חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צו ראשון, מהו ומה המשמעות שלו עבורך?

מאת: נטשה פיץ'צבא וביטחון25/01/20121180 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתה קורה מאמר זה סביר להניח שהינך תלמיד בתיכון שעוסק בין היתר בהכנה  למבחני הבגרויות השונים, מבלה עם חבריך בשעות הפנאי ההורים דואגים לדברים החשובים בחייך ובכללי את חי חיים נתולי דאגות מיותרות. אבל בקרוב יגיע מכתב לביתך אשר יזמן אותך ליום מיונים ארוך ומפרך שכולל מבחנים רבים ובדיקות פיזיות רבות. מבחנים שלא נתקלת בהם בעבר ועליך להתמודד איתם לבד, אין מורה שיסביר או יכין מראש, אין חבר שתוכל לשאול אותו מה התשובה נכונה, הכל לבד...מכתב זה נקרא מכתב זימון לקראת צו ראשון.

צו ראשון זהו יום שבו עליך להתייצב בבקו"ם ביום ובשעה שנבחרו מראש עבורך ועבור אלפי נערים ונערות בגילך שבדיוק כמוך עסקו עד לא ממזמן באותם נושאים של היום יום. אבל עכשיו הינך עומד להיות חלק ממערך שהוא גדול ממך שמטרתו היא חשובה מאין כמוה, צבא ההגנה של מדינת ישראל וזוהי אחריות גדולה ביותר שנפלה לך הזכות להיות חלק ממנה. אחריות זו תמשך לפחות שנתיים/שלוש ואף יותר. התקפידים שתוכל להתמנות אליהם בצה"ל הם רבים ומגוונים וקיימת הבחנה ברורה בניהם.

יש תפקידים בצבא כמו טבח, עובד רס"ר ומאבטח מתקנים או תפקידים כמו מודיעין חיל חימוש וחיל הרפואה. כל תפקיד שונה ממשנהו והוא יהווה את היום יום בחייך לשנים הקרובות. כל תפקיד מצריך משימות רבות כאלה ואחרות ועם כל תפקיד באה אחריות גדולה. התפקידים השונים יכולים לפתוח לך בעתיד דלתות רבות! וככל שהתפקיד חשוב יותר ועם אחריות רבה יותר האופציות בעתיד גדולות יותר.

ביום צו ראשון יהיה עליך לעבור בדיקות פיזיות ומבחניים פסיכוטניים רבים שאליהם מעולם לא התכוננת או למדת. באמצעות התצואות מאותם מבחנים יחליט צה"ל אלו תפקידים מתאימים לך ביותר ואלו יהיו התפקידים שיהיו מעצבי חייך למשך דרך ארוכה ולכן, חשוב ביותר שלא תתן לחייך הנעימים נטולי הדאגות להשפיע עליך וללכת "עיוור" ללא יודע מימנך ומשמאלך ליום צו ראשון. עליך להתכונן מראש לקראת המבחן, להגיע מוכן פיזית ונפשית ליום ארוך ומפרח. חשוב לציין שביום צו ראשון בין הבדיקות והמבחנים השונים יערך גם ראיון אישי. זו לא עוד שיחה בין חברים או בפעם שהמנהל קרה לך למשרדו

זהו ראיון אישי עם מאבחן מוסמך אשר ישאל אותך שאלות  על התחומים האיישים השונים שבחייך. אין זה מבחן או בגרות שקיימת תשובה נכונה או לא נכונה. המאבחן בודק ע"י התשובות שלך מה היא רמת הרצינות שלך לגבי תפקידים שונים בצ"הל שהם בעלי אחריות גדולה ובכלל לגבי גיוסך הקרוב לצה"ל.

חשוב לציין שביום צו ראשון אין מועדי ב', אין מבחן חוזר ואין הקלות. נבדקים פעם אחת בלבד! לכן לפני שאתה ממשיך ביומך העמוס בין בגרות במתטמיקה לשחק כדורסל עם החברה, קח לך כמה דקות, ברר על מבנה היום על מנת להגיע מוכן לקראת הצלחה ביום צו ראשון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב בחסות בית הספר האמריקאי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטשה פיץ'

מאת: נטשה פיץ'קידום אתרים19/02/12839 צפיות
SEO- Search Engine Optimization הוא תחום שהפך לרלוונטי מאוד בשנים האחרונות לכל מקדם אתרים ברשת. מנועי החיפוש הגדולים כמו גוגל, בינג ו- יאהו! קבעו סטנדרטים חדשים לכל מי שרוצה שהאתר שלו יהפוך לנחלת הכלל ולכן, כיום כל בעל אתר צריך לבצע אופטימיזציה של מנועי החיפוש בכדי שמנועי החיפוש יאתרו אותו ביתר קלות. נטשה פיץ' מסבירה מעט על התהליך ומציעה לבעלי האתרים דרכים להתמודד איתו.

מאת: נטשה פיץ'לימודים בחו"ל25/01/12999 צפיות
מבחן GMAT- Graduate Management Admission Test הוא מבחן בעל שיטה אדפטיבית אשר בודק יכולתכם, ידיעותיכם ויוכלותיכם הורבאליות, המתמטיתיות ואת יכולת הכתיבה האנליטית שלכם. המבחן נערך בשפה האנגלית בלבד ומחולק לשלושה חלקים.

מאת: נטשה פיץ'לימודים בחו"ל24/01/121027 צפיות
מבחן TOEFL ((Test of English as a Foreign Language הוא מבחן אשר תפקידו לבדוק את רמת האנגלית של הנבחנים. מבחן TOEFL הוא מבחן האנגלית הפופלארי ביותר ומשנת 1964 נבחנו בו יותר מלמעלה 20 מיליון בני אדם.

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221553 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211660 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/181509 צפיות
חוקרים פרטיים לא פועלים רק באזורים מקומיים, חקירות זה תחום שיכול להגיע למספר מדינות בעם מדובר על חקירות נכסים או אנשי ציבור וחשוב לדעת איזה משרד חקירות עשיו להביא עבורכם את התוצאות המשמעותיות

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/171778 צפיות
עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152558 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152086 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152579 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica