חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי ארובת קמין באופן עצמאי

מאת: ronyotבניין ואחזקה - כללי21/01/20122684 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוב הגיע הזמן בו יש צורך לנקות באופן יסודי ככל האפשר את ארובת הקמין. אפשרות אחת היא להזמין חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום, אשר תנקה עבורכם את ארובת הקמין הביתי. אפשרות נוספת היא להפשיל שרוולים ובלי להזמין בעלי מקצוע לנסות ולנקות בצורה הטובה ביותר לגמרי לבד את ארובת הקמין.

ניקוי ארובות במסעדות היא משימה שבדרך כלל כדאי להשאיר לחברות המקצועיות כדי שאלו גם ינקו את הארובה בצורה מקצועית, דבר שיכול להיות די קשה עבור עובדים לא מיומנים במשימה, וכמו כן, על מנת שחברות אלו ינפיקו אישור מקצועי לרשויות המתאימות שמפקחות על המסעדה, שהארובה אכן נוקתה.

כאשר מדובר בקמין ביתי ובארובה ביתית אין צורך להנפיק אישורים לאף גוף, כמו שאין פיקוח של ממש של משרד הבריאות או של שירותי הכבאות האם הארובה נוקתה או לא נוקתה. כמו כן, הארובה של הקמין הביתי בדרך כלל פחות מאסיבית מהארובה אשר נמצאת במטבח המסעדות ולכן ניתן לנקות אותה באופן עצמאי.

אבל כאשר באים לבצע ניקוי ארובת קמין כדאי מראש לקרוא קצת על הנושא ברשת האינטרנט ולנסות להבין כיצד בדיוק מנקים את הארובה, באילו חומרי ניקוי משתמשים, כיצד כדאי לבצע ניקוי ארובת קמין באופן בטיחותי מבלי להסתכן, באילו כלים יש צורך להשתמש וכן הלאה, וזאת על מנת שהנקיון יעבור באופן חלק.

עם בכל זאת לא מצליחים להתמודד עם המשימה של ניקוי ארובת קמין, שיכולה להיות עבור אדם לא מנוסה "כאב ראש" לא קטן, כדאי בכל זאת לקרוא לחברה מקצועית אשר מתמחה בניקוי ארובות בכלל ובניקוי ארובות של קמינים ביתיים בפרט. כך ניתן להיות בטוחים שהארובה נקייה ושהעבודה מתבצעת באופן מקצועי ובטוח.

כיצד לנקות לבד ניקוי ארובת קמין?

על מנת לראות האם הארובה הביתית זקוקה לניקוי או לא כדאי לפרק חלק קטן של הארובה, אם הדבר אפשרי, וכך לראות האם הארובה מלוכלכת או לא. במקרים בהם הארובה מלוכלכת ניתן לנקות אותה באמצעות סמרטוט או באמצעות חוטר מיוחד שמעבירים דרכה. אם הארובה מאוד מלוכלכת הלכלוך עלול להתפזר בבית.

על מנת שהבית לא יתלכלך כדאי להניח שקית מתחת לארובה, או מתחת למקום בה מנקים את הארובה, וכך כל האפר וכל הלכלוך אשר הצטבר בתוך הארובה ייכנס אל תוך השקית ולא ילכלך את הבית כולו. מלבד העברת סמרטוט ישנן שיטות נוספות אשר באמצעותן ניתן לבצע באופן עצמאי ניקוי ארובת קמין.

ניקוי ארובת קמין על ידי חברה מקצועית

כאמור לעיל, ניקוי ארובת קמין היא משימה שיכולה לדרוש לא מעט עבודה ולכן אם לא רוצים לעשות את העבודה המלוכלכת לבד ניתן להזמין חברה מקצועית. כדאי לבחור חברה על פי המחיר אותו היא גובה, על פי האזור בו היא עובדת, על פי ההתמחות שלה ועל פי האדיבות שלה כלפי לקוחותיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ronyot

מאת: ronyotאתיקה06/05/133041 צפיות
מערכת מנדף היא מערכת של סינון העשן, הפיח, האדים, הריח וכל הקיים באוויר בעת הבישול האינטנסיבי המתרחש במטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי הוא מטבח המופקד על הכנת מזון בכמויות גדולות כגון מטבחים של בתי אבות, פנימיות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. ניקוי ארובות מתבצע בעזרת טכנאים מוסמכים של חברה אשר מתקינה מנדפים ועל פי רוב מלווה גם את בית העסק (המטבח התעשייתי), במשך השנים הבאות בתחזוקה השוטפת של המנדפים. טכנאי בקי במנדף אותו הוא מנקה ולכן הוא יודע את המיקום של כל התעלות הקיימות בארובות.

מאת: ronyotאיכות הסביבה06/05/1311987 צפיות
קיימים סוגים שונים של מנדפים. מנפים עבור הקמין הביתי, מנדפים עבור מפעלים ומרכזי תעשייה. יש מנדפים אשר מותאמים לעבודה עם חומרים מסוכנים במעבדה ויש מנדפים אשר יעילים עבור ממטבח הביתי ומטבח התעשייתי. יהיו אלה שיאמרו כי מנדף עבור המטבח הוא למעשה שדרוג של קולט האדים המוכר.

מאת: ronyotמידענות06/05/134439 צפיות
כל מנדף, ללא קשר לתחום בו הוא נמצא (תעשייה, מזון, תרופות, יהלומים, נשק) זקוק לבדיקה תקופתית כחלק בלתי נפרד מהתפעול היעיל שלו. מערכת מנדפים תקינה אשר מתבצע בה ניקוי ארובות ומסננים באופן קבוע, תספק יניקה מצוינת של אוויר מזוהם עבור כל מקום בו היא נמצאת. התקנים האמריקאים והישראליים מחייבים לפעולה. הסטנדרט הבינלאומי הקבוע בתחום מסייע ,כגרם חיצוני, לשמור על מערכת המדפים נקייה ויעילה לאורך זמן.

מאת: ronyotיבוא ויצוא17/11/122332 צפיות
הגיע הרגע ואתה מעוניין לשדרג את העסק שלך. קהל הלקוחות התרחב ואתה מעוניין להגדיל את המטבח שלך: להכניס כיריים נוספות, מנדפים נוספים מעליהם. אתה רוצה להחליף את החברה עמה עבדת עד כה, זו סיפקה לך את השירות של ניקוי מנדפים עד כה. מדוע לא תשדרג גם את רמת השירות שאתה מקבל בתחום זה? כיצד תדע מי היא החברה עמה אתה מעוניין לבוא בשיתוף פעולה?

מאת: ronyotכלכלה17/11/126464 צפיות
ניקוי ארובות של מנדפים מחייב בדיקה תקופתית וגם ניקוי מנדפים קבוע. מערכת המנדפים יעילה ביניקת העשן של הבישול במטבחים תעשייתיים. ניקוי הארובות של המנדפים חייב להיות מבוצע על פי תקנים ישראלים ואמריקאים (NFPA-96 אמריקאי). הסטנדרטים הבינלאומיים מסייעים למערכת המנדפים לפעול כתקנם. הבטיחות והניקיון חשובים מאד עבור שמירה על תפקוד המנדפים לאורך זמן.

מאת: ronyotעבודה וקריירה - כללי17/11/122528 צפיות
תקרה מנדפת היא פתרון יעיל ואיכותי למטבחים פתוחים וגדולים. מעבר להיותה דקורטיבית, היא מספקת את איכות העבודה הנדרשת עבור חברות ובתי עסק בתחום האירוח המקצועי. באמצעות תקרה זו ניתן להוסיף אל המטבח כל מתקן בישול שהוא, ועדיין ליהנות ממרחב עבודה נוח, נעים ויעיל.

מאת: ronyotאיכות הסביבה17/09/122422 צפיות
אין לך אוויר, העשן לא יוצא כמו שצריך מהארובות של המנדפים שיש לך מעל הכיריים? הריח הוא בלתי נסבל? תראה, אתה לא חייב להוסיף מנדפים חדשים עבור המטבח שלך. יתכן בהחלט שאתה לא מבצע ניקוי ארובות יעיל וניקוי מסננים על פי ההוראות. לא אתה אמור לעשות את זה. זוהי עבודה של צוות טכנאים מוסמך, זה שהתקין לך את מערכת המנדפים. שאל והתייעץ עם בעלי מקצוע כדי להבין מדוע האוויר של המטבח שלך לא מסונן כמו שצריך.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222824 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223139 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211378 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211335 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211594 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211570 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211762 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica