חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בת מצווה לחברים- ערב לצעירים בלבד

מאת: לילך קורןבר ובת מצווה22/01/2012942 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שמישהי מגיעה לגיל המצוות שלה, ברוב המקרים היא תרצה פרט לאירוע המשפחתי שעורכים, לערוך גם אירוע לחברים באחד ממגוון של מועדונים לבת מצווה שקיימים ברחבי הארץ. אין ספק כי עבור כלת השמחה שחוגגת את האירוע מדובר על חגיגה של ממש שכן מגוון האופציות הקיימות הן כל כך רחבות ואפשרויות הבחירה הן רבות.

כיום מועדונים לבת מצווה מציעים אפשרויות מסיבה שלא היו קיימות בעבר, אטרקציות רבות אותן ניתן לשלב במהלך האירוע וכמובן מבטיחים כיף בלתי נשכח הן לכלת השמחה והן לאורחים שכמובן יגיעו לאירוע. דווקא גם להורים מציעים לא מעט דברים על מנת שגם הם יוכלו ליהנות מהערב, אם יימאס להם טיפה מהרעש וההמולה.

מה כל כך מיוחד?

כפי שכולכם בוודאי יודעים, תחום האירועים הפך להיות תחום מאוד פופולארי שכל הזמן מנסה להתחדש. אם פעם מועדונים לבת מצווה היו מציעים בדרך כלל רק דברים כמו כיבוד בסיסי ועוגה כיום ניתן להציע קייטרינג של ממש, דוכנים עם ממתקים מיוחדים כדוגמת מפלי שוקולד, גלידות וופלים בלגים, מגוון רחב של סוכריות ועוד.

פרט לכך היום יש ממש דוכני קונספט, כדוגמת, המבורגרים, פיצות סושי ועוד. אבל זה ממש עוד לא הכל, במסגרת האירוע שנערך מועדונים לבת מצווה יכולים להציע לכם אטרקציות נוספות, כדוגמת רקדנים או רקדניות של סגנונות מוסיקה שונים שיוסיפו המון נופך לבת המצווה שנערכת עבור שאר החברים, יש האומרים שמדובר על הפקה של ממש.

ומה לגבי המחיר?

ובכן כמובן שלכל דבר יש עלות, אולם אם תסתכלו על זה המחיר שאתם תשלמו הוא לרוב קטן יותר מאשר של אירוע בת מצווה באולם אירועים. מועדונים לבת מצווה יכולים להציע לכם לערוך אירוע  במחיר סביר יחסית שכן מדובר לרוב על כמות קטנה מאוד של אנשים שמגיעים לאירוע ולרוב משלמים על שכירת המקום והאטרקציות השונות.

כמובן שלא חובה מייד להסכים לכל הצעה שיתנו לכם, אלא אתם יכולים  קודם כל לבקש הצעות מחיר ממועדונים שונים ורק אז להחליט על המועדון שאותו תבחרו. תזכרו שמחיר נמוך יחסית לא מבטיח שירות הולם ולכן כדאי להתחשב בלא מעט שיקולים בטרם בוחרים את המועדון בו חוגגים.

 



תגיות המאמר: מועודונים לבת מצווה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך קורן

מאת: לילך קורןכלכלת משק בית05/07/161451 צפיות
אנשים רבים בוחרים היום פתיחת פיקדון בבנק במקום תוכנית חיסכון רגילה. שוק הפיקדונות גדל והשתנה בשנים האחרונות. יש היום סוגי פיקדונות שיש להם יתרונות רבים והם מחליפים בהצלחה תוכנית חיסכון. יש למשל פיקדון מובנה שבו אתם לא מסכנים את הקרן. יש לכם פוטנציאל רווח כמו בהשקעה בשוק ההון...

מאת: לילך קורןאטרקציות03/01/13936 צפיות
יש דרכים רבות לחגוג יום הולדת. אפשר לערוך יום הולדת בקרב המשפחה, יום הולדת בבית הספר, יום הולדת לחברי הכתה בבית ואפשר להחליט שבמקום יום הולדת נוסעים לטיול עם המשפחה. אחת הדרכים הנפוצות לחגוג היא להזמין קוסם ליום ההולדת. להלן נסקור את האופציות השונות הגלומות בדרך זו, למה אנו יכולים לצפות מקוסם, ומה נקבל מקוסם ימי הולדת חוץ מאשר הפרחת יונים ממטפחת והוצאת ארנבת מהכובע.

מאת: לילך קורןמשפחה וזוגיות - כללי03/01/13930 צפיות
יום הולדת שנה עושים בקרב המשפחה למען אבא ואמא, סבא וסבתא. גיבור השמחה לא ממש מבין מה קורה סביבו. בגיל שנתיים מזמינים כמה חברים וגם אז עדיין לא מבינים שזה יום מיוחד, אבל בגיל שלוש הוא כבר מבין מה זה להיות מיוחד, יודע לשיר,לשתף פעולה, לשחק, להתלהב, לרקוד, לחגוג, והוא יודע שזה היום שלו. כאן הסבא סבתא יושבים בדרך כלל בצד ונהנים מהמתרחש. אז מה אפשר לעשות כדי לחגוג יום הולדת 3 מוצלח?

מאת: לילך קורןהומור וסטנד-אפ04/10/121158 צפיות
ימי הולדת זו חגיגה שכיף לחגוג, והאמת היא, שיום הולדת כיף לחגוג לא רק כאשר אנחנו ילדים. זה נכון שאול ילדים יותר מתרגשים, לרוב, מיום ההולדת שלהם ומהמסיבות השונות, אך האמת היא שלעיתים גם מבוגרים אוהבים לעשות מסיבות יום הולדת. אם יום ההולדת שלכם מתקרב והחלטתם השנה לארגן אירוע גדול לכל החברים שלכם, אתם צריכים לקחת בחשבון הרבה מאוד פרטים, ואתם צריכים לחשוב על הכול. אין ספק כי האוכל הוא אחד החלקים היותר משמעותיים של המסיבה שלכם, ולכן אתם חייבים שצורת ההגשה שלו תהיה נוחה לכל האורחים.

מאת: לילך קורןבר ובת מצווה05/08/12908 צפיות
יש היום בארץ עשרות רבות של מועדונים אשר מתמחים בעריכת אירועי בת מצווה לילדות בנות 12, אירועים לחברי הכיתה/השיכבה, אירועים למשפחה או אירועים מעורבים גם לבני משפחה וגם לחברים.

מאת: לילך קורןימי הולדת23/07/121588 צפיות
יום הולדת 60 הגיע וזהו לא ספק גיל מכובד. יש אנשים שמבחינתם כבר מדובר על כניסה לגיל הזהב וברוב המקרים הם כבר עונים לתואר "סבא" או "סבתא".

מאת: לילך קורןתחביבים12/07/121228 צפיות
ריקודי בטן הפכו לדבר פופולרי היום והרבה נשים מעוניינות ללמוד לרקוד את הריקוד המיוחד הזה. יש הרבה מסגרות של חוגי ריקודי בטן המנוהלות ע"י רקדניות בטן מקצועיות המלמדות כל אחת את הטכניקה שלה.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195868 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181632 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181334 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182070 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182708 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172320 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172673 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica