מרבית הלקוחות שפונים אליי בהקשר לתיק הגירושין, עושים זאת כשהפרידה נמצאת בגדר כוונה בלבד ועוד לפני שנפתח התיק בפועל. כמובן שבכל מקרה יש גם יוצאי דופן וכך קרה עם לקוחה שפנתה אליי כשמשפט הגירושין שלה היה בעיצומו.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות27/01/111673 צפיות
לא כל עוקב הוא חוקר פרטי טוב , ולא כל חוקר פרטי הוא עוקב טוב , אנו מקפידים לשלוח לשטח עוקב מקצועי עם נסיון רב , היודע לעבוד עם צוות או קבוצה , אשר יודע לעשות הכרת שטח , וכמובן עם רשיון חוקר פרטי של המדינה.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/10/101343 צפיות
מעקב הוא תורה שלמה ולא פשוטה , גורמים ממלכתיים עוברים הכשרה לתפקיד עוקב אחרי קורס הנמשך שנים ובו מנופים מי שאינם מתאימים. מעקב יכול להתבצע רק כאשר העוקב מיומן, מוכשר לתפקיד, בעל נסיון רב בעבודה כזאת. עם סבלנות ברזל, יכולת השתלבות בכל מצב , בקיא בתורת האיפור וההתחפשות , מיומן בקריאת מצב בשטח, לא בולט, סובלן, ויכול לעמוד בלחץ. ידע נרחב בנהיגה ובצילום, עבודה בצוות.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות11/09/101943 צפיות
שאלה זו אני שומע הרבה פעמים, כאשר איש עסקים שומע כי הפסיד במרכז בכמה שקלים למרות שהיה בטוח שהמכרז שלו, כאשר זוגות נתפסים על חם בפגישה הראשונה על אף שדאגו לשמור על דיסקרטיות וחשאיות ולא דיברו ליד אנשים, כאשר מידע רגיש דולף למתחרים, כאשר תכניות של בני זוג בשלבי גירושין מתגלות.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231604 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212068 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211923 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211575 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211253 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201801 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201532 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica